VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 31.07.2009 v 00:54

Ta třída MOTO 2,je zase vynález! Ty jednotné motory - bude to nějaký hybrit mezi Supersporty a Stocky 600. Jediná výhoda je, že to bude stát určitě o dost míň než dvoudobé 250tky. Asi nebude dlouho trvat a něco podobného přijde i do MOTO GP asi se vrátí tisícovky pravděpodobně upravené ze sériovek. Je to asi jediné řešení,jak se v MOTO GP z toho srabu nějak dostat!

Zazi (1006) napsal 29.07.2009 v 17:55

Bosso: díky. Teď už to je jasné.

Bosso (344) napsal 29.07.2009 v 16:28

To Zazi: Původně nechtěla Aprilia vůbec stavět motorky pro Moto2, neboť "šasí" Aprilia a motor Honda...Ale jelikož dosavadní týmy Aprilia třídy dvěstěpadesátek požadují od Aprilie stejný servis jako doposud a továrna Aprilia by ze 110 zaměstnanců závodního oddělení musela snížit jejich počet na pouhých 50, tak se vedení továrny v Noale rozhodlo podpořit tento nový projekt Moto2, navíc když nápis Honda nebude zas tak velký. To jen na vysvětlenou.

petridas (275) napsal 29.07.2009 v 12:38

myslim ze pristi sezona je prelomova a muzou jet 2T dohromady z moto2! podle me pojedou 2takty!! a dalsi rok to zabali!

Zazi (1006) napsal 29.07.2009 v 08:26

Moc nerozumím té pasáži o Aprilii a Moto2. Jakože je to teď zase začalo zajímat a zúčastní se příští sezony: To by jako postavili 2T 250cc proti 4T 600cc ? Nebo dodají šasi a motor bude 4T od Hondy?

Venda (33) napsal 28.07.2009 v 23:15

Řekl bych , že to bude větší chvost jak ted. Ducna ...

PityGPX (949) napsal 28.07.2009 v 22:14

No pokud bude Gabor na Pramacu tak si troufám říct že to bude chvost jak teď. Nic proti nikomu

AKRO (-498) napsal 28.07.2009 v 22:13

Kdyby to aspoň k něčemu bylo,ale tady jde tak o 14-15 místo.

PityGPX (949) napsal 28.07.2009 v 20:41

No, nejsem si jist, zda je to výhra mít Gabora v Pramacu. Holt prachy.




TOPlist