Rossi nechce do Japonska

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2575) napsal 25.08.2011 v 22:58

VTR: Jako rychlokvaška žlutka ti musím oponovat. Joudové jsou všichni 3!!!

VTRman77 (0) napsal 25.08.2011 v 22:07

Nemám teď moc času na net, ale díky za tento článek, kde spousta "zaslepených Rossistů" (ostatní ze zřejmých důvodů respektuji) dostala jasnou odpověď na to jak má Vale navrch nad C.S. a J.L. Ti se hned vyjádřili otevřeně a PRO MĚ FÉROVĚ, že si nepřejí riskovat své zdraví, ale Vale (takticky v jeho letech) čekal na odbornou expertýzu a doufal, že se tomu vyhne, ale čas běží a najednou i Vale se vyjádřil, jako každý normální člověk, že to není jen tak. Vždyť to bylo jasné, ale pár ultras si na tom chtělo nahonit triko, jaký je Vale kádr

Marex (2575) napsal 24.08.2011 v 18:34

Ivan: Pozor!!! Spad z Fukušimy nehrozí. Tam unikla radioaktivní pára a možná i nějaké ty litry kontaminované kapaliny do země,ale spad néééé...dozimetr s sebou asi kluci povezou...olověný slipy Kejsímu i Valemu upletou jistě partnerky...

IvanDvoutakťák (5108) napsal 24.08.2011 v 09:45

Jasně, já nésu tak bigotní,jak to může, připouštím,
"tu a tam" vypadat. Ten spad je sviňa, ale i když ja-
ponská smetánka "zatloukala a zatloukala", není nic jedno-
duššího (pro jezdeckou"smetánku") vzít si ssebou na Motegi
"nějaký"dozimetry či co, a když už se budou chtít skutečně
zviditelnit, jak bojují za zdraví svoje a všech ostatních
co tam s nimi budou, tak ať potom zveřejní co naměřili !
Nikomu tím neuškodí - přiznat chybu(že jsem neměl pravdu,
například) ještě nikdy nikomu a na ničem neubralo
A "Džapové" - organizátoři by je(ještě víc)milovali,kdyby
oznámili, že Motegi je "čisté" ..., ne!?
Co ale v opačným "případě" ...

Marex (2575) napsal 23.08.2011 v 21:47

Ivan: Mno když pomineme ty rudý voly, tak je mi známa jedna informace, která je zásadní. Ochranné pásmo kolem Fukušimy jsou 3 Km. I kdyby to narostlo na 10Km, je Motegi vzdušnou čarou cca 100Km od této elektrárny. To už je desetinásobek vzdálenosti, týkající se normy pro TRVALÉ BYDLENÍ v této oblasti. Z čehož usuzuji, že 3 dny na závodním okruhu nebudou mít vliv na případnou de.ilitu Rossiho, nebo Stonerových potomků.

IvanDvoutakťák (5108) napsal 23.08.2011 v 08:48

Marexi, ´su fakt rád, že "se najde" i partner do výměny
NÁZORů, který neříká "nalevo - napravo", máš pravdu - nemáš
pravdu...
Je mě jasný, že si "člověk" musí dávat sakra pozor CO čte,
KDE to čte, atd. ! Propaganda, kampaň, já neví jak ještě se
to dá nazvat, má vždycky nějaký cíl - s tím asi budeš sou-
hlasit. Komunistická, nebo "kapitalistická" - viz mamba54,
22.8./21.43 ... (?)

mamba54 (1340) napsal 22.08.2011 v 21:43

Jen tak na okraj. Dnes byla ve zprávách informace, že Japonská vláda poprve přiznala, že situace v okolí Fukušimy je i nadále kritická.

Marex (2575) napsal 22.08.2011 v 21:16

Yo a včera jsem projížděl Dukovanama a šla z toho radioaktivní pára...fakt!!!...sice nemám dozimetr,ale když jsem ty komíny míjel, úplně mi zešílel otáčkoměr...hmmmmm.

Marex (2575) napsal 22.08.2011 v 18:52

Ivan: Ivane. Komunistická propaganda...to chápu. Ale kapitalistická propaganda už mi teda čaruje úsměv ve tváři. Jak jinak by šly ty "zmanipulované" výsledky ústavu, který provádí měření, nazvat? Spiknutí? Konspiračka?
Tohle totiž není srovnatelné s příkazem skoku do studny. Chce to klidnou hlavu, rozvahu a používat dostupné informace, nenechat se zpitomět médii... To, že něčemu nerozumím- neznamená, že ...ale to je fráze, kterou jistě znáš.

1100Virago (3065) napsal 22.08.2011 v 14:29

Liška.podšitá: No vidíš, tvůj názor je takový. A jiní zas mají názor, že není sebemenší důvod pořádat závody jinde, když jedinou příčinou by měly být iracionální obavy jezdců.

Blackforce (661) napsal 22.08.2011 v 13:47

//www.novinky.cz/zahranicni/svet/242461-okoli-fukusimy-bude-roky-neobyvatelne.html

Liška.podšitá (4) napsal 22.08.2011 v 12:36

Opravdu me zarazi, jak se nekteri lidi dokazou v tomhle bezvyznamne stourat a znechucovat nam to.
Muj nazor je takovej, ze proste ty zavody meli udelat jinde- na jinem okruhu, protoze pri takove hojnosti zavodniku mohli ocekavat, ze se vyskytnou problemy- nad tim se zamyslete, nez zacnete hazet spinu na jezdce. A proboha, hlavne se nestourejte v tom, jak je kdo inteligentni. Pulka tech, co tohle rikaj by se pokakalo jen co by na tu pudu vstoupili.

Liška.podšitá (4) napsal 22.08.2011 v 12:26

tic-tac

Proboha, co to sem tahas za sra-ky? S prominutim, ale tohle sem fakt nepatri. Koho to tu zajima?...

tic-tac (330) napsal 21.08.2011 v 18:20

Ivane, tvůj problém je evidentně někde jinde. Ono to z těch tvých příspěvků samo čiší. Není mi známo, proč na webu motorkaři.cz bojuješ proti komančům pod článkem o Rossiho slaboduchých výrocích o Fukušimě. A kdo a jak byl zasažen je normálně dostupné. Že to prostě ignoruješ a stále jen tlačíš své doměnky je tvá věc. Snažíš se mne tady navíc zatáhnout do nějaké politické diskuse o bratrské pomoci a ještě naznačovat že bych to snad měl schvalovat? No klidně si mne jako synka z komoušské rodiny zařaď když ti to udělá dobře.

1100Virago (3065) napsal 21.08.2011 v 14:19

IvanDvoutakťák: tic-tac si to může dovolit hodnotit proto, že ohledně Černobylu prostě pravdu má. Navíc porovnávat úniky radiace z Fukušimy s Černobylem (což byla v podstatě fabrika na plutonium do jaderných hlavic a elektrárna byla spíše jako vedlejší činnost) je naprosto zavádějící.
Bohužel, okolo jaderných elektráren a záření pořád přežívá příliš mnoho mýtů a strach z nenzámého dělá své. Viz německé blbnutí s odstavením elektráren, které bude mít tragické dopady na ceny energií a evropskou ekonomiku. Lidi jsou prostě zpitomělí a nechtějí používat vlastní mozek. Raději sežerou kdejakou pitomost, kterou vyprodukují stejně zpitomělí reportéři.

IvanDvoutakťák (5108) napsal 21.08.2011 v 13:16

Tic-Tacovi na závěr :
je opravdu zajímavé, jak si pane(?)osobujete právo na těchto
stránkách hodnotit NÁZORY dalšího účastníka diskuse,
ŽE NEMÁM PRAVDU ...
To opravdu silně připomíná "ty 1.máje" ...
Taky to, že "nás" komouši šmahem (taky) posílali,abychom si
tu západní demokracii jeli vyzkoušet (třeba do Rakouska,kam
jsme to my tady na Již.Moravě měli nejblíž...) .

IvanDvoutakťák (5108) napsal 21.08.2011 v 13:08

A jak můžeš, Tic-Tacu, vůbec připustit, že Rakousko bylo
zasaženo podstatně více - vždyť z tohoto vyplývá, že ČSSR
v r.1989, po "Černobylu", zasaženo BYLO a komunistická
propaganda toto NIKDY nepřipouštěla ...

IvanDvoutakťák (5108) napsal 21.08.2011 v 13:03

Máš úplnou pravdu TIC-tacu !
KOMUNISTICKÁ PROPAGANDA 1948-l989 se ÚPLNĚ ZBYTEČNĚ SNAŽILA
MNĚ (a doufám,že i těm 90% NEkomunistů v NAŠÍ!! zemi)vymejt
mozek...
A PROSÍM TĚ, do žádné knihovny mně nedávej - nerad bych si o sobě přečetl něco, co jsem vůbec neřekl !!!
RÁD BYCH ALE VŠEM PŘIPOMĚL "BRATRSKOU POMOC" (těm 10% KOMOU-
ŠůM v ČSSR), začínající 21.srpnem 1968 a trvající 21 LET !!!
(Pozn.: to "Hitler zde budoval jeho tisíciletou říši POUHÝCH
ŠEST LET !!!)
Ale, prosím Tě, Tic-Tacu, nepiš ´sem´zase nějaký pofidérní
webový adresy,na kterých bude sáhodlouhé pojednání o tom,
že to POMOC opravdu byla ...

Asenad (268) napsal 21.08.2011 v 11:28

Nakonec pojede drtivá většina jezdců. A Rossi tohle říka jen proto, že už nemá žádnou šanci zásáhnout do boju o prvenství

mamba54 (1340) napsal 21.08.2011 v 09:31

Stejně je zajímavé, jakou ve skutečnosti významnou ikonou pro Moto GP ten Valentino je a jak jeho názor na cokoliv dokáže řadu lidí ovlivnit. Když tu byl před časem podobný článek o tom, jestli Japonsko ano, či ne, byly v něm publikovány hlavně názory Caseyho a Jorgeho. Já jsem tehdy v diskusi pod článkem psal, že by to rozhodnutí mělo být ponecháno na svobodné vůli každého z jezdců a že nejde ani tak o samotnou radioaktivitu, jako o fakt, že situace ve Fukušimě stále ještě není pod plnou kontrolou. Tehdy můj názor podpořil akorát koolja a ještě asi dva další.( Přesně už si nepamatuji kdo a nechce se mi to dohledávat.) Drtivá většina ostatních příspěvků se nesla v duchu toho, že ti dva, ( Casey a Jorge ) jsou uplakánci, pokakánci atp. A ejhle...? Jen se vyjádří Vale, tak se " kupodivu " počet těch, kteří píší, že by ty obavy nemusely být až tak plané, hned zvýšil. Holt je to opravdu ikona s velkým " I "!

tic-tac (330) napsal 20.08.2011 v 22:17

Ivane, tobě je zbytečné cokoliv dávat, tebe nebudu posílat ani do knihovny a ani nikam jinam. Ty údaje o naměřených hodnotách jsou dohledatelné a ověřitelné. To že nechápeš proč Rakousko bylo, ne celé, zasaženo podstatně více než ČR je pouze tvůj problém. Já si jako 13 leté děcko šel v klidu zamávat na prvního máje a dnes vím, že svítit proto nebudu. A znova opakuji, věř si čemu chceš. Pravdu ovšem nemáš a když bydlíš tak blízko do Rakouska, tak si tam zajeď pro to pravé důvěryhodné info.

Marex (2575) napsal 20.08.2011 v 19:56

Tic Tac: Je to tady.

riderhenry (2) napsal 20.08.2011 v 18:22

mišuák: Tak ono vetsinou poznas behem chvilky, jaky ma clovek asi "potencial". On Abaja vystupuje celkem dobre i v televizi, v rozhovorech... Nepomatuju si, ze by nekdy zvanil nejake ptakoviny. Sice ho neznam osobne, i kdyz jsem z Brna, ale znam par lidi, co ho znaji trochu lip (spoluzaci) a vsichni rikaji, ze kdyby to nevedeli, ani by nepoznali, ze jezdi Moto GP, nebo ze ma bohateho tatinka... Na druhou stranu, kdyz si vzpomenu na Peška (bez urazky), tak tam uz mi to prijde trochu jine. Mno docela by me zajimalo, co by na ten japonsky zavod rekl Abraham, jeslti teda uz neco nerekl... Ostatne, jelikoz se jedna v podstate o rodinny tym, asi by nikam jezdit nemusel, kdyby nechtel, nebo kdyby to bylo nebezpecne (pochybuju, ze by otec "hnal syna na smrt").

IvanDvoutakťák (5108) napsal 20.08.2011 v 16:44

Ten "Tic-Tac" se nám ´tady´nějak rozohnil! (19.8.,17.56+18.10)
jÁ NEMÁ moji PRAVDU - tu měli vždycky jen českoslovenští ko-
mouši. A bylo jich v NAŠÍ zemi vždycky jen 10% !!!
Ten "zbytek" (především tady na jižní Moravě) vždycky věřil
zprávám z rakouské televize, kterou se čs.komouši VŽDYCKY
snažili nějak zlikvidovat(nemyslím jako rozvědčík-hrdina Minařík Svobodnou Evropu v Mnichově výbuchem,ale rušit její
vysílání!).
Takže Tic-Tacu, Ty si věř čemu chceš a nepodsouvej mně a lidem, kterým je momunistickej režim v NAŠÍ zemi "jasnej",
nějaký INTERNETOVÝ informace, který tam pověsil bůhvíkdo -
nejspíš někdo podobnej jako jsi Ty ...

Foxx5 (633) napsal 20.08.2011 v 15:15

Tak nebo tak je to riziko, pokud to některý z pilotů může ovlivnit a na závod nejet když se mu nechce, (smlouvy atd...) ať tam nejede. Ti ostatní, kterým týmy nějak pohrozily, mají smůlu.Pokud nemusím, nebudu se pouštět ani do minimálního rizika...

mišuák (0) napsal 20.08.2011 v 15:09

tic-tac, díky za zlepšení nálady, fakt jsem se nasmála:D Jasný, že ty kluci nebudou extra chytrý. Ale to se od nich neočekává.

riderhenry, Abaja sice maturoval na gymplu, ale na soukromym, na kterej přecházel z nějakýho normálnějšího, kde už jeho nepřítomnost nemohli trpět. Teď jde o to, co to bylo za gympl. Uplácí i na státních. Maturu měl za sedm. Mám pocit, že trojku ze zemáku, dvojku z němčiny, a z češtiny s ájinou jedničky. Je fakt, že ten kluk je rozhodně inteligentní, a to dost. V porovnání s některejma borcema z GP je podle mě úplně jiná úroveň. A rozhled má určo dobrej, ale zase z něj nedělejte kdo ví jakýho chytrolína, protože během toho závodění na učení fakt čas ani nálada nebude. Do školy zašel akorát tak na přezkoušení párkrát za rok. Je tak chytrej, aby se obecně naučil část látky kvůli přezkoušení. Pak to zapomněl. No a teď je na soukromý vejšce a asi studuje práva. Vymyšlený je to dobře, dobře to vypadá, ale nic extra z toho kluka nebude, jestli se tomu nezačne věnovat na 100 %, což by měl, protože pro někoho takovýho v motorkách neni budoucnost, on má na víc. Asi je to pro něj zábava, než dospěje. Je smutný, že pro ty ostatní je to živobytí. Bez toho by byli nuly, což moc dobře věděj. Tak se tam držej, co to jde, aby měli po zbytek života z čeho žít, protože jak skončej se závoděnim, maximálně můžou ještě dělat nějakej čas blbosti kolem toho, dokud o ně bude trochu zájem. Lidi rychle zapomínaj. A ne každej z nich je ikona jako Valentino.

Jinak k tématu. Řekla bych, že by ty závodníci měli docela prolém, kdyby tam fakt nejeli. Dyť podepsali smlouvu, takže závodit musej. Kdyby to v tom Japonsku bylo nějak zvlášť špatný, ale ono neni. Jsem moc zvědavá, jak to dopadne. Nečekám, že se ten závod zruší. Třeba v MotoGP pojedou závod tři lidi a ostatní dostanou DNS a budou jim třeba ještě odečteny body za nějakou nedisciplinovanost:D Fakt mě zajímá, jak tohle papaláši vyřešej!

Marex (2575) napsal 20.08.2011 v 13:13

Tic Tac: Ale to je všeobecně známá věc, že člověk bez vzdělání nemůže naplno využít svůj intelekt (resp. může,ale je to těžší). Jezdci MS bývají většinou jednostranně zaměřeni a velký podíl vědomostí se týká motorek- to samo o sobě je vědní disciplína. Někteří se "jenom" vozí, jiní zabředají do tajů techniky. Nejde ale všeobecně říct, že jsou v nevědomosti ohledně věcí jiných. Každopádně sám nebudu přesvědčovat specialistu na elektroinstalaci, že to dělá špatně, když tomu naprosto nerozumím... a to je přesně případ toho, co nyní dělají jezdci MGP.
Ps: Svoje dosažené vzdělání bych nevrátil, ale nemělo by se to přeceňovat. Mnoho nadšených amatérů převyšuje znalostmi profesionály. Někdy můžeme pokecat u pivka.

tic-tac (330) napsal 20.08.2011 v 12:55

Hele Marexi, smutné je především to, že lidé nechápou rozdíl mezi vzděláním a inteligencí. O tom se tu celou dobu bavím. I dole tvrdím, že Rossi může být chytrý, sebelepší mozek ale bez informací, tedy nenakrmený mozek je totálně k ničemu. Maximálně tak k tomu, že když se opřu o horké kamna, tak jako inteligent si příště dám pozor. Sebelepší intoš se základkou bude vždy k ničemu oproti pruměrnému inteligentovi s lepším vzděláním. Jestli toto někdo nechápe, tak už nevím. Navíc to datluju pres mobil a mezitím ještě něco organizuju, takže tady fakt nemůžu psát více do této duchaplné debaty lidem, kteří dle mého nerozlišují vzdělání a inteligenci. Optimální je kombinace obého.

Marex (2575) napsal 20.08.2011 v 12:14

Dementovat = popřít. Opět je dementní ten systém cenzury.

Marex (2575) napsal 20.08.2011 v 12:11

Jeff: Mno tak asi nečteš dost poctivě, protože pod oběma články jsou příspěvky obsajující podporu jezdce i příspěvky posměšné.

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist