Test MotoGP – Poslední den v Sepangu je první Lorenzo
Text: Petr Czyž | Zdroj: motogp.com | Foto: Ducati Media | Zveřejněno: 30.1.2018 | Zobrazeno: 12 000x
Text: Petr Czyž | Zdroj: motogp.com | Foto: Ducati Media | Zveřejněno: 30.1.2018 | Zobrazeno: 12 000x
Sezona by to mohla být zajímavá,ale vzpomeňme na loňské testy a jasného vítěze Vinalese.
yamaha99:No jistě, parametry VR a JL už jsou značně odlišné, takže na motorkách musí být toho hodně jinak aby každý z nich měl ten správný pocit.
Podobné to bude aerodynamika AD versus JL (jak se předtím někdo dotazoval).
AD "kladivouna apod. odmítá, protože na jeho styl jízdy motorka není tak hbitá při změně směru a nemá tak vysokou maximální rychlost na rovině
pan Lorenc pekne
her Miller taky,a pan Rins takytak
v dalsim testu ocekavam zaber od MM93 a budou se dit veci!!
Jinak yamaha nam nejak zda se vyklizi top pricky...opravdu moc jsem zvedav na ten Thailand,co tam chlapci vymyslej a hlavne jestli porychleji,zacinam se domnivat,ze to zase tak super sezona nebude jak v letech minulych
Holub:tvl to vypada jak sumec zepredu
Jj v suzuki na to jdou od vody a zrejme nekdo ve vyvoji rad chodi na ryby
a btw co vytiahla honda...ina divocina...napadne mi to pripomina riesenie duc duc ktore sa neaplikovalo
som zvedavy na to kto aplikuje novu kapotu na zavody. len nechapem podla coho sa usudilo ze suza ma kapotu a nie kridlo
máš pravdu a jsou na tom skoro stejně MV171cm JL173cm a JM175cm... To by šlo, ale asi jim sedí stejnej podvozek... Někdo rád měkkej a jinej tvrdej ... Kdysi když byli spolu JL s VR v týmu s pověstnou zídkou, tak řekli, že by se jeden na druhyho motorce zabili a nebo by nezajeli vůbec nic
yamaha99: časy jsem porovnávala z testů. Dobrá, na JM se upozornila, protože mu ten test na JL loňské motorce fakt vyšel dobře, na to že na ní sedl po 2. Nicméně si myslím, že úpravy v nastavení a všeho co k tomu patří, se musí přizpůsobit hlavně výšce a váze jezdce, jestli se oba v těchto parametrech shodují, pak ji měl JL již vychytanou dobře
Sepang se uvádí jako trať, která vyhovuje spíše Ducati, která od doby co je tam Gigi je na tom úplně jinak než např. 2009.
Dalsi test v pulce unora v Thajsku to ke za chvili...se uvidi urejme zde pokud budou podminky,jak na tom Ducati je.
Nicmene Chorche fantastise!!
Nené hoši, jen jsem konstatoval to jak to je do nikoho nerejpu a nenavážím se do žádnýho jezdce jen jsem napsal fakta
miramara> to je jedině dobře, už mě to chybělo
už to začíná
Rosička (50) napsal Dnes v 15:42
Ještě jsem chtěl jen podotknout, kde jsi přišla na to, že je Sepang trať pro Ducati to že tam 2x za sebou vyhrál Dovi, tak to neznamená, že se jim tam daří... Myslím, že od roku 2009 až po poslední dva roky tam nebyla Ducati ani na bedně, natož aby vyhrala
Sleeper pekna ostuda pre Yamahu po 3 dnoch testovania
Zarco zabil
Johann Zarco se dnes rozhodl pro sezónu 2018 vrátit k rámu, který používal vloni, tzn. verze 2016 a přestože on i jeho týmový manažer Hervé Poncharal po testech ve Valencii prohlašovali, že je rám 2017 lepší atd. Nyní tedy bude muset Poncharal i Zarco spolknout hořkou pilulku a připustit, že měl Valentino Rossi už na testech ve Valencii 2016 pravdu, když s novým konceptem podvozku Yamahy nebyl spokojen a jak se ukázalo v sezóně 2017, tak se bohužel nemýlil. Zarco, dnes ráno zajel svůj nelepší čas na Yamaze 2016
Rosička (50) napsal Dnes v 14:22
musíš taky brát to, že JL na tom loni seděl uplně poprvé, protože mu yamaha znemožnila 1. test ve Valencii a nevím jestli to srovnáváš právě s časem z testu a nebo ze závodního víkendu, protože o víkendu už jel rychlejc podle motogp.com... Nic méně je vidět, že umí připravit bajk, protože loni na jeho yamaze jel pecky MV a ted na nastavení od něj zrychlel i Jackass
Miller GP 17
miller ma GP18 alebo GP17 verziu.
Fullgas1: Bautista se hned první den dost potloukl, to možná vysvětluje ten propad.
Porovnal som kombinované časy z testov v Sepangu 2017 - 2018:
zlepšili sa:
Lorenzo -0,9s
Miller -1,1
Rossi -0,2
Rabat -2,5
Pol Espargaro -1,1 a posledný deň vynechal
Aleix Espargaro -0,2
Rins -0,7
Pedrosa - 0,6
Crutchlow -0,7
Dovi -0,4
Marquez -0,2 aj ked si myslím že má na viac...
Petrucci -0,8
Smith -0,8
Nezlepšili sa:
Vinales skoro totožný čas
Iannone +0,2
Bautista +0,6
Abraham +0,1
Redding +0,2
Takže Ducati jasný pokrok, Honda a KTM tiež. Yamaha tak 0,2 sekundy. U Suzuki je to také na vážkach a aprilia nič moc... Dosť si pohoršil Bautista.
Uvidíme ako sa to bude vyvíjať ďalej.
biker.zz. Tak se všeobecně ví, že Sepang je trať pro Ducati. (zatím jsou to jen testy)
Je pecka, že dopředu se začínají prosazovat mladí a nebo relativně ty kluci co tam nejsou dlouho...jako je Rins, Miler.. takže je vidět jak se začíná zase o trochu zvedat kvalita MGP a začínají se tam objevovat další jezdci, kteří už mají za sebou stejné treninkové metody a postupy jako MM a díky tomu to bude o hodně mít těžší... takže jedině dobře bude na co koukat...
Rosička - Jestli Jack M. má letos Lorenzovo motorku, tak na ní zajel dnes (1'59.346) což je lepší než JL před rokem (1'59.767) ale hlavně je to lepší než Rossi letos
Jestli Jack M. má letos Lorenzovo motorku, tak na ní zajel dnes (1'59.346) což je lepší než JL před rokem (1'59.767)
Vypada to opravdu dobre
Mr .Holub,no mam radost chlapi...
Ted neresim urazky tady na webu,at z jedne ci zdruhe strany.
Pro Chorcheho to musi byt skvele a jen za neho muzeme byt radi,boj Rossi Chorche Marquez a jini se muze snad znovu rozbehnout a byt zajimavejsi.
Odprostete se od tech taborskejch boju a zavody budete mit o to hezci ,uzivat si je mnohem lepe,vsichni co tam jedou si zaslouzi nasi uctu.
Chorche dej jim
Jorge zatahal parádně a jak píše Holub je to pořádný posun oproti loňským testům v Sepangu.
Ale JL musí ještě pracovat na tempu, v tom za Dovim lehce zaostává.
A ještě tady nikdo nezmínil MM93. Sice rekordní kola nezajížděl, ale ta závodní simulace . Fantazie, mrkněte na analýzu na ofiko stránky motoGP
A parádní testy odjel taky Jack Miller
V Thajsku to bude ducatkám asi znovu sedět, hodně rychlý okruh...
Ta yamaha je bez Jorgeho uplne ztracena.
V ducati moc dobre vedi, za co Lorenza plati. Stroj vypiplal takovym zpusobem, ze na nem Dovi skoro dal titul a ted po dalsich upgradech a zkusenostech sam predvede, jak se na ducati dela.
a btw testy nie su smerodajne. ale ukazuju kde sa +- jazdci budu pohybovat. pred rokom v tomto case bol lorenzo 15? a aj ta sezona tak vyzerala. horge ide proste opat svoje
Jorgeeeee! tento rok na to bude mat ! C'mon!