Bautista je po třech nulách z Laguny na sto mil od titulu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 19.07.2019 v 13:30

JJNN: To si děláš srandu!? Když brzdíš motorku, tak se zapíráš o řídítka jenom jednou rukou?

KARING (245) napsal 18.07.2019 v 14:11

No, to by byly Superbiky rovnou z krámu! A každá by měla jiný výkon... Už tak startuje v SBK pár jezdců a Ducati se svým výkonem odradí postupně další jezdce. Asi by bylo nejlepší stejný objem, stejná váha a stejné otáčky a byla by možná podobná vyrovnanost jako v MOTO3.

Honza-K (830) napsal 18.07.2019 v 13:40

matt: jenže ono to právě je docela jednoduchý. Podívej se na to, co dneska koupíš na krámě, jako běžný uživatel a zákazník. Motorky už mají takový výkon, jízdní vlastnosti a elektroniku, že je to až k neuvěření. A vlastnosti sériových pneu jsou už taky někde jinde, než před pár lety. Takže pokud by se závodilo na sériových motorkách a gumách, možná by to bylo stejně zajímavé, ale výrazně levnější...
Chápu, že závody jsou pro každou fabriku, aspoň částečně, vlastně vývojová laboratoř a tohle by šlo proti podstatě vývoje...

matt (38) napsal 18.07.2019 v 13:10

ono stěma motorkama pro wsbk to došlo až moc daleko... tam už fakt nejezdí se sérií.. dokonce i rám je trošku pozměněný (vyztužení - bavím se o kawe - co jsem zjišťoval)

ja bych to omezil, tak jak byla kategorie stock a basta. fakt sériové motorky - úpravy pouze výfuk svody, převody, chlazení, pérování, brzdy, kapoty - bez světel (ty jejich nálepky světel.. to je fakt něco ) gumy homologované - prostě jen základní úpravy a že někdo uděla točivej motor, tak ho udělá a ostatní se musí příspůsobit...
tohle by bylo omezení dost velký, jelikož s normálním rámem by ten silnej motor byl zbytečnej, takže by výrobce musel udělat sériovou motorku s top komponentama což by se prodražilo..
dneska stačí udělat 500ks a prodat je za 2 roky a může se závodit ve wsbk a to dorna prý navrhovala 50ks
tak udělat 500ks za rok nebo 1000 a je to - a že by tak výrobci nešli s vývojem dopředu?? je tu ještě motogp a přeba by to donutilo kawu jíz zpět do GP

píšu to zjednodušeně, a vím, že to není takhle jednoduchý

Zazi (1006) napsal 18.07.2019 v 12:11+1

hans1978: pravda, nikdo sice žádné továrně nebrání postavit jakékoliv monstrum, ať to točí co chce. Pravidla řeší jen limit objemů válců. Proto musela Ducati z 1198ccm u Panigale 2V na 998ccm u Panigale 4V.
Co mě ale vadí víc, jsou pak následná omezující pravidla na limit otáček. Takže vyrobíš motorku, která v sérii točí 14500rpm, (myslím že oproti sérii pravidla na úvod dovolují +3%). Pak párkrát vyhraješ a oni tě začnou škrtit a dusit. Takže to co se ti podařilo vyrobit a co má úspěch ti někdo začne ničit nějakým pravidlem, aby i ostatní looseři měli šanci.. říká se tomu trest za úspěch.

hans1978 (75) napsal 18.07.2019 v 11:21

Jirikh75: To je vyzrálej názor

Jirikh75 (947) napsal 18.07.2019 v 10:46+1

hans1978 - jak píšeš, ono to má více hledisek a záleží na úhlu pohledu, kterým se na to díváš. O tomhle tématu jsme tady diskutovali už milionkrát a třeba já se upřímně přiznávám, že během čtení diskuse jsem několikrát změnil názor . Takže jsem si řek, že nejlepší prostě bude to brát takové, jaké to je.

hans1978 (75) napsal 18.07.2019 v 09:54+1

Ještě ne úplně zasvěceným pohledem se zeptám, nemá WSBK, právě oproti MGP, vycházet ze sériových motorek, proto pokud Ducati postavila seriovou V4 která prostě točí a má výkon, je to tak jak to je?
Vždyť nikdo nebrání ostatním továrnám udělat to samé, pokud se nemýlím...???
Přece pokud by se nařídily stejné otáčky všem, už by to zase nevycházelo ze série, ne?
Jde asi o to, co by bylo menší zlo a podle mě menší zlo je současný stav, kdy je to na továrně, jakou motorku postaví a začne prodávat.
Na druhou stranu finanční náklady na vývoj apod asi nebudou mít hranice a to je také špatně. A o sériových moto ve WSBK se také mluvit nedá...
To jen takové zamyšlení

KARING (245) napsal 18.07.2019 v 00:19

Tak já si myslím, že nadpis "Bautista je sto mil od titulu" je hodně předčasný, Reovi to taky nemusí párkrát vyjít a Bautista může díky své nejrychlejší motorce zase párkrát vyhrát a klidně se to zase může srovnat je tam ještě 12 závodů a 250 bodů za výhry! Jak píše Paprik23, je to úplně jiná situace než dříve, kdy byl Rea svými prvními místy hodně nudný, teď, když mají Kawy jen 14 600 otáček, díky DORNĚ a jejím nesmyslným šachům s otáčkami, kdy má Ducati 16 100 otáček a to až po snížení 250 otáček, když Bautista 9x za sebou vyhrál /původně měla Ducati 16 350 otáček/. Tady je Rea ve značné výkonové nevýhodě a šanci vyhrát má jen na vodě nebo na okruzích s větším počtem zatáček, kde se trochu stírá výkon motocyklů. Mám taky raději Bautistu, než Reu, ale vzhledem k tomu v jaké je Rea proti Bautistovi v nevýhodě musím fandit Reovi, protože pokud letos ten další titul proti daleko výkonnější Bautistově Ducati dá, tak si ho opravdu zaslouží víc než ty čtyři za sebou, co už má a musím ho považovat za neskutečného borce!

Honza-K (830) napsal 17.07.2019 v 19:34

Je to nekolik let zpatky, co byl v podobny situaci Melandri, tenkrat tusim na Yamaze. Naslapnuto na titul a pak najednou totalni vypadek ve dvou zavodech, moznych 100 bodu v haji a do konce sezony uz takovy manko nesmazal... A pred tim naprosto luxusni vysledky... Tezko rict, co jim srotuje v hlave...? ?

hans1978 (75) napsal 17.07.2019 v 14:45+1

jo a ano, fandím DUC, ale JR respektuji jako nesmírně dobrého, komplexního jezdce a mám ho svým způsobem rád - když člověk vidí, jak letí např. na té vodě, je to borec.
Zároveň vepředu chci vidět Chaze, samozřejmě Alvára a další

hans1978 (75) napsal 17.07.2019 v 14:42

deluxa: ano, sice máš pravdu, ale, komplexnost jezdce jde ruku v ruce s daty, která sám zmiňuješ že V4 teprve sbírá, dále se jezdec musí s novou motorkou sžít, někomu to trvá delší, někomu kratší dobu, někdo se nesžije nikdy - tvrzení že Alváro není komplexní jezdec bych si nedovolil.
V každém případě Alváro jediný nahlodal totální dominanci JR, který je bezesporu TOP pilot, to tu nikdo nepopírá, a všechny trumfy v ruce má on - do doby, než jak zase sám píšeš, Chaz, ale i Alváro nasbírají data i zkušenosti s V4.
Na druhou stranu, pokud na další rok postaví kawa nový motor, máme se na co těšit.
Totální dominance jednoho jezdce, i když je oprávněná, nikoho nebaví

deluxa (347) napsal 17.07.2019 v 11:23

Ja som pisal ze Bautista to neda na zaciatku sezony, pisal som to pocas toho ako rad radom vyhraval s 10s naskokom a pisem to aj teraz. proste to nie je komlexny a skuseny pilot na titul. Napriklad absolutne nema sajn co robit na vode, resp. ze zajazdi na vode dobry vysledok by som nevsadil ani prd... Suhlasim plne s Guzalkara, maju smolu na jazdcov lebo motorky na to uz maju v podstate postavene. Ja verim ze Chaz da ten titul na buduci rok az sa rozjazdi a nazbieraju nejake data pre nastavenia na okruhy.

Guzalkara (164) napsal 17.07.2019 v 07:59

Ty prodejná děvko!

Paprik23 (284) napsal 17.07.2019 v 07:33

Tak Jonatán to může taky například 2x zahodit ( i když málo pravděpodobně ) a zase diskuze nabere opačný dech ještě je čas dělat závěry ... Rea je střelec a letos by mi to ani tak nevadilo, kdyby dal titul znovu... nevím čím to je ... Loni na konci sezóny jsem si říkal, že už to je nuda a letos, ten jeho eventuální titul mi jako nuda nepřipadne, naopak mu fandím

Guzalkara (164) napsal 17.07.2019 v 06:49+1

KARING,bohužiaľ,máš pravdu. Batistuta je padavka.
Ducati má celkovo na pilotov smolu. Od čias Stonera a Bejlysa tam nikoho špičkového nemali . Ešte tak Lorenza a tuším aj Čeka dal titul?

KARING (245) napsal 16.07.2019 v 22:36

Guzalkara - Tak ty Bautistovy první výhry byly na rychlých okruzích a Alvaro jen využíval bezkonkurenčního výkonu a rychlosti Ducati! Pak přišly okruhy s více zatáčkami a už to taková sláva nebyla a Alvaro začal padat, protože se snažil Reovi stačit, ale brzy zjistil, že na Reu jezdecky nemá. Aspoň nás přesvědčil, že nejlepší jezdci SBK jsou na stejné úrovni a umí to samé, jako nejlepší jezdci MGP, vyjma Marqueze!

Guzalkara (164) napsal 16.07.2019 v 21:08

No veď ja som sa tiež tešil,že konečne si príde "na svoje".
Bohužiaľ,nevyšiel z vybehaných koľají.

Sharkjd (343) napsal 16.07.2019 v 20:27+2

Guzalkara
Po bitvě ke každý generál. Po prvních závodech to vypadalo trochu jinak, že?

Guzalkara (164) napsal 16.07.2019 v 18:40

Inak Alvaro sa týmto dosť znemožnil. V Ducati sú naňho isto nasratí. Ak ďalší rok nedá titul,vykopnú ho ako psa. To bolo rečí,že výborný jazdec MGP. Ale aj vo WSBK len kopíruje pôsobenie v MGP. Skvelé momenty pravidelne strieda s pádmi.

Guzalkara (164) napsal 16.07.2019 v 18:34

Najväčší prínos islámu pre svet je lietajúci koberec .

KARING (245) napsal 16.07.2019 v 16:50

Možná že lítá!

blackblues (1507) napsal 16.07.2019 v 16:50

Romanko :ja jsem uz Reovi neveril,fakt jo ,ale to jak tomu pomohl Alvaro to se jen tak nevidi .
To ze to umi zahodit to se vedelo,ale timto stylem prekvapil i ty nej jeho fans v hodu motorkou.
Az bude nejaka takova soutez na motosrazech,tak bych to klidne pojmenoval soutez tzv Alvarovo kladivo
Jeste ted jsem z toho v soku.

blackblues (1507) napsal 16.07.2019 v 16:45

Karing :i tak slusna sance ,ze lita na koberci

KARING (245) napsal 16.07.2019 v 16:40

Blackblues - Třeba ten Turek ani islámista není, prý jsou v Turecku jen necelé dvě třetiny islámistů!

blackblues (1507) napsal 16.07.2019 v 16:26

Bsa :to je mi jasny ,ale nechci si delat ucet ,vypada to vsak ,ze diky tobe budu muset

blackblues (1507) napsal 16.07.2019 v 16:24

Karing:ano souhlasim,ten je agresivni a neboji se,jezdit umi luxusne,celkove top rider.
Toho vidim z tech,co tam jedeou jako nejvetsiho kandidata,neboji se islamista jeden

KARING (245) napsal 16.07.2019 v 15:34+1

On je ten Turek hodně velký talent a pokud na to bude mít solidní tovární motorku, tak jede v příštích letech na titul! Už letos několikrát bojoval s Reou a to nejede tovární motorku! Aby to nakonec nebyl on, kdo v příštích letech Reu zbaví titulu...

KARING (245) napsal 16.07.2019 v 15:28+2

BSA - Tak podle tebe za to, že Bautista padá může Turek! A že ten Turek nedostal po závodě žádnou penalizaci? Navíc mohl být rád, že nespadl, protože mu Bautista trefil zadní kolo!
Sice chápu, že Butistovi fandíš, ale přece jen nadávat Turkovi do Tureckých prasat je hodně přes čáru!

KARING (245) napsal 16.07.2019 v 15:18

Já bych Bautistu zase ještě beodepisoval, Reovi taky třeba nějaké závody nevyjdou a z 12 závodů je ještě bodů hromada!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist