Závodit v pondělí bylo na pořadu dne, návrh ale neprošel

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5137) napsal 02.09.2018 v 08:44

"Detaily" (a hlavně prachy !), to zůstane mezi zákazníkem a dodavatelem ...

Dejf57 (610) napsal 01.09.2018 v 23:21

Ivan2T: To ne, odfrezovany to bylo, to by nedrzelo vubec, ale pokladali jen 4 - 5 cm. To mi prijde teda sakra malo. Ale mozna se to na okruhach tak dela, opravdu nevim, videl jsem sice spousty rekonstrukci, ale jen beznych silnic (ktery jsou ale urcite mnohem namahanejsi, nez okruhy).

https://www.youtube.com/watch?v=SUrJmsCjWww

IvanDvoutakťák (5137) napsal 01.09.2018 v 21:37

Takže jde jen a jen o to, jestli ta, podle slov majitelů Silverstonu renomovaná,
firma takový postup dodržela, nebo ta horní vrstva je jediná nová a ještě "klouže"
po té, případně neofrézované, původní a tak (např.) brzděním automobilů
znikají ty "roletky" ...

Dejf57 (610) napsal 01.09.2018 v 12:57

Ivan2T: Ten stary povrch se musi odfrezovat. Nevim jak na okruhu, ale na silnicich se davaj obvykle 3 vrsty o sile 3.5 az 5cm.

IvanDvoutakťák (5137) napsal 01.09.2018 v 07:36

Dotaz laika v oblasti "kladení" asfaltových povrchů vozovek / závodních okruhů :
předtím než se "naplácá" nový koberec na ten starý povrch, nemusí se ten
starý / původní nějak připravit, aby došlo k jejich dokonalému spojení ?
Asi taky není lhostejné, jakou tloušťku ten nový "koberec" má, ne ??
Ale toto všechno jsou navýsost odborné parametry, které byly při obnově
povrchu závodní trati Silverstone zohledněny

Dejf57 (610) napsal 31.08.2018 v 16:45

Deluxa: Jo, jak pises, bylo to (ten hrb) nad propustkem. A naprosto souhlasim v tom, ze to posrala ta firma. Podle me to proste a jednoduse jen malo (nebo pozde) zvalcovali. V lednu to chladne rychle, a kdyz to nezvalcujes hned teply, asi vis jak to dopada.. Ale urcite i na Silverstonu budou nejaky podzemni site, ikdyz uz treba X let nepouzivany (o to hur), z dob kdy to bylo letiste.

deluxa (347) napsal 31.08.2018 v 15:34

Dejf57 ten hrb sa urobil urobil vplyvom teplot to mas pravdu, ale niekde na spoji s premostenim alebo priecnym odvodnovacim kanalom ,alebo hocicom inom. Nastal pohyb a mas vystarane. A ano moze k tomu dojst prekvapivo rychlo, alebo az po nejakom case (po dazdi, po zatazeni) Hrb a vlna na mieste kde mas celistve, kvalitne urobene podlozie je nezmysel. Dialnica nie je okruh. Ved tam je to byvale letisko, uplne rovna plocha, nikde ziadne prechody alebo nejake komplikacie...mna nikto nepresvedci ze to "odsrala" ta firma co pokladala asfalt...

deluxa (347) napsal 31.08.2018 v 15:28

Romanko ...ale mozes tu pisat o teplotach kolko chces, ked sa kladie asfalt, kladu sa zmesy namiesane presne pre dane podmienky, klimu a vyuzitie (max, min teploty Nemozes polozit taky isty asfalt v Taliansku,v GB alebo niekde v Thajsku. A nemozes pokladat taky isty asfalt na okruh, dialnicu, cestu III. triedy alebo nejaku ulicu v meste. Ak by to tak bolo, ako pises, ten povodny povrch by uz bol za tie roky "vyvalcovany" a zniceny. Je jasne ze bud setrili na zmesiach, resp. bola vybrana neodborne nevhodna zmes, alebo doslo k chybam pocas pripravy podlozia,drenaze,pokladky. Nic ine tam neprichadza do uvahu.

omg (1445) napsal 31.08.2018 v 08:26

Dle prvních zpráv má Chaz Davies zlomené pravé rameno a otřes mozku a zřejmě nebude startovat v dalším závodě šampionátu, který se koná v polovině září v Portimao.

Dejf57 (610) napsal 30.08.2018 v 17:30+1

Romanko: Nejsem primo stavar, ale na stavbach silnic jsem pracovne nekolikrat tydne uz 14 let. Zeptam se te takhle, k cemu ti je drenaz na okraji, kdyz do ni ta voda stejne nedotece, protoze se drzi uprostred v dire? Ale je pravda, ze kdyz se to blbe polozi, muze to byt rovny, a zacit se to hrbit/propadat az po case, klidne po x mesicich, at uz vlivem zatizeni nebo horka. Zazil jsem i 12cm pricny hrb na dalnicnim najezdu, ktery vznikl vlivem horka behem par hodin.

rosho (560) napsal 30.08.2018 v 17:04

Z facebooku:

Romanko (1236) napsal 30.08.2018 v 14:29

mmlmike: od +10C je to úplně v poho, ale bylo v dnech pokládky tak teplo? Toť otázka. Co když byla +/- 0. Ale to už je fuč. Teď co s tím, že ano. Naštěstí to není moje starost.

Rosička (982) napsal 30.08.2018 v 14:11

Tak POZOR!!! Showdown BSB 7.-9. 9. se jede na SILVERSTONE (to koukáte co?)

Ogg (387) napsal 30.08.2018 v 13:20

PeterRroliver > takže něco jak Rath. Ten taky jednou za život jde ven s x mega a chytnou ho policajti

PeterRRoliver (378) napsal 30.08.2018 v 12:36+2

Myslim ze vedeni okruhu Silverstone davno vedeli ze jsou v pi.. pokud zaprsi. To ze se tam hromadi voda videli uz od jara. Tak doufali ze nezaprsi a do budoucna ze to nejak vyresi. Jenze ono zaprselo a zrovna v den konani jedne z nejvyznamejsich akci na okruhu. Hold jim to trochu nevyslo. Anglani no, elita planety

IvanDvoutakťák (5137) napsal 30.08.2018 v 12:00+1

Proč by okolnosti opravy povrchu měly zajímat nás diváky ( hlavně ty platící !)
a především jezdce ? Jedině výsledek opravy platí a všichni zodpovědní(?) se
teď snaží jen zdůvodňovat ...
Připomíná to soudnictví, kdy je "nejdůležitější" zjistit motiv, např. vraždy,
který pak obhájce zločince zneužije a skutečnost, že ztratil život nevinný člověk
je v pozadí ...

mmlmike (120) napsal 30.08.2018 v 10:05

@ Romanko: letos byla průměrná lednová teplota v Anglii 4,1 st.C. Aktuální teploty kolísaly od -3 do +14. Cca 1/3 dní byla deštivých, včetně bouře Georgina (24.1). Jako ideální podmínky na kladení asfaltu mi to nepřijde, ale stavařina fakt není můj šálek čaje.

mmlmike (120) napsal 30.08.2018 v 09:44+1

Ve srovnání s Donington Park nebo Brands Hatch je Silverstone nudná placka a Tilkeho přestavba to nijak nevylepšila. Ale přesto je to tradiční britský okruh a Britové si na tradici potrpí. O to podivnější mi přijde, že se za půl roku nikdo z vedení okruhu nezašel podívat, jestli se jim při dešti na dráze nehromadí voda. To v Anglii celou dobu nezapršelo? Pro nás to bylo zkažené odpoledne u televize. Ale když si představím, že bych brzo ráno vstal, dojel na okruh, proseděl tam celý den na dešti, aby mi večer řekli, že nic nebude a můžu jet domů...

Romanko (1236) napsal 30.08.2018 v 09:23+1

Jo a že rozhodli jezdci? Asi ano, ale jen z MotoGP. Těch z nižších tříd se neptali. Ti do toho nemají co kecat zobáci jedni.

Romanko (1236) napsal 30.08.2018 v 09:20

Kolik z vás je tu stavařů, že tak kibicujete o povrchu dráhy? Už jsem to psal v jiném komentáři. Krom povrchu dráhy je problém v drenáži okolo trati. A ten asfalt? Údajně to pokládali v lednu. Vím, v GB nebývají takové zimy jako u nás, ale kdoví jaké počasí při pokládce bylo a jací stavební dělníci to dělali. Pak ještě přišlo horké jaro a ještě teplejší léto a bylo vymalováno. Nejspíš nešlo o jednu chybu či vadu, ale "souhru okolností", tak jak to v životě bývá.

Ogg (387) napsal 30.08.2018 v 09:12

Donington asi příští rok asi nepřichází v úvahu z toho důvodu, že tamní paddock je malý. Takže i přes tohle všechno budeme asi vídavat GP v Silverstonu, než se postaví nový okruh ve Skotsku nebo kde.

IvanDvoutakťák (5137) napsal 30.08.2018 v 07:58

Trefil jsi to, Samueli - nejsnadnější terč těch arogantních zdůvodnění jsou jezdci

IvanDvoutakťák (5137) napsal 30.08.2018 v 07:51

Tam, u Ostravy, okradli zadavatele stavby nekvalitním podkladem
a na Silverstone nejspíš materiálem a technologií položení povrchu ... (?)

petrrix (3) napsal 30.08.2018 v 02:54

To je neskutečněj nešťastník ten komentátor. Jeho vyslovování jmen jezdců a činovníků----- hrůza, jasně, šéf yamahy Yokohama... :(, Táki Nakagami namísto TakaAki je už tradice, ale vrchol jeho stupidního názoru, že se jezdci dostávali do továrního týmu z nižší kubatury od MArqueze je absolutně vypatlanej. A Lorenzo šel kam??? Dejte ho už do hajzlu vypatlance. Pešk byl kretén, ale Ježek mu už začíná přitakáváním tomu magorovi se dost přibližovat. :( a co se týká toho názoru na nové jezdce v továrně je to vyloženě Ježkovina. Navíc by se neměl srát do politiky. :(

nahllowSKY (321) napsal 30.08.2018 v 01:55

Nepokládali ten asfalt náhodou stejni experti co stavěli dálnici kolem Ostravy?

Samuel007 (380) napsal 29.08.2018 v 23:14

Voda stála na dráze a neodtékala i když přestalo pršet.
Těžko se věří tomu, že to bylo extrémně silným deštěm.
Ale to musí posoudit expert či komise. Z gauče se to tvrdit nedá i když to v televizi tak vypadalo.

A vrchol arogance je hláška, že za to můžou jezdci, protože oni chtěli zrušit závod. A nebo argument, že se zrušili i jiné akce ten den v Anglii. Taky dobrý.

Sebral bych jim licenci.

prcek80 (133) napsal 29.08.2018 v 20:35+1

Proč nechtěli jet v pondělí? No protože drahý SPZko, ta přeprava něco stojí, a když máš něco nasmlouvaného dopředu, tak zrušení na poslední chvíli bejvá pěkně mastná záležitost, no a stáje chtěli vyslyšet tvé přání a šetří kde se dá...

Blackforce (661) napsal 29.08.2018 v 20:12

VIZI- pravděpodobně to dělal asfaltozmrdal, proto je třeba experta.

blackblues (1518) napsal 29.08.2018 v 16:46+2

Jo spzka se muze rozcilovat jak chce
Kaprici utekliii ,rybari nasraniiii a podberaky prazdny no to jsou veci ...

VIZI (1432) napsal 29.08.2018 v 15:32

zaměstnejte experta na asfalt blbci

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist