Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Takže prakticky supesporty končí To můžou rovnou všichni jezdit se superbikama který akorát přiškrtí a nemusí jak yamaha tu šestku piplat. Pravidlo 600-675-750 podle mě bylo fér. Ale toto je nesmysl. A celkem mě mrzí že i šestky zmizely z nabídky...
Prelozim to jinak, nikdo nedokazal yamahu porazit se ctyrvalcovou sestkou, tak to zkusili s dvouvalcem 850 a trivalcem 675. Taky nic. Tak povoli 3valce 800, a dvouvalce litr, jo a ctyrvalce ostatnim 636 nebo dokonce 750. Proste namahu dostanou
Očekávám velmi napínavou sezonu. Tým i jezdec, budou nyní muset závodit tak, aby nevyhrávali rozdílem třídy a také ne moc často. Takže se o vítězi nejspíše rozhodne na úplném konci sezony.
Kdo se zorientuje v těchto "pravidlech" nejlépe, bude král.
Jak já bych chtěl té DORNě nas.at do polívky.
Ještě doplnění. Yamaha R6 bude použita jako etalon pro vyvážení výkonu. Pro Ducati byly pro testy povoleny maximální otáčky 11,000/min, pro MV Agustu a Triumph 14,000/min.
Je třeba být fér a napsat, že trh(my) si změny žádá a já si raději koupím brutale 800, nebo Streeta 765 než 675-tku. Bude to barevné a o prioritách výrobců, takže né zas tak smutné jak jsem psal.
Bude to asi pěkný pohled na vozový park ale myslím si, že spravedlivé nikoliv. Zlaté časy kdy závodní sport definoval sériovou produkci jsou pryč. Dnes to máme naopak. Nedivím se že jsou u Yam naštvaní. Výkon na kterém jede Duci v sérii bude pro závodní motor 6-ti kila 4-hrnku stres a povede k zvýšení nákladů na výrobu speciálu, jež se od série lišit prostě musí. 600/675/750(800-850) se mi zdálo zcela v pořádku. Škoda jen že tyhle motory v sérii netáhnou. Ostré 6-tky byly zbraně. Dnes ale dělá zisk elektronika a výbava, tak nám sypou všechno ostatní. Smutne
To je teda sracka match. Proč nedají jasné pravidla objem a schválené úpravy oproti sérii a hotovo. Než systém, zkurvime vaši snahu když budete moc rychlí.....
675R jezdil úplnou tužku v rámci WSS takže motor z Moto2 to vyřeší ..... nefér hlavně tříválec .....
kdysi dávno mohla startovat 848 Ducati ve WSS ale nešlo to takže 955 to vyřeší 155hp v základu .... po úpravách někde kolem 170HP proti R6 která nasypadá bude mít 160 ...... tvl
GSXR-750 trochu jiná planeta ..... ve WSS jezdilo v Evropě jedno GSXR600 a kolem P15
věřím v pravověrný SSP R6
ps.: trochu sem si ulevil za chvíli se budou měnit hmotnosti, otáčky ..... a nebude dlouho trvat a na agenturách proti R6 v sérii pojede Duc 955. nebo 765RS v kapotách Daytony..... tomu říkám nefér boj
Takže prakticky supesporty končí To můžou rovnou všichni jezdit se superbikama který akorát přiškrtí a nemusí jak yamaha tu šestku piplat. Pravidlo 600-675-750 podle mě bylo fér. Ale toto je nesmysl. A celkem mě mrzí že i šestky zmizely z nabídky...
Prelozim to jinak, nikdo nedokazal yamahu porazit se ctyrvalcovou sestkou, tak to zkusili s dvouvalcem 850 a trivalcem 675. Taky nic. Tak povoli 3valce 800, a dvouvalce litr, jo a ctyrvalce ostatnim 636 nebo dokonce 750. Proste namahu dostanou
tohle je trošku zcestný ne? :D jako moc tomu nerozumím nebo tak ale tohle je ..
Pravidla varili pejsek a kočička no jsem na to hodne zvedavej, jak se bude taktizovat
Očekávám velmi napínavou sezonu. Tým i jezdec, budou nyní muset závodit tak, aby nevyhrávali rozdílem třídy a také ne moc často. Takže se o vítězi nejspíše rozhodne na úplném konci sezony.
Kdo se zorientuje v těchto "pravidlech" nejlépe, bude král.
Jak já bych chtěl té DORNě nas.at do polívky.
Ještě doplnění. Yamaha R6 bude použita jako etalon pro vyvážení výkonu. Pro Ducati byly pro testy povoleny maximální otáčky 11,000/min, pro MV Agustu a Triumph 14,000/min.
Kdysi závodili spolu šestistovky s dvouválci 750. Proč se to zvrhlo až do dnešních monstrobjemu?
Je třeba být fér a napsat, že trh(my) si změny žádá a já si raději koupím brutale 800, nebo Streeta 765 než 675-tku. Bude to barevné a o prioritách výrobců, takže né zas tak smutné jak jsem psal.
Dobrá haluz, ale vidět MV Superveloce v závodním kitu chci!
To je iný guláš
Bude to asi pěkný pohled na vozový park ale myslím si, že spravedlivé nikoliv. Zlaté časy kdy závodní sport definoval sériovou produkci jsou pryč. Dnes to máme naopak. Nedivím se že jsou u Yam naštvaní. Výkon na kterém jede Duci v sérii bude pro závodní motor 6-ti kila 4-hrnku stres a povede k zvýšení nákladů na výrobu speciálu, jež se od série lišit prostě musí. 600/675/750(800-850) se mi zdálo zcela v pořádku. Škoda jen že tyhle motory v sérii netáhnou. Ostré 6-tky byly zbraně. Dnes ale dělá zisk elektronika a výbava, tak nám sypou všechno ostatní. Smutne
To je teda sracka match. Proč nedají jasné pravidla objem a schválené úpravy oproti sérii a hotovo. Než systém, zkurvime vaši snahu když budete moc rychlí.....
https://www.corsedimoto.com/mondiale-sbk/yamaha-contraria-alla-nuova-supersport-minaccia-di-ritiro/?fbclid=IwAR39KfQvJkSfHoj2ajLQ7lHnSy_V3cp2tBc7zAq4VvV3xj6bW7bTNE_A_Ts
ještě tady trocha povídání
675R jezdil úplnou tužku v rámci WSS takže motor z Moto2 to vyřeší ..... nefér hlavně tříválec .....
kdysi dávno mohla startovat 848 Ducati ve WSS ale nešlo to takže 955 to vyřeší 155hp v základu .... po úpravách někde kolem 170HP proti R6 která nasypadá bude mít 160 ...... tvl
GSXR-750 trochu jiná planeta ..... ve WSS jezdilo v Evropě jedno GSXR600 a kolem P15
věřím v pravověrný SSP R6
ps.: trochu sem si ulevil za chvíli se budou měnit hmotnosti, otáčky ..... a nebude dlouho trvat a na agenturách proti R6 v sérii pojede Duc 955. nebo 765RS v kapotách Daytony..... tomu říkám nefér boj
ja už jsem z toho blbej teď
1 reakce
Čtu dobře? Suzuki GSX-R 750 ?
3 reakce