Hanika absolvoval úspěšnou premiéru jezdce WSBK, domů veze pět bodů
Text: Petr Czyž | Zdroj: Karel Hanika, Jakub Smrž | Foto: Guandalini Racing | Zveřejněno: 25.6.2018 | Zobrazeno: 9 169x
Text: Petr Czyž | Zdroj: Karel Hanika, Jakub Smrž | Foto: Guandalini Racing | Zveřejněno: 25.6.2018 | Zobrazeno: 9 169x
A já sice nevím co kdo kde řek,napsal,nebo neřek. Zato sem viděl dost jasně že ten limit motorky je pod KH někde trochu jinde když dojel i před těma co nespadli! Osobně sem to viděl před jeho startem na tom stroji dost skepticky...
Jenom že opak je pravdou,bravo Karle,za mě seš furt náš nejtalentovanější jezdec!
Snad jen tolik , na závěr pro Tebe Jiříku , že můžeme posuzovat
jednotlivé jezdce podle jejich výkonů, ale já rozhodně nikdy
nebudu srovnávat dva jezdce navzájem .
Jiříku , tato témata jsou příliš náročná na to, abych je neustále
písemně (!) řešil, mám v životě mnoho dalšího a důležitějšího.
I osobní výměna názorů v nějakém "hospodském parlamentu"
s bývalými brněnskými okruháři má pro mně větší smysl .
Neber to osobně, protože Tvůj způsob diskuse a argumentace je
na úrovni a už mně unavilo odpovídat na všechny ty "všeználkovské"
zdejší výpady vůči mně .
Ivane, i když si tě vážím, tak mám pocit, že Ondrovi trošku "nadržuješ" - možná proto, že ho znáš osobně. Pokud nikdo z nás nemůže posuzovat jezdecké kvality jezdců, tak nevím o čem si tu budeme psát. Snad jen se budem obviňovat kdo je "žlutka" a kdo "hnědka" . Přiznávám, že třeba já nemám ani nejmenší osobní zkušenosti se závoděním (jak jsem pochopil, tak ty jsi závodil a asi dobře) a na svojí Yamaze R1 mám poserproužky , ale pokud jeden jezdec nahradí druhého a hned v prvním závodě na nové motorce a nové trati je schopen bojovat s ostatními stálými jezdci a dokonce je porazit a brát body, tak dle mně bude asi lepší. Co se týká nastavování motorky Kubou - nevím jaké má znalosti, nebo je pouze "vzdělaný amatér", ale že by byl schopen ten stroj tak vylepšit? No každopádně každý máme svůj názor. Tady s tebou vyjímečně nesouhlasím
foxtrot
Brno je extra náročné na výkon motoru.
Nedá se to srovnávat s Lagunou.
No to mě nenapadlo Je to jen shoda ve zkratce, kdyby ji Mirco G. užíval ani by na 4 Yamahy neměl, jedině tak stocky a pak by je mohl upravit na "tovární". Bude taky zajímavé jak se VDM rozhodne a mluví se o Rinaldim, že by měl zájem jít do Yamahy.
No hlavně, že to GRT, Rosičko, není Guandalini Racing Team !!
Chtělo by to aby ještě J. Smrž jel s Kájou do Misana a pokračovali oba v tom co se začalo v Laguně aby se zlepšily výsledky. PROTOŽE i ve WSBK proběhnou hejblata na r. 2019 a tým GRT tří ladiček plánuje rozpočet pro 4 motorky Paráda by byla kdyby si na jednu vybrali "mladého"rychlíka z Čech.(kdo ví co přinese čas Plus VDM možná přejde ke Kawasaki.
pánové-rešíte zbytečný věci...neví se jaké díly byly použité za nové nebo jestli vůbec, pochybuji, že ji Kuba nastavoval, spíš dělal pomoc přímo Karlovi s pochopením elektroniky a záludností dráhy...Kašlete na to a těšte se na Misano PS: mně stačí, když KH prohlásil, že je moto na limitu...jen potvrdil Ondrovi prohlášení při jeho působení v týmu.
"Ta motorka" , foxtrote, se pohybovala jinde především poté,
co ji nastavoval Jakub Smrž . Pokud by ji Karlovi nastavovala
GR-crew, Karel by se na ní jen trápil tak jako Ondra celou tu
předchozí dobu . Já si ale rozhodně nedovolím porovnávat,
na základě nějakých informací, jezdecké kvality Ondry a Karla .
Ovšem všichni jsme omylní, že !!?
Ivane mýlíš se ( jako často ) : po výměně jezdce, se ta motorka pohybuje najednou ve startovním poli jinde. A to porovnáváme KH na trati kde jel poprvé s OJ při domácím závodě. Nevím co je na tom špatného že jeden je jednoduše lepší než ten druhý. A věř že to porovnat můžeme.
No motorka určitě nebude na svém limitu.
Karel jel na ní poprvé, není ještě tak super zběhlý v jejím nastavení, s nastavením pomáhal Smrž, ale 100% to taky určitě nebylo, nezvyk využívat a dobře užívat tuhle motorku.
Tipuji, ještě že minimálně 0,5 s na kolo v tom v pohodě je. Nebo i víc.
Ve vyladění motorky na Karla a daný okruh a taky vyladění Karla na motorku.
Zazněly, SLEEPERe , dva názory - "o koze a o voze"
Tak to v životě chodí
Karel i Ondra se vyjádřili stejně a chceš říci, že nepravdivě ?
Já se bez problému spokojím s "tou kozou", když tedy ten Tvůj "vůz"
dokáže objektivně rozhodnout,
že Ondra jednal NEGENTLEMANSKY a NESPORTOVNĚ .
Ty Ondru "máš rád jako jezdce" , no a já ho znám od jeho školní docházky .
Takže tak se věci mají .
Ivan2T> Pokud je reaknce na me, tak ver, ze ja mluvim o voze a ty o koze.
Na vec se muzu divat i z toho uhlu pohledu.
Kaja pratelsky, po celkem uspesnem vikendu rekne, Ondrovi, mas pravdu, ta motorka na vic nema.
Ondra se toho chyti a da to jako verejne prohlaseni na jeho offical fb website.
To mi v poradku rozhodne neprijde a jen ignorant bude tento fakt konvertovat tim snizovat jeho mozny dusledek.
Ondra je v pohode borec, jako jezdce ho mam rad, ale tohle je rozhodne nesportovni, negentlemanske, gesto.
. . . že na "limitu" od začátku letošní sezóny byla a je , stejně jako
její GR-crew a kdyby "na ni nešáhl" Jakub Smrž ,
byla na stejně mizerné úrovni i teď , jako když ji jezdil Ondra Ježek .
Toto dokáže rozsoudit jedině další vývoj sezóny, až případně nebude
"poruce" Jakub Smrž, který má jeho povinnosti v BSB (a AČR)
a nastavení bude zase jen na GR-crew .
Ondra každopádně nikdy radikálně nekritizoval práci jeho crew, jen
v jeho TZ konstatoval závady a nedostatky stroje a na závěr KAŽDÉ
jeho TZ vyjadřoval naději, že v příštím závodě se situace zlepší .
Já bych "to" taky shrnul stručně :
nikdo(!) z nás , u našich PC-klávesnic, ani kdybychom třeba jezdili AA
(a tam jsou už pořádní střelci, namátkou Michal Prášek, Michal Filla !),
nemáme schopnosti ANI NÁROK posuzovat jezdeckou úroveň
Karla Haniky a Ondry Ježka . Kapišto !!?
No a k Yamaze týmu GR jen tolik
Ondra by nemel verejne psat o tom, jak ho Kaja utvrdil v tom, ze je motorka na tyto umisteni na limitu.
Za me to neni zrovna charakterni a Ondra by mel umet rozlisit, co je a co neni vhodne verejne psat a tim i nekoho poskodit.
Já bych to shrnul stručně - Karel je prostě lepší jezdec než Ondra. Tečka.Všichni prostě nemůžou být nejlepší,
Karel mile překvapil.
"Rýpal" jsem výhradně do poměrů v týmu GR. Za to se rozhodně omlouvat nehodlám,
protože finance od Dorny tomuto týmu zachránil především Jakub,
který dokázal to co oni ne od začátku sezony
a sice konečně tu Yamahu nastavit .
IvanDvoutakťák (2296) napsal Dnes v 12:36
Ondro i nadále držíme palce Tobě i Karlovi , jako vždycky předtím
a jako brňáci bychom ani nemohli jinak
Ondra Ježek na svém profilu :
Přestože mě okolnosti mého konce v týmu Guandalini velmi naštvaly a budou
se nadále řešit, na našem kamarádství s Karlem Hanikou to nic nemění.
Karel jel o víkendu výborně a patří mu za to uznání.
Nakonec jsem rád, že zde v Laguně jel, protože mi potvrdil, že
je stroj a tým v této podobě na limitu.
***************************************
IvanDvoutakťák (2296) napsal Dnes v 11:37
HSRT *** HanikaSmrž Racing Team ***
Co kdyby Jakub nastavoval Yamahu už Ondrovi !??
Stačí si POZORNĚ přečíst následující dva články, které Ondrova slova
o stroji a týmu NA LIMITU jasně potvrzují .
https://www.motorkar...cte-misto-39430.html
https://www.motorkar...-pet-bodu-39433.html
IVAN 2T-kde se dá najít tvoje vyjádření,případná omluva za rýpání před odjezdem Karla do USA.Udělal nám všem kdo ho zná velkou radost-a ty jsi to viděl pouze černě.
I2T G88
zajel dobře a potvrzeno to budeme mít už jen tím, že si ho tam nechaj na další závody. Nevěřím, že si to nějak extra platí, byl nejlepší volný jezdec, který byl k mání a ukázal to.
Jak mi dnes řekl kolega, čemu se divíš, je to mistr světa a Jakub Smrž ví už léta co a jak.
Za mne super spojení, Smrž Hanika
Vzpomeňte si jak dominoval a jakou měl hlavu. A JS bude jiný mentor a kouč než jeho táta, při vší úctě
Hanika jako Suzuku nepojede?
Johnny83.. Napiš nám v jakém továrním týmu působil Jakub Kornfeil v roce 2010. To tvoje čekalo se od něj více je mimo realitu. Hanika byl 1 vítězem co dostal továrnu J.K má za sebou nějaké to pódium. Hanika nic takového Moto3 nedosáhl.
Misano má Karel najetý jak RBRC, tak i z Moto3 .
To mu moc nepomůže. Brzdné body jsou na litrové motorce úplně jinde.
S tím by mu měl pomoct Smrž a možná i Ondra.
Startovní/cílová rovinka má 510m
Nejdelší rovinka 565m.
Je to sice víc než v Laguna Seca (453m)
Ale maximálka nebude moc důležitá. Jak si tu většina myslí.
V Kataru (1068m) se bude lámat chleba.
Italové na domácí půdě se budou snažit.
Těším se.
co mě nejvíce potěšilo je společná fotka z Laguny - Karel,Ondra plus koment Ondry, že mu Karel potvrdil předchozí doměnku, že současný bike je na limitu
Karel v Misanu může jen překvapit
Ondra ať si užije 8h Suzuku ta je pro mě osobně víííc :)
Tak jsem to myslel, Johnny - jak píšeš Jack to "ustál" , vyjímečně !
Za sebe bych to zde shrnul:
- díky uživatelům Ugt a Samuel jsem zas o něco moudřejší co se FIM regulí týče
- na tým Žvatlalíny Yamaha se nadále budu koukat skrze prsty a nevěřím jim ani nos mezi očima
- pokud KH98 pojede v Misanu tak držím palce, přecijen Misano má Karel najetý jak RBRC, tak i z Moto3
Tak zrovna přestup Jacka se mi jako bůhví jak šťastný řešení Ivane nezdálo, tam zase údajně zafungovala dorna která chtěla mít v motogp po odchodu stonera aspoň jednoho australana... Ale jistě to samozřejmě nevim. Každopádně stačilo málo a další slibná kariéra mohla být zničená, Hondy evidentně nejsou pro nováčky moc user friendly stroje, jackass to naštěstí ustál a na ducati už je to jinej příběh. Ono ti mototrojkaři maj po přestupu plný kecky i šestistovek, napadá mě teď MM, MV a Mir, kteří hned v prvním roce v moto2 dokázali jet na špici, jinak spousta jich zapadlo a v lepším případě jim trvalo 2-3 sezóny než se dokázali vrátit zpátky na čelo...