Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Marex: No a tak schválně, kdy to bylo naposledy? Já teda vůbec netuším..., např. za doby Stonera v MotoGP (2006) se už spojka při podřazování nepoužívala?
Ja to chapu tak, ze podrazoval z 6 na 2 a pri prerazeni ze 3 na 2 kterou tam chtel tam skocila 1... a kdyby tam skocil neutral, tak by jenom ztratil nejaky cas a komprese by mu nezbrzdila bajk uplne. Ale nechapu ten neutral mezi 1. a 2. rychlostnim stupnem jako u klasicky motorky, kdyz Abaja rikal a myslim ze to bylo tady na tandemu s Ladou tusim, ze gp motorka ma neutral uplne dole a pak zacina 1,2,3 atd.. takze by na neutral musel dojit stejne pres tu 1.
Už tě Bajajo vidím, jak v takovém závodě poznáváš, co máš zařazeno. Píše se o závadě, to může znamenat, že Zarco řadil dvakrát ze čtyřky, ale ten řadicí stroj si myslel, že chce zařadit jedničku.
stalo se zřejmě to, co popisuje Marosa, ale mě to pořád přijde podezřelé, že se to stalo zrovna, když ho kolo předtím předjel Bajaja a Zarco se ho viditělně snažil za každou cenu udržet. Že tam měl trojku místo čtyřky by měl poznat, jenže on byl rozrušený a to je jeho chyba.
Už vidím, jak někdo při brzdění řadí neutrál. To by nad tím pan redaktor snad mohl trochu zapřemýšlet a ne to vrazit do Google a pak jen ctrl C a ctrl V.
Mně to smysl dává co se píše. Oznamuje, že za pád nemůže neutrál. Jak píše Kohlstejn, tak místo 4 tam měl 3 a šel jako obvykle o 2 kvalty níž, tudíž nebyla tam 2 ale 1 (řazení v MotoGp je N a dolů 1,2,3,4,5,6). Brždění motorem na 1 bylo větší, víc váhy se přeneslo na přední gumu, která neměla takový grip, aby došlo ke snížení rychlosti a prostě to uklouzlo a byl na zemi
S tím neutrálem je to solidní blbost, kdo to píše?
Našel jsem anglicky, že na výjezdu z předchozí zatáčky to nedořadilo na 4, a jak řadil při brždění o dva dolů, tak tam quickshifter poslal za jedna.
Odkaz nedám, zablokovali mě za reklamu na cizí web.
Pro jedničku nebyl přítlak na zadním kole, došlo ke smikani a přední kolo udělalo to samé po nutnosti více s ním brzdit. Polemika, realitu s tvým pionýrem,ale nehledej
Marex: No a tak schválně, kdy to bylo naposledy? Já teda vůbec netuším..., např. za doby Stonera v MotoGP (2006) se už spojka při podřazování nepoužívala?
4 reakce
Kde jsou ty casy, kdy jezdci odrazovali dolu se spojkou!? To byl koncert.
To se ty ducatky začínají brzo rozpadat.
No pokud je závada na technice,tak to zdaleka tak nebolí jako jezdecká chyba! Zarco je dobrej!
Ja to chapu tak, ze podrazoval z 6 na 2 a pri prerazeni ze 3 na 2 kterou tam chtel tam skocila 1... a kdyby tam skocil neutral, tak by jenom ztratil nejaky cas a komprese by mu nezbrzdila bajk uplne. Ale nechapu ten neutral mezi 1. a 2. rychlostnim stupnem jako u klasicky motorky, kdyz Abaja rikal a myslim ze to bylo tady na tandemu s Ladou tusim, ze gp motorka ma neutral uplne dole a pak zacina 1,2,3 atd.. takze by na neutral musel dojit stejne pres tu 1.
1 reakce
Už tě Bajajo vidím, jak v takovém závodě poznáváš, co máš zařazeno. Píše se o závadě, to může znamenat, že Zarco řadil dvakrát ze čtyřky, ale ten řadicí stroj si myslel, že chce zařadit jedničku.
3 reakce
stalo se zřejmě to, co popisuje Marosa, ale mě to pořád přijde podezřelé, že se to stalo zrovna, když ho kolo předtím předjel Bajaja a Zarco se ho viditělně snažil za každou cenu udržet. Že tam měl trojku místo čtyřky by měl poznat, jenže on byl rozrušený a to je jeho chyba.
2 reakce
Už vidím, jak někdo při brzdění řadí neutrál. To by nad tím pan redaktor snad mohl trochu zapřemýšlet a ne to vrazit do Google a pak jen ctrl C a ctrl V.
Mně to smysl dává co se píše. Oznamuje, že za pád nemůže neutrál. Jak píše Kohlstejn, tak místo 4 tam měl 3 a šel jako obvykle o 2 kvalty níž, tudíž nebyla tam 2 ale 1 (řazení v MotoGp je N a dolů 1,2,3,4,5,6). Brždění motorem na 1 bylo větší, víc váhy se přeneslo na přední gumu, která neměla takový grip, aby došlo ke snížení rychlosti a prostě to uklouzlo a byl na zemi
1 reakce
S tím neutrálem je to solidní blbost, kdo to píše?
Našel jsem anglicky, že na výjezdu z předchozí zatáčky to nedořadilo na 4, a jak řadil při brždění o dva dolů, tak tam quickshifter poslal za jedna.
Odkaz nedám, zablokovali mě za reklamu na cizí web.
1 reakce
Tak to je velká smůla!
Pro jedničku nebyl přítlak na zadním kole, došlo ke smikani a přední kolo udělalo to samé po nutnosti více s ním brzdit. Polemika, realitu s tvým pionýrem,ale nehledej
Nedal jsem tam neutral, místo 2 skočila 1 proto to brzdilo motorem víc, proto nebyl brzdny účinek dostatečný
Větší blbost jsem neslyšel
8 reakcí
Rozhodně škoda, ten to vesměs oživí...