Test MotoGP – Poslední den byl nejrychlejší Dani Pedrosa

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Asenad (268) napsal 25.02.2018 v 19:16

Letos se pokusím dobře si zapamatovat Karla na startu. Potom ho už ho v závodě sedět na motorce neuvidím.

HoluB291 (136) napsal 21.02.2018 v 22:24

klud chlapci klud

pockajme si na brno. vtedy budeme vediet kto na tom ako je. pred rokom sa zmenili pneu a favorit bol zrazu mimo hru (MV). nikdy clovek nevie co sa stane/nestane.

momentalne yamaha na tom nevyzera uplne najlepsie ale radsej zle testy a dobru sezonu ako opacne.

honda vyzera ako vzdy dobre. a dokonca japoncik jazdi dost dobre na moje pocudovanie.

duc sa urcite zlepsila. minimalne v sepangu sa ukazala vo skvelom svetle. aj ked posledny test nebol najlepsi. stale verim v skvele vykony 04 aj 99

suzu drzi rins a o ktm a aprilii ani neviem ze tam je co je skoda

blackblues (1507) napsal 20.02.2018 v 22:50

Matess:no hlavne je to videt na testech,ze jsou v hajzlu...trochu jim ujel vlak
Da se predpokladat ,ze se s Ducnou popripade se Zarcem a treba Crutchem budou nahanet o 2.az 4.flek ,tam to bude tenhle rok asi maso.
Navic Millerek ma taky dobrej matros D17 ,kdy konecne muze dokazat,ze jezdit umi...

Matess18 (93) napsal 20.02.2018 v 12:10

Na konkurenčním českém webu jsem právě četl rozhovor s Rossim a co se týče této sezóny a konkurenceschopnosti M1, tak byl velký pesimista, protože se Yamaze nepodařilo eliminovat problémy z loňské sezony s nadměrným opotřebením zadní pneu, problém je prý v elektronice, oproti tomu vypadá Honda tento rok velice dobře a všichni jezdci ji chválí, tak jsem zvědav jak si povedou v sezóně.

Capan (190) napsal 20.02.2018 v 10:59

voloda,on si ten Sleeper z vás robí tak trocha prdel,vieš? Takže najlepšie sa smeje on .

Marťan81 (140) napsal 20.02.2018 v 08:45

Díky za normální odpovědi, téma jsem neotevřel proto abych hatoval, ale protože mi přijde zajímavé. Tvrdit o 9. násobném mistru světa, že je úplnej lojza na vývoj motorky je dle mě nesmysl, stejně jako neustálé znevažování Lorenza.

Matess: rozhodně s tebou souhlasím v tom, že Yamaha by měla dát 3. tovární motorku Zarcovi, kvůli zběru dat, tak jako to dělá Honda i Ducati. Takhle poškozují samy sebe...

Částečně souhlasím i s tím Rabatem a Millerem - jen částečně, protože oba určitě mají motorku z konce sezony 17 (viz. křídla) a ne ze začátku. Zase na druhou stranu, z Ducati se v poslední době stala celkem "users friendly" motorka, zatímco Honda je nejtěžší na řízení a pokud s ní nejedete jako MM, tak to nefunguje (slova Cala Crutchlowa), proto i ten přechod z Hondy na Ducati je asi snažší. Dokládá to i to, že Redding očekával od Aprilie snažší ovládání než u Ducati, ale po prvním svezení byl velmi překvapen, že to tak není a jak "snadno" se na Ducati jezdilo.

Že dá Yamaha více na Valeho je logické a je pravda, že jezdec dává jen zpětnou vazbu a musí makat továrna a její inženýři, zase na druhou stranu, jezdec musí být schopen říct, co nefunguje a na co se mají konstruktéři zaměřit - a u Yamahy to teď vypadá jako v tom vtipu ... já vím co s tím je, je to rozbitý...

Možná že je to všechno jinak, ale z toho co vidím a čtu, tak Ducati jde nahoru a Yamaha dolů

SennaAyrton (514) napsal 19.02.2018 v 19:57

Lorenzovi Yamaha vyhovovala a jeho styl na Yamahu patřil, ale i tam měl strašné výkonnostní výkyvy kdy jeden závod vyhrál, ale pak spadlo pár kapek a dojel 15, takže v součtu ve své poslední sezoně za Yamahu prohrál s Rossim a i on si stěžoval na pneu které se příliš opotřebovávají, čili problém bude spíše v motorce než v jezdcích...hlavně že Yamaha dělá předraženou R1 na základě dřívějších úspěchů, ale už by se měla nad sebou pomalu zamyslet, poslední roky jako tovární stáj nic moc.

SantusCZ (37) napsal 19.02.2018 v 19:24

A Zarco na staré Yamaze " OD JORGEHO"

SantusCZ (37) napsal 19.02.2018 v 19:14

Je to opravdu asi o tom jak spolu dokáže jezdec a Ing hovořit a jestli opravdu Jorgemu vyhovovala na 100% yamaha tak asi nebylo o čem Pak se to jezdilo a "vyvíjelo" ale pokud se učí na ducati, asi ani z5tná vazba nebude to pravé na čem by se dalo stavět. Ale věřím že letos dá Jorge min 4 vítězství.Pak MM na Hondě o5 titul a Yamaha pořád nevyrovnané výkony jako min sezonu a jen doufam že Zarco dá aspon jednoho továrního jezdce Yamahy (nejlépe Rossiho)

voloda.m (480) napsal 19.02.2018 v 17:59

A už jsem zase zabředl do diskuze na m.cz. Jak jsem se toho chtěl oprostit

voloda.m (480) napsal 19.02.2018 v 17:58+2

Marťan81: asi tak, co řekl Matess.
Jinak já se směju Sleeprovi a jeho názoru, který tady dokola opakuje, že Lorenzo vyvíjí bajk a je nejlepší vývojář.
Motorku vyvíjí inženýři k tomu určení v továrně, od jezdce jde pouze zpětná vazba, co funguje špatně a co dobře, jak se motorka chová v zatáčkách, na rovině při akceleraci, při brzdění atd...
A jsou tak jako ve všech odvětvích schopní lidi, kteří na základě poznatků něco změní a ono to potom funguje a pak jsou ti méně schopní.
Ale nejhorší jsou lidi, kteří jsou schopni všeho. Tož tak.

Matess18 (93) napsal 19.02.2018 v 16:52

Marťan81, nemyslím si, že Jorge měl vliv na vývoji GP17, jelikož byl u týmu teprve krátkou dobu a jeho hlavní úkol byl ten, aby se s ní sžil a přizpůsobil si ji ke svému jezdeckému stylu, který mu nejvíc vyhovuje,tzn.okřídlené kapoty, atd.
Miller a Rabat mají motocykl, který jel loni o titul, takže určitě musí být spokojeni navíc Ducati sdílí, data se všemi jezdci, kteří na ní jezdí, což může být taky velká výhoda!!!
Dovi řekl, že GP18 je nejlepší motorka, já bych počkal s tímto tvrzením až budou odjete nějaké závody, Stoner řekl, že nejlepší Ducati byla GP9, ale nevím jestli testoval GP18?
Yamaha se Zarcem je hodně silná a jezdi skvěle, ale zřejmě má Zarco momentálně výhodu v tom, že nejezdí továrnu a může si motocykl nakonfigurovat podle svých požadavků tzn.ram, motor, kapota atd.a dokonce i Rossi říkal, že Lorenzuv styl jízdy je pro M1 naprosto ideální.
A to, že továrna Yamahy dá víc na Rossiho, než na Vináleze mi přijde logické, vzhledem k jeho letitým zkušenostem, otázka je ta, proč Yamaha nedokáže eliminovat nedostatky se kterými jezdci nejsou spokojeni a tohle už je asi na inženýrech jak si s tím dokážou poradit a něco vymyslet, já osobně bych dal Zarcovi tovární motorku, aby ta zpětná vazba nebyla jen na Rossim a Vinalezovi a zajímalo by mě k jakému posunu by došlo!?

Marťan81 (140) napsal 19.02.2018 v 14:09+1

voloďa: souhlasím s tím, že po tomto testu, kdy JL skončil jak skončil to vypadá, že ani neví jak se na motorce sedí natož aby dokázal něco vyvinout, ale zajímá mě, co řekneš na následující shrnutí.

Ducati:
Petrux: JL změnil motorku tak, že ji může řídit jako Yamahu (po Sepangu)
Miller + Rabat: GP17 je výborná motorka, můžeme ji řídit jak potřebujeme (instinktivně)
Dovi: GP18 je nejlepší Ducati všech dob

Yamaha:
Zarco: jsem spokojený, mám vše proto, abych mohl bojovat o podium (rám16, upgrady motoru a kapot)
Zarco: nejsem ten, kdo by měl učit jezdit jezdce z továrního týmu, ale klíčem k rychlosti na Yamaze je kopírovat styl JL

Rossi: jízda na M1 18 je jako když hraješ karty - nikdy nevíš co dostaneš
Vinález: po spoustě práce absolutně nejhorší test - chci M1 ze začátku sezony 2017
Lin Jarvis: vzhledem k Valeho zkušenostem dáváme při vývoji motorky jeho názorům větší váhu

omg (1412) napsal 19.02.2018 v 13:40

Honda bude letos topová Yamaha opět trápení až na Francouze Zarca, který je "snad" podporován přímo Michelinem nebo co

Ogg (387) napsal 19.02.2018 v 09:39

Hoši, už to tady neřešte, ty výsledky jsou takové atypické protože se jelo na nové trati, kde nikdo nemá žádná data, věřím že kdyby se testovalo např. v Brně, bylo by to tradičně o továrnách.

Nemá cenu řešit pořadí v testech, loni všude dominoval Vinales ale o titul od půlky sezony nebojoval.
Pamatuji doby, kdy v testech byl rychlej Colin Edwards ale i on nikdy nepromluvil.

Jak říká Pepa 58, jedna věc jsou testy a jedna věc jsou závody.

Je to to samé jako hokejisti když hrají ve skupině zápas kde o nic nejde a nebo když přijde na řadu vyřazovací zápas. Ve skupině vyhrají Češi vše a pak letí domů :(

Fullgas1 (746) napsal 19.02.2018 v 08:14+1

Tak od Lorenza som čakal že bude pred Dovim . Mám taký pocit že Lorenzo potrebuje na nastavenie Ducati veľmi dlhý čas. Omnoho dlhší ako ostatní jazdci na Duc. Hádam v sezóne to nebude taký problém keďže už má odjazdenú celú sezónu na každom okruhu už má nejaké základné nastavenie.
Veľmi sa mi páčia výkony Zarca, Rinsa, Millera a Nakagamiho. Dúfajme vo vyrovnanú sezónu

Capan (190) napsal 19.02.2018 v 07:36+1

Netovárny jazdec a titul? Snívaj ďalej...

HoluB291 (136) napsal 19.02.2018 v 07:21

skoda lorenza ale beriem to ako vystrel do tmy a verim ze toto bude jeho rok. nevylepsil cas v tretom dnu kde skusal minulorocny bike. drzim palce jorge !

ale inak zarco ide neskutocne. ak by som si mal stavit na najlepsieho netovarneho jazdca ktory moze zautocit na titul tak je to on

Rosička (982) napsal 18.02.2018 v 22:15

HA, tak se mi zdá, že se pro někoho Zarco jeví snad i talentovanější než báječný MM. Z 2 roky staré motorky(jak uvádí Cameron) má jen ten podvozek a motor, proti loňskému má o 500 více otáček, takže mu tento víkend test vyšel opravdu dobře. No, kdo neměl líbivé časy minule, tak je měl nyní a obráceně. Zdalipak někdo ví, co za guláš šoupli Syahrinovi? On málokdo i ví co za guláš měl vlastně teď a minule Zarco

SennaAyrton (514) napsal 18.02.2018 v 21:57

Přesně tak, Karlovi navíc jeho ušlapaná cestička stačí jen na nejstarší motorku v poli, pro srovnání dnešní fenomén Marquez se díky protekci dostal hned ze začátku na nejlepší možnou motorku u Pedrosi nemluvě ( podívejte kde je Morbidelli) , u tovární Hondy nikdy chybu neuděláte a vždy si můžete být jisti že vaše motorka bude minimálně druhá nejlepší.

Capan (190) napsal 18.02.2018 v 21:20+1

Sú to len testy,tak sa zbytočne nevzrušujte...O titul si to nakoniec rozdajú aj tak len továrna Yamaha,Honda a Ducati.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 18.02.2018 v 21:04+1

krtitel: sorry jako, kazdej jezdec v MGP musi mit za sebou bohaty sponzory a treba spanele stedry stat, ktery sype neskutecny prachy do sportu. takze Karel v tomto neni zadna vyjimka, ani v nejmensim. ses uplne totalne mimo (a kazdej, kdo zminuje, ze by se Karel bez tatovych penez nikam sam nedostal, to by se nedostal NIKDO).

Glouwer (296) napsal 18.02.2018 v 19:24+1

brodak - Karel dnes na FB řekl, že měli problém s palivem ... možná nebudeš daleko od pravdy

brodak (164) napsal 18.02.2018 v 15:26

Tak se podívejte, kdo se ještě musí učit jezdit a má dnes najezděno nejvíc kol... No, a pak je tady jeden tým, který už trénovat nemusí, těm už všechno funguje... ?? Nebo zase už neměli benzín, jako vloni?? Něco je tam asi špatně. Škoda...
//www.motogp.com/en/TestResults/MotoGP+Buriram+Test+2018

Trejsíč (17) napsal 18.02.2018 v 15:03

Vypadá to, že Hondy jsou na letošní sezónu (alespoň pro začátek) připraveny opravdu dobře. Stabilně na špici jak tady, tak i v Sepangu ... super. Nicméně zrychlily všechny týmy a tak to vypadá, že letošní sezóna bude velice zajímavá a vyrovnaná. Jistě, jsou to jenom testy a až závody ukážou skutečnou sílu každého týmu. Už se těším ...

blackblues (1507) napsal 18.02.2018 v 14:19

na druhou stranu bůh ví ,co v yamaze zase zkoušej za inovaci

blackblues (1507) napsal 18.02.2018 v 14:14+3

cameron:a je i možné,že právě Zarco je ten nejdůležitější článek a rozdíl...začínám si myslet,že je opravdu jezdecky jinde než Vinales a Rossi už jen díky jeho stylu a dravosti bez kompromisu.
Vidím rozdíl právě v něm a v jeho přidané hodnotě

technasia (1933) napsal 18.02.2018 v 14:12-1

Cameron-sorry jako.škodolibost tady zavedli anti rosíci.my se jenom bráníme a vracíme jim to.to by tady s nima normální člověk jinak nevydržel.jinak nový neznamená automaticky lepší.Ester taky vyhrála na 2 roky starejch prknech

cameron (627) napsal 18.02.2018 v 13:21

A už se opět vyrojili Lorenzo haters se svou škodolibou radostí. Inu, jak málo stačí někomu ke štěstí...

Zatím se jeví nejlépe Hondy, jak v Sepangu, tak tady stabilně dobré časy.
Ducati zatím good, ale prohlášení Tardozziho o odstranění problémů se zatáčením je pravda jen z části.
(Jorge samozřejmě špaténka, na Buriram bude chtít rychle zapomenout).
Yamaha se motá v kruhu. Tam se usmívá snad jen Zarco na dva roky staré motorce. Což je tragická vizitka pro továrnu.

Bill22 (30) napsal 18.02.2018 v 13:20

Když se podíváme na jiné týmy, tak rozdíly mezi jejich jezdci jsou často ještě o dost větší. Takže na to, že Bautista má lepší techniku, a jaký je to kvalitní jezdec, výkony Karla jsou asi to nejlepší, co lze na jeho motorce zajet. Když v závodech bude jezdit s rozumem, nějaké body určitě nasbírá. A o to jde. Těžko za momentální konstelace lze myslet někam k první desítce.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist