Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mavervick na vodě neumí. Když se nemůže spolehnout na elektroniku tak jede srovnatelně s Alexem. Na suchu je o 2 třídy víš. Je to rukama a ne strojem. A ještě bude kopat do značky kterou opustil.
Morgan: no, řekl bych, že s Maniacem se ve středu pole motat nebudou. Buď budou hodně hodně vepředu nebo v kačeru. Ale i on může dospět, tak jako Marquez a rychlost mu teda rozhodně nechybí...
Maverick je bezesporu super fára, kterej by byl schopen SUZUKI dostat k titulu. V jeho rukách je to opravdu konkurenceschopná motorka. Bohužel pro něj (pokud mu Yamaha nepadne do ruky) i pro Sůzu (že nesáhla hlouběji do kasy) už je společně čeká jen jeden závod. Pak už Sůze zbydou jen nezkušený Rins a maniak Iannone. Co z toho vyplívá je nad slunce jasné. Pokud se nestane nějaký zázrak, tak se fabrika bude v lepším případě motat někde ve středu starovního pole...Je to velká škoda, protože návrat SUZUKI byl opravdu nečekaně velkolepý. Druhou sezónu a už jsou na bedně. O tom si může Aprilka nechat jen zdát...
Nemůžu si pomoct, ale těch "kde kdo" vždycky bylo, je a bude jen pár ...
Na vodě je "konkurenceschopnej" kde kdo...
ja myslim ze je konkurenceschopna prave na vode,jen maverik nema na to ruce a koule
danonne mu ukaze kde ma kanec dirku
Mavervick na vodě neumí. Když se nemůže spolehnout na elektroniku tak jede srovnatelně s Alexem. Na suchu je o 2 třídy víš. Je to rukama a ne strojem. A ještě bude kopat do značky kterou opustil.
Morgan: no, řekl bych, že s Maniacem se ve středu pole motat nebudou. Buď budou hodně hodně vepředu nebo v kačeru. Ale i on může dospět, tak jako Marquez a rychlost mu teda rozhodně nechybí...
Maverick je bezesporu super fára, kterej by byl schopen SUZUKI dostat k titulu. V jeho rukách je to opravdu konkurenceschopná motorka. Bohužel pro něj (pokud mu Yamaha nepadne do ruky) i pro Sůzu (že nesáhla hlouběji do kasy) už je společně čeká jen jeden závod. Pak už Sůze zbydou jen nezkušený Rins a maniak Iannone. Co z toho vyplívá je nad slunce jasné. Pokud se nestane nějaký zázrak, tak se fabrika bude v lepším případě motat někde ve středu starovního pole...Je to velká škoda, protože návrat SUZUKI byl opravdu nečekaně velkolepý. Druhou sezónu a už jsou na bedně. O tom si může Aprilka nechat jen zdát...
to ale poněkud vyvrací teorii a smazání rozdílů mezi továrními a soukromými stroji
Podle mě je SUZIKI už na stejné úrovni jako ti nejlepší - a když ne, tak je tam opravdu nepatrný rozdíl.
zase sa potvrdzuje to čo hovorím. mokro či sucho. dôležitý je setup (nie sme v 90-tich rokoch)