Desátý podnik MS Superbike – Portimao
Text: Petr Czyž | Zdroj: worldsbk.com | Foto: Kawasaki Racing, Ducati Media, Milwaukee Aprilia, Yamaha Racing, Algarve Circuit | Zveřejněno: 13.9.2018 | Zobrazeno: 4 096x
Text: Petr Czyž | Zdroj: worldsbk.com | Foto: Kawasaki Racing, Ducati Media, Milwaukee Aprilia, Yamaha Racing, Algarve Circuit | Zveřejněno: 13.9.2018 | Zobrazeno: 4 096x
Oprava : ... do MotoGP1000 ...
Nezapomínejme, že se vůli Dorny přejít do MotoGP100 podvolila Aprilka
a Kawa ne, takže to byl závěrečný popud řídit WSBK tak, aby úplně
ztratil oblibu a udělat z tohoto seriálu jakési mistrovství Evropy STK 300-1000
Samozřejmě opět zdůvodněné "přístupnosti" a nízkou finanční náročností ...
Ogg - vystihl jsi to naprosto přesně. Jinak zrovna jsem se chtěl zeptat na fóru, kam půjde Sykes a teď píšou, že to ještě neoznámil. Nemá někdo nějaké informace nebo spekulace?
To je jednoduchý, je to taková sinusoida.
Do roku 2006 byly MOTOGP litrová éra, každý to sledoval a Wé eS Bé Ká byly klasické bajky - trojské války, Haga, apod.
A pak od roku 2007 se MotoGP dostává do krize a naopak Wé eS Bé Ká díky Biaggimu, Baylissovi, Checovi, a dalších z MOTO GP se dostávali na výsluní. Hodně jezdců, slavné jména, super souboje. Takové byly Wé eS Bé Ká.
Naopak MotoGP - 800cc, kroužilové, žádné souboje, top4 jasně dána, trápící se Rossi na dukně, méně a méně prototypů,...
Pak ale pomalu ale jistě Wé eS Bé Ká začaly upadat, slavné jména jako Biaggi, Checa, Melandri a další začali postupně končit a MOTOGP zažilo od roku 2012 restart v podobě 1000ccm motorů, zavedím CRT a následně Openu, které definitivně skončily v 2015.
A od roku 2016 je MOTOGP jednoznačně lepším šampionátem, souboje až do cílové čáry a Wé eS Bé Ká díky dominanci Kawasaki od roku 2015 už nikoho nezajímá.
jan26: To není pocit Přitom to není tak dávno, co mě WSBK bavily víc než GP.
Mám takovej pocit ,že jde tento šampionát neodvratně do háje