Zasedal Odvolací soud FIM, rozhodnutí padne později

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
TomHorn (49) napsal 25.03.2019 v 15:48+1

To odvolání proti rozhodnutí usvědčuje žalobníčky, že lhali, když tvrdili, že jim jde hlavně o vyjasnění technických pravidel. Komise (ke které podali protest) řekla, že je to OK, takže tím jim pravidla vyjasnila. Kdyby žalobníčkům tedy šlo opravdu o vyjasnění pravidel, řekli by také "OK, tím je to vyřešeno". Jenže oni spoiler/ochlazovač nemají, tak ať ho nemá ani Ducati spolu s body za umístění. A budou se soudit až do koněčného rozhodnutí, kterým by Ducati o body a možnost používání přišla. Podle mne jediný způsobjak ověřit funkci sporného prvku, je aerodynamická zkouška, pokud nejsou technické předpisy porušeny už samotnou existencí spoileru/ochlazovače.

martin1 (658) napsal 25.03.2019 v 12:54

jak mohou uředníci co rozeznají moto od auta-a to si ještě nejsou jistí))) POSUZOVAT TECHNOLOGICKÉ DÍLY na závodní mašině? !!! aha ukázat dokumentaci... , že by dorna spain Cup

KARING (245) napsal 24.03.2019 v 23:23

Gorkin - omlouvá tě těch 9 let co máš v profilu! Hraješ si na koberci s malou Ducatkou? Jsi ještě malé dítko!

gorkin (4444) napsal 24.03.2019 v 18:02

Karing (Akro) ,,,
52 let ..? vážně ?
Po Ostravsku Cyp...

Romanko (1206) napsal 24.03.2019 v 11:31

Rado, nejspíš máš pravdu. Ale je taková maličkost s nasazením +/- téhož u Yamahy v dešti ve Valencii. Ptali se tech. ředitele MotoGP, zda je to přípustné za sucha a odpověď byla kategorické NE. Gigi to samozřejmě věděl...

Rado_ (555) napsal 24.03.2019 v 08:14

Gigi to ma podchycene stejne jako v minulosti, kdyz sefoval Aprilii. Zda je to dobre, nebo spatne mi neprislusi hodnotit

deluxa (347) napsal 23.03.2019 v 19:35-1

aj keby si dali dalsich 500 nezmyslov na tu skaredu motorku titul aj tak nebudu mat.

Marex (2570) napsal 23.03.2019 v 13:37

Stejná opičárna, jako se zákazem křidýlek. Pokud jim to zakáží, udělají to jako součást kapotáže. Jestliže to KTM nedostala povoleno použít, nevyplývá z toho, že to nesmí použít ostatní výrobci. Kdo se moc ptá, moc se dozví.

danny355 (127) napsal 23.03.2019 v 12:30

to unavix ... přesně ..

Matess18 (93) napsal 23.03.2019 v 09:00+2

V roz­ho­vo­ru pro mo­to­gp.com se k si­tu­a­ci ohled­ně vý­še zmí­ně­né­ho prv­ku vy­já­d­řil sám ge­ne­rál­ní ře­di­tel Du­ca­ti – Gi­gi Dall'Ig­na. „Jsme si jis­tí, že na­še prá­ce na­pros­to splňuje všech­ny tech­nic­ké nor­my. Jsme pře­svěd­če­ni a vě­ří­me, že i dí­ky od­vo­lá­ní se uká­že, že má­me prav­du,“ pro­hlá­sil Dall'Ig­na.

Dá­le se Dall'Ig­na v roz­ho­vo­ru vy­já­d­řil i k mož­nos­ti ře­še­ní spo­ru přes Ar­bit­ráž­ní soud pro sport v pří­pa­dě, že by Od­vo­la­cí soud dal za prav­du kon­ku­renč­ním vý­rob­cům. „V rám­ci FIM kon­čí spo­ry u od­vo­la­cí­ho sou­du FIM, pak je si­ce ješ­tě mož­né vy­u­žít Ar­bit­ráž­ní soud pro sport, ale to už jde mi­mo FIM, což už sa­mo o so­bě ne­ní dob­ré. My jsme však klid­ní, pro­to­že jsme pře­svěd­če­ní, že jsme vše udě­la­li správ­ně a že jsme re­spek­to­va­li nor­my. Ne­vi­dí­me dů­vo­dy, proč by měl Od­vo­la­cí soud roz­hod­nout ji­nak,“ do­dal Dall'Ig­na.

Gigi je klidný, tak to jsme taky klidní, vše je podchyceno?

gorkin (4444) napsal 23.03.2019 v 08:50-1+1

Sporné byly křídýlka u Ducati už v roce 2016 a museli je nechat dojet
myslím že to v tomhle případě bude stejné
Ducati postavila bajk podle nějakýho reglementu a ve smyslu co není zakázáno to je povoleno
každopádně to je pro komisaře ořech...velký ořech
a ještě preci každá staj musi ty svý bajky nějak homologovat už před startem sezony...nechce se mi věřit že ty fičury od ducati v homologačním listě neuvedli

unavix (595) napsal 23.03.2019 v 08:42-1+4

Jak typické pro současný svět. Neschopní chtějí zakazovat, protože sami nejsou na technologické úrovni. Jaká analogie s 5G a Huawei.

foxtrot (74) napsal 23.03.2019 v 06:44+3

Ono je poměrně jedno kdo co řekl, to jsou jen kecy. Buď je to v rámci technických regulí legální, nebo ne. Pokud jsou tyto předpisy ) které nikdo z nás do detailu nezná ) nejednoznačné, tak je to cajk, a je na FIM aby tyto předpisy doladila.

VIZI (1420) napsal 22.03.2019 v 21:39+2

zase to trošku pokřivíme...vydržte

adasrr (3) napsal 22.03.2019 v 21:30-6+8

Ne tady se jedná o to, že to první předvedla Yamaha ve Valencii v roce 2018 na podzim na vodě. Proto Yamaha nedala protest...A v yamaze řekli, že to bylo použito, aby nešla tolik voda na zadni kolo. Aprilia se po závodě Fim ptala, jestli to můžou v Aprilii používat i na suchu...protože je napadlo, že to má potencial a chtěli na tom přes zimu makat. Fim řekla NE. Smí se to použít jen na vodu. A ejhle Ducati to vyvíjela a nasadila na hulváta i na suchu. Dosti hnusné bych řekl. Proto to velké rozhořčení šéf technika od Aprilie hned po závodě. Ja bych za to Ducati potrestal. Nějaké slušné chování by mělo být...

křtitel (151) napsal 22.03.2019 v 21:09

To je stiznosti a zasedani kvuli kusu karbonu nebo z ceho to je




TOPlist