Trest za ulitý start rozpálil Crutchlowa doběla

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Foxx5 (633) napsal 04.04.2019 v 00:40

Pohyb je jasný, ale uvěřil jsem až z tohoto záběru...utažená spojka, slabší ruka na brzdě, adrenalin, toho si on sám ani nemusel všimnout při tom tlaku jaký je na startu. Škoda, závod v kelu...

Marex (2592) napsal 03.04.2019 v 19:54

Holub. Z toho videa je prd videt, pac v nem nejsou svetla. Takze bud ulil on, nebo ti vedle nej zaspali.

omg (1445) napsal 03.04.2019 v 10:23

1100Virago (2251)
napsal Včera v 09:20
omg 08:16: A jak bys potrestal jezdce, který úmyslně soupeře vyveze ze stopy a shodí ho?

Nechal bych ho v dalším závodě startovat z boxu a to na Yamaze xv1100 virago za trest! Za roztláčení v protisměru okamžitá diskvalifikace.

Samuel007 (380) napsal 02.04.2019 v 22:22

Ivane trestná zatáčka nebo správně
"long lap penalty "
Je v Argentině turn 7.
A bude to v každém závodě.
Jsem zvědav kde to udělají v Brně.
V argentině to je ta kde Morbideli nedobrzdil Mavericka.
https://youtu.be/LXWBUtPW1NM

Na osichajici trati, kde bude suchá stopa, a pojede se na slikach.
To bude trest o držku.

Samuel007 (380) napsal 02.04.2019 v 21:30

Ale MM poslední zatáčku úplně vypustil. Takže z 13 vteřin náskoku na druhého mu zbylo jen 10s.
Posledních 5 kol se náskok nezvyšoval, těžko říct jestli mu odešli pneu nebo už jel na jistotu.

Samuel007 (380) napsal 02.04.2019 v 21:12

V dobách GP 500 dojížděli jezdci v cíli v 10 vteřinových rozestupech. Prujezd boxy přidá cca 20s v (Argentině mi to podle casu na kolo vyšlo 25s.) Takže to byli 2 pozice. Dnes to je pozic 10 až 20.
Protože je vše jednotné. Elektronika, pneu, . .
V tréninku bylo 20 jezdců v jedné vteřině.

Trest je třeba zmírnit. Nebo upravit tak aby odpovídal současné podobě MotoGP. Průjezd tresnou zatáčkou by stačil.
Cal dojel 31s za Markem. A to musel předjíždět.

ThomasHewitt (244) napsal 02.04.2019 v 19:22

Virago: nijak protože k takové situaci ještě nedošlo... jo možná tak loni v Argentině...

Rosička (982) napsal 02.04.2019 v 12:08

Tak co, dostal se Cal do výhody, nebo nedostal?! Např. před Takou a Fabie, co s ním byli v jedné řadě. Správně odstartovat je základ závodu, ve kterém i tisícina vteřiny rozhoduje Trest možná přísný ale nakonec bodoval na 13. místě.

Blooma (217) napsal 02.04.2019 v 11:58+1

V takovej situaci musí komise učinit poměrně rychlý rozhodnutí, nemají čas si to pouštět 18x a rozumovat u toho plni emocí, jako my chytráci druhej den v diskuzi. Takže nalistujou pravidla a ty hovoří jasně. A je asi vcelku jedno, jestli tomu šéfuje Spencer, Chuck Norris, nebo Čaputová.
Navíc to evidentně sledujou speciální kamery a co my víme, jestli nějakej SW nevyhodnocuje o kolik se přesně kolo hnulo a neporovnává s nějakou nastavenou tolerancí...
Otázkou je spíš nastavení a odstupňování trestů, průjezd boxem je likvidační a v tomhle případě hodně přehnanej.

unavix (595) napsal 02.04.2019 v 10:40

Crutchlowa normálně zařízli. A Spencer nemá ani tolik slušnosti, aby řek sorry jako, spletl jsem se?

prcek80 (133) napsal 02.04.2019 v 09:53

IvanDvoutakťák - ta "trestná" zatáčka tam určitě byla, Moto3 tam v kvaldě pravidelně vyjížděly při čekání, ale která to byla přesně ti neřeknu.

1100Virago (3089) napsal 02.04.2019 v 09:20

omg 08:16: A jak bys potrestal jezdce, který úmyslně soupeře vyveze ze stopy a shodí ho?

IvanDvoutakťák (5136) napsal 02.04.2019 v 09:16

Souhlas s DeLuxou , že toto rozhodnutí poškodilo renomé Ducati
i GiGi-ho, který ji vytáhl ze srabu, kterého jsme byli svědky ještě nedávno.
V průběhu sezóny bude Ducati "ubírat body" více jezdců, než jen CC
a dobře, že když s Ducati šel za svým desátým titulem VR, tenkrát ještě
"zákulisí" nebylo na té dnešní "úrovni" ...

deluxa (347) napsal 02.04.2019 v 08:55

Hmm celkom prisne a nezmyselne,ak zoberieme do uvahy ze by s tou veducou skupinou bol tak ci tak aj bez tejto "supervyhody". Stavil by som sa ze take starty su bezne, ak by to analyzovali u kazdeho takto individualne pocas zezony tak by v boxovej ulicke par kol po starte bol prievan ako na d1 o pol8 rano...taka konspiracna myslienka ma napadla, odstavili ho v Argentine, lebo by naisto bral body cervenym (min rok bol 1. a predtym 3.) a v Austine si Ducati ani neskrtne oni to dobre vedia, takze tak...ale je im to prd platne lebo to bol "dedo" co ukradol cervenym body a este v poslednom kole s tym asi celkom nepocitali. Za to co predviedol a za tu jazdu mu tlieskam. Pobavilo ma ako tam Dovi po prejdeni cielom mlatil pastickou do riadidiel Pre mna osobne je ducati cim dalej tym viac nesympatickejsia tovaren. To co predvazdaju poslednu dobu su cirkusove teatralne vystupenia a hlavne nefer voci ostanym.

omg (1445) napsal 02.04.2019 v 08:16

1100Virago (2248) napsal Včera v 21:35
+3
Samozřejmě vím, že měl "trest" závody sleduji pravidelně, ale to byl výsměch, proto jsem psal bez trestu. Pro takové chování na trati pouze diskvalifikace bez pardónu. Nedokážu si představit tohle všechno provést jiný jezdec než protekční MM.
Není třeba to dál rozebírat...

Meli (195) napsal 02.04.2019 v 08:05

Jediný poctivý start měl Lorenzo! Všichni ostatní by měli dostat průjezd boxy

HoluB291 (136) napsal 02.04.2019 v 06:21-1

hmmm clovek posle jedno video a je tu uplne ine video...2015 mugello pozrite

HoluB291 (136) napsal 02.04.2019 v 06:19+1

https://youtu.be/0VWEQjEndgc

HoluB291 (136) napsal 02.04.2019 v 06:18

"raketovy" start iannoneho v taliankdu na ducati nebol potrestany (uz si nespominam rok) ... toto je uplny nonsens

Blooma (217) napsal 02.04.2019 v 00:43

Je blbost tvrdit, že tím žádnou výhodu nezískal. Kdyby cuknul a zastavil. Ale on byl v okamžiku startu v mírným pohybu a to je sakra výhoda. Spíš by měli vymyslet mírnější trest, třeba že by musel pustit 3 bloaky před sebe...

KARING (245) napsal 01.04.2019 v 23:30-4+2

Dorna, to je většinou sbírka debilů a pitomců, tak není divu, že to Brit odnesl! Má naprostou pravdu, že Marqezovi nebo dokonce Rossimu by se ten průjezd boxy neodvážili dát!

Marex (2592) napsal 01.04.2019 v 23:09

Desmo to napsal i za mne. Souhlas. Cala mam rad, nicmene tam pohyb byl. Pokud by v tonto pripade pravidla umoznovala mirnejsi trest, asi by byl citlivejsi.

IvanDvoutakťák (5136) napsal 01.04.2019 v 22:42

Na podkladě vyjádření Viraga(dnes 12:17) mám dotaz,
kde na trati GP Argentiny je ta "trestná" zatáčka - asi jsem
se nedíval dost pozorně, že jsem ji tam nikdy nezahlídl ...
Nebo "ta trestná zatáčka" na některých tratích bude a na
jiných ne !!? To ZASE bude """spravedlivé"" trestání ...
Na každém okruhu podle jiné "regule" ...

dracan (138) napsal 01.04.2019 v 21:54

tohle neni sprint na 100,kdyby mu vzali cca 5s po zavodě ok,ale tohle je na palici.
PS: Guzo- spletl jsis portal,tohle je cz,ne sk

keny46 (196) napsal 01.04.2019 v 21:40

Omg: Ja jsem jen napsal že dostal trest průjezd boxovou ulickou...Což je fakt. Reagoval jsem na tvůj příspěvek ve kterém jsi napsal že trest nedostal což je lež která se ti hodila nebo jsi ten závod ani neviděl a něco tu gegleš..nevim proč a nezajímá mě to. Ja netvrdím že trest je adekvátní nebo ne jak si můžeš všimnout. Od toho je tu Dorna která rozhodla jak rozhodla a mi stím můžem klidně nesouhlasit ale to je asi vše...

1100Virago (3089) napsal 01.04.2019 v 21:35+4

omg 20:55: Nejdříve jsi psal "...a trest žádný" a teď už najednou jenom není adekvátní? Takže přece jenom trest byl?

Navíc není pravda, že MM neuposlechnul komisaře. Ti to totiž tehdy pohnojili a místo aby ho vykázali z roštu jak velí pravidla, nechali ho to zmatkování dokončit a odstartovat.

Za destruction derby byl MM potrestán taky - dostal časovou penalizaci, kvůli které skončil bez bodů.

A Cal doplatil na to, že mírnější trest dostat nemohl. Pravidla jsou v tomhle bohužel přehnaně přísná. Ale je celkem zajímavé, že zatímco pro Cala to bylo likvidační, Marquez se dokázal proháčkovat polem i tak - i když mu to nakonec bylo k... ničemu

Guzo (221) napsal 01.04.2019 v 21:35

Jasne tam je vidieť,že sa posunul,tak prečo hovorí opak?

Guzo (221) napsal 01.04.2019 v 21:33

Už som videl rovnaký trest za rovnaký priestupok.

Motofighter (476) napsal 01.04.2019 v 21:12

Omg: aby ti nepraskla zilka

omg (1445) napsal 01.04.2019 v 20:55+1

keny46 (179)
napsal Dnes v 17:18+1
omg: Dostal zato průjezd boxovou uličkou kámo.

To je adekvátní trest? Cal stejný trest jako MM za roztlačení a neuposlechnutí komisaře je v pořádku? Navíc MM v tom závodě 2018 udělal neskutečný bowling. Pedrosu málem zařízl a jak se opřel do Espargara + Morbidelliho a završil vytlačením Rossiho to bylo na černou. DNF To nebyl závod, ale destruction derby...
https://www.youtube.com/watch?v=sb1t_nTXEgM

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist