Česko-japonský tým MIE Honda pokračuje i po odchodu Althea Racing

V letošní sezoně měl jet satelit Hondy, tým MIE Racing Althea HONDA, s dvěma jezdci. Prvním byl jmenován Takumi Takahashi, který byl také na startu v Austrálii, Španěl Jordi Torres měl být druhým jezdcem, ale s týmem nakonec nezávodil a do sedla druhé motorky se od restartu sezony 2020 v Jerezu posadil Ital Lorenzo Gabellini.

Za satelitem Hondy je Midori Moriwaki, která dokázala, že se Honda po víc jak deseti letech vrátila do WSBK a společně s českou stranou pak založili MIE Racing. Althea Racing, jenž původně měla Hondu ve své garáži, poskytla týmu logistiku. Po závodním víkendu v Aragonii se ale cesty MIE Racing a Althea Racing rozešly.

Althea Racing v tiskové zprávě poukazuje na úroveň kvality, na níž postavili jejich úspěšné výsledky z předchozích let a dle slov jejich šéfa Genesia Bevilacqua, museli zastavit projekt, který nemá budoucnost. Nyní se chtějí soustředit na domácí šampionát CIV a své mezinárodní aktivity oznámí později.

Naopak tým MIE Racing pokračuje v započaté sezoně WorldSBK s japonským závodníkem Takumi Takahashim. Od nadcházejícího podniku v Aragonii bude tým pod názvem MIE Racing Honda Team. Tým, který má sídlo v Praze, je nyní čistě česko-japonským týmem a jeho cílem bude dostat Takahashiho co možná nejvýš a ukázat, že tento projekt rozhodně budoucnost má.

Pátým podnikem sezony je o nadcházejícím víkendu (4/5/6.září 2020) znovu MotorLand v Aragonii, tentokrát jako Pirelli Teruel Round. Závod na španělském okruhu japonskému jezdci Takahashimu celkem sedl, jelikož si v sobotním klání připsal první bod v sezoně za patnácté místo v cíl závodu WorldSBK.

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist