Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To odvolání proti rozhodnutí usvědčuje žalobníčky, že lhali, když tvrdili, že jim jde hlavně o vyjasnění technických pravidel. Komise (ke které podali protest) řekla, že je to OK, takže tím jim pravidla vyjasnila. Kdyby žalobníčkům tedy šlo opravdu o vyjasnění pravidel, řekli by také "OK, tím je to vyřešeno". Jenže oni spoiler/ochlazovač nemají, tak ať ho nemá ani Ducati spolu s body za umístění. A budou se soudit až do koněčného rozhodnutí, kterým by Ducati o body a možnost používání přišla. Podle mne jediný způsobjak ověřit funkci sporného prvku, je aerodynamická zkouška, pokud nejsou technické předpisy porušeny už samotnou existencí spoileru/ochlazovače.
jak mohou uředníci co rozeznají moto od auta-a to si ještě nejsou jistí))) POSUZOVAT TECHNOLOGICKÉ DÍLY na závodní mašině? !!! aha ukázat dokumentaci... , že by dorna spain Cup
Rado, nejspíš máš pravdu. Ale je taková maličkost s nasazením +/- téhož u Yamahy v dešti ve Valencii. Ptali se tech. ředitele MotoGP, zda je to přípustné za sucha a odpověď byla kategorické NE. Gigi to samozřejmě věděl...
Stejná opičárna, jako se zákazem křidýlek. Pokud jim to zakáží, udělají to jako součást kapotáže. Jestliže to KTM nedostala povoleno použít, nevyplývá z toho, že to nesmí použít ostatní výrobci. Kdo se moc ptá, moc se dozví.
V rozhovoru pro motogp.com se k situaci ohledně výše zmíněného prvku vyjádřil sám generální ředitel Ducati – Gigi Dall'Igna. „Jsme si jistí, že naše práce naprosto splňuje všechny technické normy. Jsme přesvědčeni a věříme, že i díky odvolání se ukáže, že máme pravdu,“ prohlásil Dall'Igna.
Dále se Dall'Igna v rozhovoru vyjádřil i k možnosti řešení sporu přes Arbitrážní soud pro sport v případě, že by Odvolací soud dal za pravdu konkurenčním výrobcům. „V rámci FIM končí spory u odvolacího soudu FIM, pak je sice ještě možné využít Arbitrážní soud pro sport, ale to už jde mimo FIM, což už samo o sobě není dobré. My jsme však klidní, protože jsme přesvědčení, že jsme vše udělali správně a že jsme respektovali normy. Nevidíme důvody, proč by měl Odvolací soud rozhodnout jinak,“ dodal Dall'Igna.
Gigi je klidný, tak to jsme taky klidní, vše je podchyceno?
Sporné byly křídýlka u Ducati už v roce 2016 a museli je nechat dojet
myslím že to v tomhle případě bude stejné
Ducati postavila bajk podle nějakýho reglementu a ve smyslu co není zakázáno to je povoleno
každopádně to je pro komisaře ořech...velký ořech
a ještě preci každá staj musi ty svý bajky nějak homologovat už před startem sezony...nechce se mi věřit že ty fičury od ducati v homologačním listě neuvedli
Ono je poměrně jedno kdo co řekl, to jsou jen kecy. Buď je to v rámci technických regulí legální, nebo ne. Pokud jsou tyto předpisy ) které nikdo z nás do detailu nezná ) nejednoznačné, tak je to cajk, a je na FIM aby tyto předpisy doladila.
Ne tady se jedná o to, že to první předvedla Yamaha ve Valencii v roce 2018 na podzim na vodě. Proto Yamaha nedala protest...A v yamaze řekli, že to bylo použito, aby nešla tolik voda na zadni kolo. Aprilia se po závodě Fim ptala, jestli to můžou v Aprilii používat i na suchu...protože je napadlo, že to má potencial a chtěli na tom přes zimu makat. Fim řekla NE. Smí se to použít jen na vodu. A ejhle Ducati to vyvíjela a nasadila na hulváta i na suchu. Dosti hnusné bych řekl. Proto to velké rozhořčení šéf technika od Aprilie hned po závodě. Ja bych za to Ducati potrestal. Nějaké slušné chování by mělo být...
To odvolání proti rozhodnutí usvědčuje žalobníčky, že lhali, když tvrdili, že jim jde hlavně o vyjasnění technických pravidel. Komise (ke které podali protest) řekla, že je to OK, takže tím jim pravidla vyjasnila. Kdyby žalobníčkům tedy šlo opravdu o vyjasnění pravidel, řekli by také "OK, tím je to vyřešeno". Jenže oni spoiler/ochlazovač nemají, tak ať ho nemá ani Ducati spolu s body za umístění. A budou se soudit až do koněčného rozhodnutí, kterým by Ducati o body a možnost používání přišla. Podle mne jediný způsobjak ověřit funkci sporného prvku, je aerodynamická zkouška, pokud nejsou technické předpisy porušeny už samotnou existencí spoileru/ochlazovače.
jak mohou uředníci co rozeznají moto od auta-a to si ještě nejsou jistí))) POSUZOVAT TECHNOLOGICKÉ DÍLY na závodní mašině? !!! aha ukázat dokumentaci... , že by dorna spain Cup
Gorkin - omlouvá tě těch 9 let co máš v profilu! Hraješ si na koberci s malou Ducatkou? Jsi ještě malé dítko!
Karing (Akro) ,,,
52 let ..? vážně ?
Po Ostravsku Cyp...
Rado, nejspíš máš pravdu. Ale je taková maličkost s nasazením +/- téhož u Yamahy v dešti ve Valencii. Ptali se tech. ředitele MotoGP, zda je to přípustné za sucha a odpověď byla kategorické NE. Gigi to samozřejmě věděl...
Gigi to ma podchycene stejne jako v minulosti, kdyz sefoval Aprilii. Zda je to dobre, nebo spatne mi neprislusi hodnotit
aj keby si dali dalsich 500 nezmyslov na tu skaredu motorku titul aj tak nebudu mat.
Stejná opičárna, jako se zákazem křidýlek. Pokud jim to zakáží, udělají to jako součást kapotáže. Jestliže to KTM nedostala povoleno použít, nevyplývá z toho, že to nesmí použít ostatní výrobci. Kdo se moc ptá, moc se dozví.
to unavix ... přesně ..
V rozhovoru pro motogp.com se k situaci ohledně výše zmíněného prvku vyjádřil sám generální ředitel Ducati – Gigi Dall'Igna. „Jsme si jistí, že naše práce naprosto splňuje všechny technické normy. Jsme přesvědčeni a věříme, že i díky odvolání se ukáže, že máme pravdu,“ prohlásil Dall'Igna.
Dále se Dall'Igna v rozhovoru vyjádřil i k možnosti řešení sporu přes Arbitrážní soud pro sport v případě, že by Odvolací soud dal za pravdu konkurenčním výrobcům. „V rámci FIM končí spory u odvolacího soudu FIM, pak je sice ještě možné využít Arbitrážní soud pro sport, ale to už jde mimo FIM, což už samo o sobě není dobré. My jsme však klidní, protože jsme přesvědčení, že jsme vše udělali správně a že jsme respektovali normy. Nevidíme důvody, proč by měl Odvolací soud rozhodnout jinak,“ dodal Dall'Igna.
Gigi je klidný, tak to jsme taky klidní, vše je podchyceno?
Sporné byly křídýlka u Ducati už v roce 2016 a museli je nechat dojet
myslím že to v tomhle případě bude stejné
Ducati postavila bajk podle nějakýho reglementu a ve smyslu co není zakázáno to je povoleno
každopádně to je pro komisaře ořech...velký ořech
a ještě preci každá staj musi ty svý bajky nějak homologovat už před startem sezony...nechce se mi věřit že ty fičury od ducati v homologačním listě neuvedli
Jak typické pro současný svět. Neschopní chtějí zakazovat, protože sami nejsou na technologické úrovni. Jaká analogie s 5G a Huawei.
Ono je poměrně jedno kdo co řekl, to jsou jen kecy. Buď je to v rámci technických regulí legální, nebo ne. Pokud jsou tyto předpisy ) které nikdo z nás do detailu nezná ) nejednoznačné, tak je to cajk, a je na FIM aby tyto předpisy doladila.
zase to trošku pokřivíme...vydržte
Ne tady se jedná o to, že to první předvedla Yamaha ve Valencii v roce 2018 na podzim na vodě. Proto Yamaha nedala protest...A v yamaze řekli, že to bylo použito, aby nešla tolik voda na zadni kolo. Aprilia se po závodě Fim ptala, jestli to můžou v Aprilii používat i na suchu...protože je napadlo, že to má potencial a chtěli na tom přes zimu makat. Fim řekla NE. Smí se to použít jen na vodu. A ejhle Ducati to vyvíjela a nasadila na hulváta i na suchu. Dosti hnusné bych řekl. Proto to velké rozhořčení šéf technika od Aprilie hned po závodě. Ja bych za to Ducati potrestal. Nějaké slušné chování by mělo být...
To je stiznosti a zasedani kvuli kusu karbonu nebo z ceho to je