VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
_Kibo (44) napsal 17.06.2024 v 15:01

Moc zajimave vypraveni. .Jednim slovem parada.

filisek (20) napsal 16.06.2024 v 08:48

Nejezdil náhodou s Martinem mj. autové závody na okruzích (endurance) s Hondou S2000?
//www.fukiracing.cz/2011foto.jpg

1 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 18.06.2024 v 09:39

Jj, povídá se o tom v druhé půlce čili v druhém dílu :)


LAJWEC (389) napsal 15.06.2024 v 14:25

Samo,že Foukačka je pojem,legenda nejlepší doby (pro mě) SZM v Československu. Kdo Tomáše znají,znali,tak ví. Jinak je to zase na tak dlouhý psaní jak od Ivana. Prostě své doby velkej borec co tomu závodění dal všechno.
Jen vzpomenu mezinárodní závod v Hořicích v roce 83,84 nevím přesně,tak skoro celý závod 125 Honda RS odjel bez stupačky. Taky už nevím na jakém místě,ale myslím někde na špici.No,každý kdo někdy jel na motorce aspoň kousek bez stupačky,tak ví vo co de natož jet v plné palbě RR závod. Pro mě nezapomenutelný a Velkej borec!

IvanDvoutakťák (5369) napsal 14.06.2024 v 17:48

Tomáš byl pro mně legendou českých motocyklových okruhů jeho přístupem
k závodění hlavně v době kdy *jezdil špicu*, poněvadž později jsem se věnoval
především klubovému životu a jeho organizaci .
V rozhovoru s Vláďou mně nejvíce zaujala Tomášova zmínka o prvním závodu
motocyklů na dokončovaném brněnském Automotodromu v červenci 1987, kdy
se zde předtím jel jediný podnik a to závod cestovních(?) automobilů .
Všichni zůčastnění v t.zv. Sdruženém Oblastním Přeboru motocyklů (Jihomoravského
+ Severomoravského kraje) jsme si stěžovali na kluzký povrch trati (dnes se tomu
říká *nedostatek gripu* ), když poslední vrstva asfaltu byla položena teprve
před třemi týdny a předchozí závod automobilů přilnavost povrchu příliš nezlepšil .
Abych vše zbytečnš nerozváděl, v mojí třídě 250+350 ccm bylo na startu přes padesát
jezdců a ten závod o *štěstí nespadnout* vyhrál nestor čs. okruhů Eman Quirenc
z Nebovid u Brna s jeho obstarožní Yamahou TR350, který druhému v pořadí *naložil*
více než deset sekund Jak to Eman Sr. tehdy dokázal *se dodnes neví* ...
Pro lepší časovou orientaci dodávám, že to byl poslední závod mojí okruhové "kariéry",
pro který mně (po sedmileté pauze !) v Kyjově *na počkání* obnovil jezdeckou licenci, otestoval motocykl a startovní číslo přidělil nezapomenutelný srdcař
Jarin Zavrtálek Sr., tehdejší šéf technických komisařů
Začínal jsem ve 27 letech v roce 1971 ve tř.Katalog 175, pokračoval s Jawou 250/559
modifikovanou soutěžáckým motorem SixDays Evropan 350 v letech 1972-74
a poměrně úspěšně prodloužil na sériové SuzukiT350/1972 v Přeborech JMK,
Moravy (a neúspěšně v Přeboru ČSR-B) v letech 1977-80 .
V roce 1987, kdy se obnovilo mistrovství světa GP na brněnském AMD, jsem
s okruhy definitivně končil a Tomáš Foukal na nich úspěšně začínal

WolfDern (0) napsal 14.06.2024 v 14:17

Můj teda ne




TOPlist