MS Superbike – zlatý katarský double a titul pro Guintoliho

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 04.11.2014 v 19:26

Pavlos:Guinters jezdil ve stejném týmu na stejné motorce a byl lepší. Tak to prostě je.

Ogg: Myslíš to období, kdy měl Guinty v Austrálii pád a následné zranění jej na chvíli přibrzdilo? To byl jen začátek sezony. Na konci sezony byl Guinty poněkud jinde.

Kubovi jsem fandil,ale musím uznat, že Sylvain byl prostě lepší.

Ogg (387) napsal 03.11.2014 v 20:44

Tak zas o parník lepší nebyl. Ze zač. když začínali tak si ho Kuba vodil a víme všichni, že je Kuba Smrž ve Wé eS Bé Ká velmi rychlým jezdcem, ale taky víme že rychlost není vše ale je potřeba umět startovat, bojovat jak lev, nebát se tam vlítnout jak howado apod. A v tom má Guintoli asi opravdu výhodu. I tak by se ale Kuba na Aprilce za dva roky po boku Guintoliho neztratil a kdo ví?

Ale možná opravdu jsem až moc přetěšen a zaslepen tím výsledkem, co Guintoli dokázal.

Inu, nemá cenu to řešit, nikdy se to nedozvíme a je jasné že návrat Kuby do top týmu Wé eS Bé Ká je nepravděpodobný, věk nezastavíš!!!

PavlosR1 (122) napsal 03.11.2014 v 20:42

Marex: PROTOŽE NIKDY NEMĚL KONKURENCESCHOPNOU MOTORKU. Ale to už jsme tady řešili, asi nikdy se to nedozvíme s jistotou.
Oggu, fandí nás hodně

Marex (2570) napsal 03.11.2014 v 18:36

Ogg: Neměl by jsi si plést realitu s fantazií.
V konfrontaci s Kubou byl Guinty ve stejném týmu o parník lepší. Proč myslíš, že by měl na boj o titul?

Romanko (1206) napsal 03.11.2014 v 18:03

Aj já mu fandím a nejen proto, že má holku od nás.

blackblues (1507) napsal 03.11.2014 v 17:39

Jj oggu ja jsem mu pral a fandil,nejsi jediny...neboj

Rado_ (555) napsal 03.11.2014 v 16:29

ogg > fandit neznamená ztratit sebereflexi a soudnost. Fanda není totéž, jako fanatik. Já jsem si myslel, že zmínku o boji o titul ze strany KS ve WSBK jsi myslel v legraci, potažmo po nějakém drinku, Ty to vážně myslíš vážně? Tohle je pak ale na diagnózu, upřímně...

Ogg (387) napsal 03.11.2014 v 15:39

Souhlas se všema, vidím to stejně.

K týmovým příkazům. Pokud jeden bojuje o titul a tým požádá přehodit pozici ve prospěch uchazeče, ani na minutu bych nezaváhal a pustil jezdce, tým = zaměstnavatel = mé peníze.

Na druhou stranu je pravda, že kdyby Baz pustil Sykese, asi by ten titul Tom dal, protože teorie s Reou by byla reálná, i když takový Raikonnen ve F1 by na to kašlal.

Každopádně vítěz je jen jeden a je jim Guintoli. Byl prostě lepší v kombinaci Jezdec + Stroj.

Dle mě na Hondě vyhoří a k titulu si příští rok ani nečichne.

Mínuska pod příspěvkem o K.S. jasně ukazují, že mu nikdo krom mě z M.cz nevěří - pokud by bojoval letos ve Wé eS Bé Ká o titul. Děkuji, že ho tak podpořujete a že mu "věříte" že by jezdil stejně jako Guintoli. Jsem holt jedinej, kdo mu asi fandí.

Romanko (1206) napsal 03.11.2014 v 15:02+1

Ještě k té týmové režiji: No, není to úplně pěkné, ale dělá se to ve všech sportech. Prostě to tak je. A k těm bodům, že by to Tomovi tak jako tak nestačilo... Tak nejdříve KDYBY: Loris pustí Toma a ten má náskok 7 bodů před poslední jízdou a druhé místo k titulu stačí. Jsem si jistý, že by Tom druhý i dojel. Opravdu si nemyslím, že by Rea, ač bojující o třetí místo celkově, pokazil zisk titulu svému kamarádovi, či minimálně také Angličanovi (proti Frantíkovi) a týmu, za nějž bude další sezónu jezdit. A hlavně, Tom by o něj bojoval s jiným nasazením. REALITA: Baz neuhl a tak je Tomovi šumafuk kolikátý za Žabožroutem (polokorektní britské pojmenování Francouzů) dojede a tak aspoň pomůže svému kamarádovi či jen krajanovi ke třetímu místu celkově. Konec konců může se to příští sezónu hodit. Netvrdím, že ho přímo pustil. Stačilo, že když viděl, že první místo nedá, tak dále o to druhé už nebojoval za každou cenu. Toď můj názor.

Biker_xx (2319) napsal 03.11.2014 v 13:02+1

JJ: To jsi tu čet asi ode mě. Bylo to trénování ve Valenci na Silvestra 2007/2008, (vlastně z toho tejdne tu mám i tuhle profilovku) tehdy jsem měl s Lorisem a Jeremym Guarnonim tejden společnej box. Loris tehdy trénoval na nadcházející sezónu STK600. Tehdy to byl 14-letej klouček, kterej závoděním žil. Naprosto. Tešil se na každou minutu strávenou na motorce, přestože ten rok měl najeto 35.000 okruhovejch km. A když mu motorka zdechla na motor a vypadalo to, že přijde o pár dní tréningu, tak se opravdu na chvíli rozbulel. A táta se ještě to odpoledne sebral a přes noc dovez z Barcelony novej motor a Loris ráno moh zase jezdit a trénovat a byl opravdu šťastnej. Mimochodem, ten rok tam jel Pedrosa kvalifikační čas 1:31.5 a Loris tam jezdil ve svejch 14ti letech na stockový R6 1:39.

AKRO (-498) napsal 03.11.2014 v 12:16-1

On se už SPZka postará, aby se WSBK dostalo na periferii zájmů!

BBaron (74) napsal 03.11.2014 v 12:01

Myslím, že to není zase tak důležitý, co udělal Baz včera. Vždyť by vyhrál Guinters o bod stejně. Tím Baze nechci obhajovat, ale je to tak.
Skončila jedna éra opravdu nadupanejch SBK a skončila dost napínavým finálovým závodem, což je skvělý a všichni si to budou pamatovat.
Trochu víc se bojím toho, co bude dál...

JollyJoker (1004) napsal 03.11.2014 v 10:52

Kdysi jsem slyšel nebo četl rozhovor,ještě jak Baz začínal, když jezdil i z Vostárkem závody.
Byla to nějaká příhoda,kdy mu tuším vyplivla motorka a on se snad rozbrečel a jeho otec jí někde sháněl přes noc,nebo náhradní díly.
Přibližně nějak tak jsem to zachytil. Řekl bych,že je svéhlaví

Marex (2570) napsal 03.11.2014 v 10:20

SPV: Vicemistr světa není opravdový závodník. Hm. Taky dobrej oddíl.

SPV (816) napsal 03.11.2014 v 10:06+1

Alespoň mě potěšili jezdci Ducati, kteří si jeli svůj závod a pěkně si to dávali. Akorát tím ztratili čas, ale podívaná to byla pěkná. Stále věřím v lepší zítřky Ducati.

SPV (816) napsal 03.11.2014 v 10:02-1

Už jsem to tu psal kdysi, že Sykes není opravdový závodník, a opět se to ukázalo jako v roce 2012. Letos v Září měl Sykes náskok 44 bodů. Od té doby stále opakoval, že je třeba jezdit hlavou,na jistotu, že náskok je dostatečný. Takhle opravdový mistr uvažovat nemůže . Jediné jeho štěstí je, že evidentně je Kawa povedená motorka.
Co se týče Baze, neříkám, že týmová režie prospívá tomuto sportu, ale stále oba jezdci jedou v TÝMU, a jako tým by se měli chovat. Zejména pokud tomu druhému nejde o nic a prvnímu o titul. Stále je Baz zaměstnancem Kawasaki, která ho platí. Faktem je, že sražením Sykese, ho Baz (ikdyž to sdamozřejmě nechtěl) připravil o cca 15 bodů. Navíc po Francii Baz prohlásil, že týmovou režii chápe, že pokud je o to požádán, tak to udělá. S tím evidentně počítal Sykes i Kawasaki. Od Baze toto chápu jako nepěkný políček na odchod, aby si ho dlouho pamatovali.

enrique (7) napsal 03.11.2014 v 09:51

On se zajímavě k Bazovi vyjádřil Ježek. Výbornej jezdec, ale taky namistrovanej frajírek. Takže to odpovídá tomu, ci jsme viděli. Za jízdu , za týmového ducha

Marex (2570) napsal 03.11.2014 v 09:37+1

Loris Baz – NGM Forward Racing – Forward Yamaha - Open

Snad se na to vejde.

Ps: Nebere. Stejně jako Open v MGP. Prostě nesmysl, který NIKOHO nezajímá.

Rado_ (555) napsal 03.11.2014 v 09:21

Marex > lépe bych to neřekl... a EVO taky nechápu, zda na tuhle subkategorii bere někdo zřetel... Prosím Tě, nějak se mi to vykouřilo z hlavy, kde ten Baz zakotví napřesrok? U Hondy? Teď jsem to střelil od pasu...

Marex (2570) napsal 03.11.2014 v 09:20

Rado: U Kawy mu mohli klidně dát místo brzdovky tekuté mýdlo. Jsou to profíci a a zatímco Kawa se jako profík zachovala, Baz jim nach..l do ksichtu.

Marex (2570) napsal 03.11.2014 v 09:18+1

Ogg: Kde byli ti tebou zmínění jezdci při konfrontaci se stávající špicí v době, kdy končili kariéru!?
Haga, to je škoda slov. Checa- tragédie. Corser- naprostý ústup z vrcholu. Spies byla příliš krátká epizoda. Marco stále jezdí a dostal na frak a zůstávají nám tu Bayliss a Max, kteří jakožto jediní dva jsou pro tvůj výrok použitelní a špičkoví jezdci do konce svých karier. Jezdecky je WSBK pořád stejně kvalitní, možná i lepší.
Poněkud hůře stravitelná jsou pravidla EVO. Tam se musím smát zisku "titulu" v této kategorii. Je to nesmysl. Kategorie je WSBK a titul má Guinters. TEČKA.

Rado_ (555) napsal 03.11.2014 v 09:13

Marexi, tak pokud se Baz nerozchází s Kawou zrovna v růžovém, tak co si budem povídat...

Pawka (79) napsal 03.11.2014 v 09:13

silvian měl vždy přístup mistra světa. jako to mel karlos,ten snad byl v tom nejlepsi.ikdyz sem nikdy nestal v pedoku,bylo videt tu vyzralost.ve wsbk sel postupne nahoru,pomalu,ale jiste.
je take uplne jasné,že wbsk vede tom, on je ted 3 roky TOP

Marex (2570) napsal 03.11.2014 v 09:07

Souhlas s Nuvolari a Rado. Já si dokonce naopak myslím, že bylo velice sportovní, když Laverty pomohl Maxovi k titulu. Pokud by Laverty neučinil tak, jak učinil, byl by Max 2. a titul by slavil Sykes, čímž si Laverty Maxe jistě zavázal a učinil tak z něj životního přítele. Naopak velmi nesportovně se zachoval Baz. který zkomplikoval Sykesovi cestu k obhajobě.

Nuvolari (2329) napsal 03.11.2014 v 08:59+2

Tak prima tečka za sezónou, gratulace Guintymu, jsem rád, že z těchto dvou soků to dokázal on.
Pánové sportovci, kteří jste tak pohoršeni stájovou režií: fabrika (nebo stáj) má dva vrcholové cíle (MS jezdců a MS konstruktérů). Za tím účelem vydávají nemalé peníze. Až to budou Vaše peníze, tak se pohoršujte nad nesportovností, ale takhle je to jaksi mimo mísu, řekl bych. Není to rozhodně ke skákání radostí, ale taky ne nic, nad čím bych si měl coubertinovsky odplivovat.

Rado_ (555) napsal 03.11.2014 v 08:36-1+2

Vejdu sem a diskutéry jsem opravdu odhadl, je zde přesně to, co bych čekal... samé "kdyby", (on ten Baz vůbec minulý závodní víkend nepustil Sykese, a to mnohem okatěji, než MM Guintyho, jakpak by mohl..), bajku o nelegální RSV4 jsem taky čekal a velmi mě pobavila, jo a vzpomínky na horor "Noc oživlých mrtvol" aneb reinkarnace KS, zde rovněž nechybí, prostě diskuse na M.cz jede v zajetých kolejích Člověk se zde pobaví více, než s Dikobrazem Pěkný den od Černého moře

Kubát (1404) napsal 03.11.2014 v 08:19

fidouš: laverty pustil biaggiho v moskvě tuším, ale ano byly to body, které měl k dobru. bohužel se to děje a asi i dít bude, a to nejen v sbk

1100Virago (3052) napsal 03.11.2014 v 08:06

Fidouš: Raději nepřipomínej, protože v posledním závodě dojel Laverty PŘED Biaggim

Fidouš. (374) napsal 03.11.2014 v 07:20+5

Tak názor, že v WSBK může vyhrát kdokoliv je mylný. Stačí se podívat na to, kdo letos vyhrál jednotlivé závody a opravdu kdokoli to nebyl. Kawa měla lepší první část sezony, Aprilia druhou. Je vidět, že na strojích se stále maká a vylepšují se. K té týmové režii - takhle okatá diváka jen dráždí, když už se používá, tak se to má dohodnout v týmu a na dráze dodržet, ať to vypadá co nejvěrohodnotněji. Jen připomenu, že v roce, kdy Max porazil Toma o půl bodu, tak rozhodoval také poslední závod, který Tom vyhrál a Max se stal mistrem jen proto, že Maxe přede sebe okatě pustil v posledním kole Laverty.

DutchTT (846) napsal 03.11.2014 v 06:52

Tak poslední závod WSBK bude na dalších 5 let v Kataru, a Mr Alonso z toho má radost. Ty ohyzdně prázdné tribuny a atmosféra snad ještě komornější než na AAC je oprvadovou ostudou tohoto "sportu", kde už o sport mnohdy nejde. Je mi líto jezdců a teamu, že musí v tak nedůstojném prostředí bojovat o titul. Nemám nic proti závodům mimo Evropu, ale tohle je i mimo naši galaxii. Blahopřeji mistrům světa V.D Markovi a S. Giuntolovi, super výkony.

Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující



TOPlist