Závodit v pondělí bylo na pořadu dne, návrh ale neprošel
Text: Petr Czyž | Zdroj: AS.com, GPOne.com, BBC Sport | Foto: Suzuki Racing | Zveřejněno: 29.8.2018 | Zobrazeno: 6 081x
Text: Petr Czyž | Zdroj: AS.com, GPOne.com, BBC Sport | Foto: Suzuki Racing | Zveřejněno: 29.8.2018 | Zobrazeno: 6 081x
"Detaily" (a hlavně prachy !), to zůstane mezi zákazníkem a dodavatelem ...
Ivan2T: To ne, odfrezovany to bylo, to by nedrzelo vubec, ale pokladali jen 4 - 5 cm. To mi prijde teda sakra malo. Ale mozna se to na okruhach tak dela, opravdu nevim, videl jsem sice spousty rekonstrukci, ale jen beznych silnic (ktery jsou ale urcite mnohem namahanejsi, nez okruhy).
https://www.youtube.com/watch?v=SUrJmsCjWww
Takže jde jen a jen o to, jestli ta, podle slov majitelů Silverstonu renomovaná,
firma takový postup dodržela, nebo ta horní vrstva je jediná nová a ještě "klouže"
po té, případně neofrézované, původní a tak (např.) brzděním automobilů
znikají ty "roletky" ...
Ivan2T: Ten stary povrch se musi odfrezovat. Nevim jak na okruhu, ale na silnicich se davaj obvykle 3 vrsty o sile 3.5 az 5cm.
Dotaz laika v oblasti "kladení" asfaltových povrchů vozovek / závodních okruhů :![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
předtím než se "naplácá" nový koberec na ten starý povrch, nemusí se ten
starý / původní nějak připravit, aby došlo k jejich dokonalému spojení ?
Asi taky není lhostejné, jakou tloušťku ten nový "koberec" má, ne ??
Ale toto všechno jsou navýsost odborné parametry, které byly při obnově
povrchu závodní trati Silverstone zohledněny
Deluxa: Jo, jak pises, bylo to (ten hrb) nad propustkem. A naprosto souhlasim v tom, ze to posrala ta firma. Podle me to proste a jednoduse jen malo (nebo pozde) zvalcovali. V lednu to chladne rychle, a kdyz to nezvalcujes hned teply, asi vis jak to dopada.. Ale urcite i na Silverstonu budou nejaky podzemni site, ikdyz uz treba X let nepouzivany (o to hur), z dob kdy to bylo letiste.
Dejf57 ten hrb sa urobil urobil vplyvom teplot to mas pravdu, ale niekde na spoji s premostenim alebo priecnym odvodnovacim kanalom ,alebo hocicom inom. Nastal pohyb a mas vystarane. A ano moze k tomu dojst prekvapivo rychlo, alebo az po nejakom case (po dazdi, po zatazeni) Hrb a vlna na mieste kde mas celistve, kvalitne urobene podlozie je nezmysel. Dialnica nie je okruh. Ved tam je to byvale letisko, uplne rovna plocha, nikde ziadne prechody alebo nejake komplikacie...mna nikto nepresvedci ze to "odsrala" ta firma co pokladala asfalt...
Romanko ...ale mozes tu pisat o teplotach kolko chces, ked sa kladie asfalt, kladu sa zmesy namiesane presne pre dane podmienky, klimu a vyuzitie (max, min teploty Nemozes polozit taky isty asfalt v Taliansku,v GB alebo niekde v Thajsku. A nemozes pokladat taky isty asfalt na okruh, dialnicu, cestu III. triedy alebo nejaku ulicu v meste. Ak by to tak bolo, ako pises, ten povodny povrch by uz bol za tie roky "vyvalcovany" a zniceny. Je jasne ze bud setrili na zmesiach, resp. bola vybrana neodborne nevhodna zmes, alebo doslo k chybam pocas pripravy podlozia,drenaze,pokladky. Nic ine tam neprichadza do uvahu.
Dle prvních zpráv má Chaz Davies zlomené pravé rameno a otřes mozku a zřejmě nebude startovat v dalším závodě šampionátu, který se koná v polovině září v Portimao.
Romanko: Nejsem primo stavar, ale na stavbach silnic jsem pracovne nekolikrat tydne uz 14 let. Zeptam se te takhle, k cemu ti je drenaz na okraji, kdyz do ni ta voda stejne nedotece, protoze se drzi uprostred v dire? Ale je pravda, ze kdyz se to blbe polozi, muze to byt rovny, a zacit se to hrbit/propadat az po case, klidne po x mesicich, at uz vlivem zatizeni nebo horka. Zazil jsem i 12cm pricny hrb na dalnicnim najezdu, ktery vznikl vlivem horka behem par hodin.
Z facebooku:
mmlmike: od +10C je to úplně v poho, ale bylo v dnech pokládky tak teplo? Toť otázka. Co když byla +/- 0. Ale to už je fuč. Teď co s tím, že ano. Naštěstí to není moje starost.
Tak POZOR!!! Showdown BSB 7.-9. 9. se jede na SILVERSTONE
(to koukáte co?)
PeterRroliver > takže něco jak Rath. Ten taky jednou za život jde ven s x mega a chytnou ho policajti
Myslim ze vedeni okruhu Silverstone davno vedeli ze jsou v pi.. pokud zaprsi. To ze se tam hromadi voda videli uz od jara. Tak doufali ze nezaprsi a do budoucna ze to nejak vyresi. Jenze ono zaprselo a zrovna v den konani jedne z nejvyznamejsich akci na okruhu. Hold jim to trochu nevyslo. Anglani no, elita planety
Proč by okolnosti opravy povrchu měly zajímat nás diváky ( hlavně ty platící !)
a především jezdce ? Jedině výsledek opravy platí a všichni zodpovědní(?) se
teď snaží jen zdůvodňovat ...
Připomíná to soudnictví, kdy je "nejdůležitější" zjistit motiv, např. vraždy,
který pak obhájce zločince zneužije a skutečnost, že ztratil život nevinný člověk
je v pozadí ...
@ Romanko: letos byla průměrná lednová teplota v Anglii 4,1 st.C. Aktuální teploty kolísaly od -3 do +14. Cca 1/3 dní byla deštivých, včetně bouře Georgina (24.1). Jako ideální podmínky na kladení asfaltu mi to nepřijde, ale stavařina fakt není můj šálek čaje.
Ve srovnání s Donington Park nebo Brands Hatch je Silverstone nudná placka a Tilkeho přestavba to nijak nevylepšila. Ale přesto je to tradiční britský okruh a Britové si na tradici potrpí. O to podivnější mi přijde, že se za půl roku nikdo z vedení okruhu nezašel podívat, jestli se jim při dešti na dráze nehromadí voda. To v Anglii celou dobu nezapršelo? Pro nás to bylo zkažené odpoledne u televize. Ale když si představím, že bych brzo ráno vstal, dojel na okruh, proseděl tam celý den na dešti, aby mi večer řekli, že nic nebude a můžu jet domů...
Jo a že rozhodli jezdci? Asi ano, ale jen z MotoGP. Těch z nižších tříd se neptali. Ti do toho nemají co kecat zobáci jedni.
Kolik z vás je tu stavařů, že tak kibicujete o povrchu dráhy?
Už jsem to psal v jiném komentáři. Krom povrchu dráhy je problém v drenáži okolo trati. A ten asfalt? Údajně to pokládali v lednu. Vím, v GB nebývají takové zimy jako u nás, ale kdoví jaké počasí při pokládce bylo a jací stavební dělníci to dělali. Pak ještě přišlo horké jaro a ještě teplejší léto a bylo vymalováno. Nejspíš nešlo o jednu chybu či vadu, ale "souhru okolností", tak jak to v životě bývá.
Donington asi příští rok asi nepřichází v úvahu z toho důvodu, že tamní paddock je malý. Takže i přes tohle všechno budeme asi vídavat GP v Silverstonu, než se postaví nový okruh ve Skotsku nebo kde.
Trefil jsi to, Samueli - nejsnadnější terč těch arogantních zdůvodnění jsou jezdci
Tam, u Ostravy, okradli zadavatele stavby nekvalitním podkladem
a na Silverstone nejspíš materiálem a technologií položení povrchu ... (?)
To je neskutečněj nešťastník ten komentátor. Jeho vyslovování jmen jezdců a činovníků----- hrůza, jasně, šéf yamahy Yokohama... :(, Táki Nakagami namísto TakaAki je už tradice, ale vrchol jeho stupidního názoru, že se jezdci dostávali do továrního týmu z nižší kubatury od MArqueze je absolutně vypatlanej. A Lorenzo šel kam??? Dejte ho už do hajzlu vypatlance. Pešk byl kretén, ale Ježek mu už začíná přitakáváním tomu magorovi se dost přibližovat. :( a co se týká toho názoru na nové jezdce v továrně je to vyloženě Ježkovina. Navíc by se neměl srát do politiky. :(
Nepokládali ten asfalt náhodou stejni experti co stavěli dálnici kolem Ostravy?
Voda stála na dráze a neodtékala i když přestalo pršet.
Těžko se věří tomu, že to bylo extrémně silným deštěm.
Ale to musí posoudit expert či komise. Z gauče se to tvrdit nedá i když to v televizi tak vypadalo.
A vrchol arogance je hláška, že za to můžou jezdci, protože oni chtěli zrušit závod. A nebo argument, že se zrušili i jiné akce ten den v Anglii. Taky dobrý.
Sebral bych jim licenci.
Proč nechtěli jet v pondělí? No protože drahý SPZko, ta přeprava něco stojí, a když máš něco nasmlouvaného dopředu, tak zrušení na poslední chvíli bejvá pěkně mastná záležitost, no a stáje chtěli vyslyšet tvé přání a šetří kde se dá...
VIZI-
pravděpodobně to dělal asfaltozmrdal, proto je třeba experta.
Jo spzka se muze rozcilovat jak chce
a podberaky prazdny no to jsou veci ...
Kaprici utekliii ,rybari nasraniiii
zaměstnejte experta na asfalt blbci