VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
martin1 (658) napsal 21.07.2010 v 13:21

taky si myslím, že v tom už kluci dospěli, ale pravda je to, že Vale si z toho dělal prdel a Max to bral na smrt vážně a uklidnil se až ho zpohlavkoval starej Hayden nebo kdo
mad maX-

Marex (2570) napsal 16.07.2010 v 13:42

Mamba: Možná jsi před těma 30-ti lety, ještě nenosil brýle. A pochybuju, že si pamatuješ, co jsi před 30-ti lety měl k obědu. Ale to s tím zabití není špatný nápad.Mrkni se, jak se to tady vyčistilo po zcela nenásilné smrti Ogga.

mamba54 (1340) napsal 16.07.2010 v 07:34

Já si sem tam taky pamatuju,co bylo před 30.lety,ale co jsem měl předevčírem k obědu,nebo kam jsem si před chvilkou položil brejle...Kdyby mě zabili,tak nic...

AKRO (-498) napsal 15.07.2010 v 23:43

Díky chlapi, ale s tou chválou to nepřehánějte! Nevím proč, ale historie motorismu mě vždy brala a sem tam si ještě něco pamatuji! Ovšem pravá hvězda motoristické historie, je JV! Na něho nemá nikdo!

Marex (2570) napsal 15.07.2010 v 21:44

Mamba, JV, Akro: Za historii máte za jedna, za diskuzi taky,ale hystorie je už blízko hysterii (to dělají ta I a Y). Chenzišu!

ChenziiR1 (158) napsal 15.07.2010 v 20:07

JJ,Akro hystorii ovládá na výbornou.Akro

JV (68) napsal 15.07.2010 v 19:03

To mamba54: Tady přece nejde o nějakou omluvu, jde přece dát dohromady ty nejpřesnější info ! Podívej, jak zaskóroval Akro - tak si já osobně představuji diskus tady, vždyť více hlav, více vzpomínek ! A ne nějaké neustále urážení a napadání, to je o ničem.

pasolini (260) napsal 15.07.2010 v 15:19

Kryšpín: Aprilka má motor V4.

AKRO (-498) napsal 15.07.2010 v 12:21

Mamba54 - Franta v Brně 1954 startoval s lehčí sádrou, byly tam hodně potrhané šlachy a těžký výron. V každém případě měl nohu v normální sádře a těsně před závodem mu sádru vyměnili za lehčí. Nohu si, jak píše JV zlomil na Ceně Prachovských skal v roce 1963 a to několikrát, plus otočená špička nohy dozadu a poraněné plíce a v roce 1964 si při havárii v Německu tu samou pravou nohu zlomil několikrát znovu.

mamba54 (1340) napsal 15.07.2010 v 08:36

to JV:Dík za upřesnění,to jsem nevěděl.Omluvou mi snad může být jen to,že v tom roce jsem se teprve narodil.Vycházel jsem jen z dobových pramenů a ty holt někdy nebývají taky nejpřesnější.

Kryšpín (7) napsal 15.07.2010 v 07:17

Marex: JO, bylo by hezký, kdyby se zase ukázaly nějaký dvouvály nejlépe do V, mohl by být čtyřvál do V. To, že jsou současný supersporty z 99% řadový čtyřvály je nuda. Aprilka i BMW utekly k téhle koncepci, zbyla vlastně Dukárna a Triumpf (co jsou jiný). Mě by se sportovní motorka s V (nejlépe čtyřvál nebo i pěti ) moc líbila, ten zvuk... . Asi si budu muset pro radost pořídit starý VFR 750...

JV (68) napsal 14.07.2010 v 22:29

To mamba54: Historie se má překrucovat až po padesáti letech!!! Takže 56 let - ta noha nebyla zlomená!!! Jinak co jsi napsal, je pravda! Nohu si Fanda zlomil až 63 a 64!!! Následky měl do konce života! Jelikož jsem tuto zlomeninu zažil na vlastní noze, tak jen kroutím hlavou...co dokáže kolotoč peněz ???

Marex (2570) napsal 14.07.2010 v 22:04

Rado, Bosso: Neprotěžuje se značka,ale koncepce motoru. Pokud to bude o tolik výhodnější, může Honda opět postavit něco jako SP2. Nikdo jim nebrání.

ChenziiR1 (158) napsal 14.07.2010 v 09:26

to mamba 54:JJ,díky ti

ChenziiR1 (158) napsal 14.07.2010 v 09:08

AKRO:ani nevíš jak já...

mamba54 (1340) napsal 14.07.2010 v 06:38

Mates R1:To bezpochyby je.Ale znal jsem ještě většího.Píše se r.1954 a na Sachsenringu při závodě tř.do 500cc.koliduje novopečený tovární jezdec pražské Jawy Franta Š.,jedoucí v té chvíli na vedoucí pozici,se statným vlčákem,pobíhajícim po trati.Nejen že F.Š.ztrácí vyhraný závod.ale odváží si i sádru na zlomené noze.O pár dní později.Brno.IV.roč.Velké ceny ČSR.Na startu závodu tř.do 250cc.stojí jezdec se st.č.80,Franta Š.Se zinkoklihovou dlahou a dřevěnými berlemi se dobelhá ke stroji.Vzhledem ke svému hendikepu má povolenu při startu cizí pomoc od mechaniků při roztláčení stroje.[tehdy se startovalo roztlačováním,motory v klidu]Musel proto stát vzadu,za celým jezdeckým polem které tehdy čítalo 82 jmen.[závod byl společný se tř.do 350cc]Hned po startu vyrovnal F.Š.tento hendikep a z Bosonoh už vyjížděl jako vedoucí jezdec své třídy a své vedoucí postavení udržel pocelých 6kol až do cíle,kterým projel v čase 55:30,3,před druhým V.Parusem 56:14,7 a Němcem Scheelem 56:14,8.Bylo to první vítězství Františka Št'astného v Brně. Tak že nejen Valentino,pánové.Alle i u nás rostli a rostou borci.

AKRO (-498) napsal 14.07.2010 v 00:57

ChenziiR1 - Doufám, že se Rossi na závodech co nejdřív objeví! Je to tam bez něho totální nuda! Sice je z něho zatím chromajzl o berlích, ale ty časy, co zajel v Brně na Superbiku, vypadají, že formu neztratil! Držím mu palce!

ChenziiR1 (158) napsal 13.07.2010 v 22:42

Zdarec Akro: dobrá tedy,ale znáš to...

AKRO (-498) napsal 13.07.2010 v 21:42

ChenziiR1 - Ale no tak, jenom sranda!

Mates-R1 (0) napsal 13.07.2010 v 21:30

Vale je prostě borec. Rameno a haksna v řiti a von to zajede pod 2 minuty - nechápu

ChenziiR1 (158) napsal 13.07.2010 v 21:09

PS:to si ale dotyční můsí "zaskotačit" na úplně jiných servrech.

ChenziiR1 (158) napsal 13.07.2010 v 21:07

Některý jedince asi dost hodně rajcuje omýlání keců o pindících mezi půlkama.

mamba54 (1340) napsal 13.07.2010 v 21:04

Ono je to asi jako v normálním životě.Kdo víc řve,má se líp.

AKRO (-498) napsal 13.07.2010 v 20:59

No to je paráda s tou Ducati! Nevzpomínám si, že by se něco odlehčovalo čtyřválcům, když Ducati vyhrály skoro všechny závody! Odlehčit je dále už asi moc nepůjde, tak co s tím? Že by si ubrečely 100-150 kubíků navíc na příští sezónu? ONO SE TAM ASI VYPLATÍ PLAKAT A STĚŽOVAT SI, POŘÁD JE TO VÝHODNĚJŠÍ, NEŽ INVESTOVAT A ZAMAKAT NA MOTORECH!

AKRO (-498) napsal 13.07.2010 v 20:53

Kryšpín - 14:57 - No mě je to taky úplně jedno kam to dává, já jen pro pořádek, když už ta otázka na Uccia padla! Měl jsem napsat Rossíkova žena?

Nuvolari (2329) napsal 13.07.2010 v 20:19

cecil: jo, máš recht, na Kocinskiho jsem si nevzpomněl, resp. neuvědomil jsem si, že udělal titul v 250, mám ho v hlavě spíš jako půllitráře...

MartenK85 (1) napsal 13.07.2010 v 19:37

John Kocinski byl dobrej jezdec

Bosso (344) napsal 13.07.2010 v 19:18

To Rado: Souhlas, mně se ty pravidla také nelíbí

Bosso (344) napsal 13.07.2010 v 19:17

To cecil: Máš 100% pravdu!!! John Kocinski - mistr světa 250-tek 1990 na Yamaze a superbiků 1997 na Hondě.

Rado_ (555) napsal 13.07.2010 v 19:14

Bosso > není to unfair v tom smyslu, že je to v pravidlech, to beru... unfair jsou ta pravidla šitá na míru Ducati... Je naprosto evidentní, že vše je dáno odchodem Tardozziho, útlumem Hagy a vůbec Xerox týmu... Loni jezdily stejné 1198, RSV4, GSX-R jako letos... Nehledě na to, že před 4 lety jezdila Ducati s 2V 999 a stejné čtyřválce, jako letos bila... Takže je nabíledni, že jsou shnilí/vychcaní/neschopní (nehodící se škrtni) a pomohou si jinak

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist