Zarco skončil na zemi kvůli poruše převodovky

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marosa (625) napsal 22.04.2021 v 23:24

Marex: No a tak schválně, kdy to bylo naposledy? Já teda vůbec netuším..., např. za doby Stonera v MotoGP (2006) se už spojka při podřazování nepoužívala?

Marex (2570) napsal 22.04.2021 v 22:19

Kde jsou ty casy, kdy jezdci odrazovali dolu se spojkou!? To byl koncert.

1yoshimura (6) napsal 22.04.2021 v 18:42

To se ty ducatky začínají brzo rozpadat.

gresini (4459) napsal 22.04.2021 v 17:51+2

No pokud je závada na technice,tak to zdaleka tak nebolí jako jezdecká chyba! Zarco je dobrej!

yamaha99 (1119) napsal 22.04.2021 v 15:47+1

Ja to chapu tak, ze podrazoval z 6 na 2 a pri prerazeni ze 3 na 2 kterou tam chtel tam skocila 1... a kdyby tam skocil neutral, tak by jenom ztratil nejaky cas a komprese by mu nezbrzdila bajk uplne. Ale nechapu ten neutral mezi 1. a 2. rychlostnim stupnem jako u klasicky motorky, kdyz Abaja rikal a myslim ze to bylo tady na tandemu s Ladou tusim, ze gp motorka ma neutral uplne dole a pak zacina 1,2,3 atd.. takze by na neutral musel dojit stejne pres tu 1.

Kohlstein (104) napsal 22.04.2021 v 15:06+1

Už tě Bajajo vidím, jak v takovém závodě poznáváš, co máš zařazeno. Píše se o závadě, to může znamenat, že Zarco řadil dvakrát ze čtyřky, ale ten řadicí stroj si myslel, že chce zařadit jedničku.

Francesco_Bajaja (455) napsal 22.04.2021 v 14:53+1

stalo se zřejmě to, co popisuje Marosa, ale mě to pořád přijde podezřelé, že se to stalo zrovna, když ho kolo předtím předjel Bajaja a Zarco se ho viditělně snažil za každou cenu udržet. Že tam měl trojku místo čtyřky by měl poznat, jenže on byl rozrušený a to je jeho chyba.

motorbreath (491) napsal 22.04.2021 v 14:44+7

Už vidím, jak někdo při brzdění řadí neutrál. To by nad tím pan redaktor snad mohl trochu zapřemýšlet a ne to vrazit do Google a pak jen ctrl C a ctrl V.

Marosa (625) napsal 22.04.2021 v 14:43+6

Mně to smysl dává co se píše. Oznamuje, že za pád nemůže neutrál. Jak píše Kohlstejn, tak místo 4 tam měl 3 a šel jako obvykle o 2 kvalty níž, tudíž nebyla tam 2 ale 1 (řazení v MotoGp je N a dolů 1,2,3,4,5,6). Brždění motorem na 1 bylo větší, víc váhy se přeneslo na přední gumu, která neměla takový grip, aby došlo ke snížení rychlosti a prostě to uklouzlo a byl na zemi

Kohlstein (104) napsal 22.04.2021 v 14:32+1

S tím neutrálem je to solidní blbost, kdo to píše?
Našel jsem anglicky, že na výjezdu z předchozí zatáčky to nedořadilo na 4, a jak řadil při brždění o dva dolů, tak tam quickshifter poslal za jedna.
Odkaz nedám, zablokovali mě za reklamu na cizí web.

jendazeleny (432) napsal 22.04.2021 v 14:17+1

Tak to je velká smůla!

PawelZX (170) napsal 22.04.2021 v 14:13

Pro jedničku nebyl přítlak na zadním kole, došlo ke smikani a přední kolo udělalo to samé po nutnosti více s ním brzdit. Polemika, realitu s tvým pionýrem,ale nehledej

kawafil (1096) napsal 22.04.2021 v 13:20+2

Nedal jsem tam neutral, místo 2 skočila 1 proto to brzdilo motorem víc, proto nebyl brzdny účinek dostatečný
Větší blbost jsem neslyšel

Komik64 (3039) napsal 22.04.2021 v 13:16+4

Rozhodně škoda, ten to vesměs oživí...




TOPlist