Poslanci se pokusí zachránit Grand Prix v Brně
Text: Jiří Mikšík | Foto: Press | Zdroj: TK Automotodromu Brno a ČTK | Zveřejněno: 29.3.2011 | Zobrazeno: 3 899x
Text: Jiří Mikšík | Foto: Press | Zdroj: TK Automotodromu Brno a ČTK | Zveřejněno: 29.3.2011 | Zobrazeno: 3 899x
..A ještě jedna věc. Když jsem působil na brněnským magistrátu měli jsme jednání na krajským úřadě před zhruba 2 lety. Probíral se rozvoj kraje a důraz na sportovní akce. A co byste řekli..probírala se Grand Prix a její silný vliv, navázání dalších akcí na GP, koncerty atd? Nic, ticho po pěšině. Nikdo se tím nezaobíral. Akorát já jsem si musel už tenkrát vzít slovo, abych těm papalášům řekl, JAKÁ je největší událost v kraji a jakou prioritu si zaslouží. Před lety na GP všichni káleli včetně všech zastupitelů a rady. A dnes ..to jsou paradoxy, ovšem bohužel už v tom byl ten zárodek budoucích potíží jaké máme. Jen s tím rozdílem, že se o tom vlastně jen začalo kecat, peníze na to stejně nepůjdou. Pak se divme, proč ani samospráva nepomůže.
JV: Já jsem kdysi nesouhlasil s převodem ČMF na Autoklub a dodnes tuhle hovadinu nelze pochopit. Jsme skutečně velikej absurdistán s kleptomanem Ječmínkem v čele ufňukaných a chudých motoristických nadšenců. Nezbývá než zamávat závodům a nechat tu nádhernou trať osiřet. A pak se ještě člověk dozví od Ulmanky, že vlastně nebude na platy? Tak ježíši udělám něco pro záchranu, seženu prachy, snažím se..Ale ne, Ulmanka to dovede do krajností a už vyhrožuje úplýnm odchodem. Tak ať si jde..
To je furt dokola bla bla bla...a nakonec - .ovno. Jako vždy v Brně se mi zdá..
Tak se zdá, že po vybrání vstupného, zaplacení nákladů a výpalného dědkovi, ještě pěkná sumička zbyde! A jestli se podaří vypumpovat ještě 70 milionů od státu, zbyde ještě víc!
To jo, to má, vždyť jich jezdí do cíle 12,13, nebo i méně.
fourman: ok nicméně ja tedy pozměnil nazro, že eliasova honda neni upolně jako repsolka a je v ni trošku rozdíl, to ale nemění nic na věci, že jiný pilot by na té hondě zajel líp jak tonda :) na top12 ta motorka má určitě!
Dojemné hoši
Pity, určitě seš fajn kluk, ale nemám potřebu s někým souhlasit, a asi nikdy spolu souhlasit, co se týče motorek, nebudeme. Na tom ale nevidím nic špatnýho.
fourman: ja už nevím co jsi řekl tak jsem chtěl pokračovat a nějak to rozumě ukončit s takovým názorem se kt. bychom oba souhlasili :)
Pity: Proč tě zmiňuju? Vyjádřil jsi se k tomu v eseji, na kterou jsi sem dal odkaz. Tvé otázky jsou jak od děcka. Proč bych měl uznat tvoje domněnky? Já jsem k Eliasovi své řekl a to je stálé.
fourman: ja se k tomu nevyjadřuji takže nevím proč mě zminuješ :) jinak, co Elias, už si uznal, že chyba je hlavně v něm, než v samotné motorce? my s Marexem jsme se už domluvili, že motorka je kvalitní a tonda je kvalitní jezdec, ale z nějakého důvodu to spojení letos nefunguje! Souhlas? :)
fourman> Díky za kompliment,ale můj věk by tě třeba překvapil Hele já mám jiný názor na téma dotací GP Brna...je to snad hloupé chování? Jiný názor? Já žádné urážky nepoužil,jen si hájím to v co věřím..tak jako Nuvolari nebo kdokoliv jiný.Tak asi tak.Možná proto,že o tom něco vím.
Šrote, až budeš starší, tak možná pochopíš, jak hloupě se se chováš.
fourman> a neználka to mrzí,že? Hoši neblbněte...snad to tady nebudete brát vážně.
Nuvolari: taky ti je z toho smutno? Ale pozor, Pity seděl na motce Checy a Káji, a šrot ví, jak si včera naporcovali medvěda, ti musí mít pravdu...
Nuvolari> V nevzdělanosti je vulgarita běžná,protože když dojdou argumenty musíš použít sprostá slova k prosazení svých názorů.Takže gratuluji
O vstupnkách více v bodě č. 1 !
//www.motorkari...ft=104060&fid=25
italšrot: v tom minulém psaníčku jsi se skvěle popsal. I na pitomci se najde něco pozitivního...
Šrote: Ten slib porušit nemusíš, všichni víme, jak naši politici jednají... A snad to ani vědět nechceme.
SPV: napsal jsi to pěkně, hlavně s tím Španělskem. Španělsko má jeden z největších státích dluhů v EU společně s Portugalskem, přestože podporují tyto,, výdělečné podniky´´. Tyto státy určitě požádají o peníze z fondu EU do půlky tohoto roku. A zaplatíme to i my, i díky těmto nesmyslným dotacím státníků do soukromého sektoru. samozřejmě, že profit je. Ale mají ho jen státníci (neoficiálně) a onen soukromý sektor. Dorna vybere jen na poplatcích cca 2-3 miliardy korun+ má vysílací práva!!! Něco jako na oko ,,krachující´´ Sazka.
Rozpočet supersportového týmu je 0,5-1 mil Eur, prý vysoké náklady Za to tady lidí jezdí republiku (auta), I těch 100-150 mil kaček za MOTOGP jsou jen směšné částky pro majitele miliardáře. Tady mají prospěch jen oni.
Co z těch pěněz budete mít vy??? asi tak jen 3x45 min většinou nudy.
Prosím vás, otevřete oči!!!
Nuvolari> ty jsi zjevně absolutní ekonomický analfabet a neuraž se tak maximálně s učňákem Tímto končím debatu s tebou na tohle téma,protože nemá cenu o tomhle diskutovat s člověkem,který je zjevně absolutně neznalý věci.
italšrot: největší amatér jsi tady Ty, kamaráde. O ekonomice zjevně nemáš potřebné znalosti. Opět mluví ten, který nejmíň ví. Jen pro Tvou informaci: vyšší ceny u nějaké akce mají na výnos z DPH od tuzemců vliv asi jako počet dešťových srážek v loňském roce - naprosto a přesně 0.
Španělsko má myslím 3 okruhy v seriálu. Dotuje stát všechny 3?
italšrot: Kterou polovinu myslíš, cenu lístku, nebo návštěvnost?
edit>...jste vedle jak ta jedle
SPV> Tak já odpovím na tyhle usměvné počty. Abrahám nikde neřekl 2500x150000=375000000!!! Jetli si myslíš,že je návštěva 150000 a tolik se prodá lístků a to ještě v průměrné ceně 2500 tak jsi naivka. To číslo je hodně pod polovinou.Nemíním se,ale dál pouštět do čísel,za prvé jsem slíbil,že o tom cose řešilo na schůzce na automotodromu se nebude veřejně mluvit a za druhé by to stejně nebylo k ničemu.Dál se plácejte po ramenou jak o tom hodně víte,pouštějte se do amatérských kalkulací,ale věřte jsme mimo jak ta jedle. Zdarec
Už několik měsíce se tady omílá jedno a totéž. Ve výsledku z většiny příspěvků vychází...konec GP. Takže v roce 2012 možná bude dle Mayů konec světa, možná konec vodníků v ČR, určitě ale nebude konec klasických unterwassermanů, ale co může být - konec SMZ v ČR. V roce 2012 se pojede jubilejní 50.ročník zatáček Gusty Havla v Hořicích (jen tak mimochodem, aby byli zapsáni v mezinárodním kalendáři FIM, taky musí zaplatiti jistý obnos přes AKČr). Rok 2013 je ve hvězdách, jestli to "stará" parta pořadatelů vzdá, tak je to jasné. Protože z křiklounů na webu určitě nikdo nepůjde makat za dobrý slovo, že? A tak možná poteče v kempu teplá voda, ale motory asi dunět nebudou.
Ale k věci, z příspěvků, hlavně negativních, plyne, že za vše může Dorna a brněnský drom. Ale asi to je taky trochu jinak?
Stále existuje FIM (řády, komise atd.), promotér Dorna zastřešuje jen klasické MS, tak jako Flammini SBK. U nás má pravomoce po ČMF (pro nepamatující Česká motocyklová federace) AKČr. Teď je zde vazba jako všude jinde, FIM a národní automotokluby (aby se to nepletlo, u nás jsou dokonce dva). Tedy je logické, že pro stát je partner AKČr (jak dobře pochopil také ministr Dobeš v debatě, ale o setkání nominovaných osob už není nikde ani slovo), tak jako lyžařský nebo jiný sportovní svaz. Jestli jste trochu pamětníci, tak vždy na brněnských programech je logo FIM a býval tam také AKČr.
A jestli si někdo myslí, že je GP soukromá akce? Nikomu neberu jeho názory. Ale...
Finance...ty přepočty tady jsou opravdu zajímavé. Ono totiž, kdyby šlo vše, tak jak by mělo, okruh opravdu nepotřebuje dotace. Tady je přeci pronajímán výrobní prostředek a je logické, že přeci nebudu GP České republiky dotovat, když statutární orgán napojený na stát je AKČr!!! Viz loňské SBK.
Než se do mne pustíte , tak minikalendář 2013. 2x AA + povolené přírodní okruhy (bezpečnost). To budou tady teprve diskuse, ach jo.
Tak a teď do mne !!!
Nuvolari> Není to absolutně tak jak píše Rado a nemusím mít ani ing. před jménem abych si to dovedl spočítat.Tyhle rádoby podnikatelsko-ekonomické postřehy mně opravdu nepřestávají udivovat.100% amatérismus
Londoner: Všiml jsi si, že ti nechce nikdo odpovědět? Taky bych ale rád slyšel odpověď. 2500*150 000= 375 000 000,-. Proč to nikdo nechce vidět??? To jsou slova pana Abraháma.