Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Z těch 17ti človíčků má 13 titul MS Ale tady šlo o moto2 a ssp. A mít 42 jezdců z nichž 21 je v jedné sekundě, a mít 19 jezdců je kuwa rozdíl. Ale šak prskej si dál. Sice zbytečně ale na jednu stranu je to krásný když se vždycky najde někdo, kdo bojuje za práva slabších
Marex, to označení bylo čistě ironický, což Bosso napsal i toť v komentech. Ono totiž mluvit o soutěži, kde v top10 je 9 různých motorek jako o cupu, je trošku na hlavu padlý, makem potrefený. Motor je sice důležitá část motorky, ale jde vidět že né až tak tolik jako jezdec. Prostě když je devět druhů rámů (ať už jakékoliv ceny pane Akropoviči) v první desítce, tak se nedá mluvit o cupu...no dá, leda ale někde tam mezi bláznama v blázinci. Moto2 je bomba, to říká už od začátku
Desmo69 - S mojí postavou a vahou jsem byl přinucený se na závody jen dívat! V každém případě by ti jezdci mohli mít těch 70-80 kilo a kdo je nemá, tak těžší motorka to snadno vyrovná! Tedy někde mezi mnou a těmi racheťáky a Osvětimci, kteří MS jezdí! Ten Sabataini měl dokonce, aby navážil těch 135 kilo, obě stupačky hodně těžké, vážily dohromady 8,5 kg. Další zátěž měl na motorce, tu mu museli taky zatížit! Dovažovat se začalo kvůli Raudiesovi, kdy jezdci podávali protesty, protože měl jen 41 kilo a skoro všechno vyhrál. Po přidání potřebných kiloramů byla jeho suverenita okamžitě pryč!
Ještě takovou perličku k tomu dovažování.Pametuju se,když jezdil ještě ve dvácách Němec Dirk RAUDIS,tak byla okolo jeho váhy taky mela.Nebo potom Ital SABBATANI.Ten měl tuším pouze 150cm a vážil kolem 39 kg.Tomu museli udělat ocelové stupačky,aby se i se strojem vešel do tehdejšího limitu.
Akro, pozor //www.vypocet.cz/bmi?BMI_Vyska=185&BMI_Vaha=111&submit=Spo%E8%EDtej+BMI&Email=%40&Email_Type=HTML Takže hold z toho průměru se vymykáš ty, ne jezdci
Desmo69 - Já se možná standartu vymykám 185/111 kg. Mě by závodní motorka měla co vézt! Nevím, zda se o mě dá říci, že jsem sportovní postava, špek na mě není žádný, 82cm pas a 133 cm hrudník. /kvůli tobě jsem se změřil a zvážil!/ Rachetické postavy závodníků mi na rozdíl od tebe moc sportovní nepřipadají!
Akro, jestli to není tím, že ty jedinej se vymykáš "standartu" a všichni jsou podle tebe koncentráčnící. Jestli jsi asimetrický (asi metr výška, asi metr šířka), tak se ani nedivím, že tě tak se*ou jejich sportovní postavy
Mamba54 - Tak počítat jejich BMI asi nemá cenu, ten vzorec dělal nějaký koncentráčník, protože tam je ideální váha např. na 180 cm 69 kilo a to je hodně málo i pro civilistu a pokud by měl např 80 kilo, je na hranici obezity! Ten výpočet vůbec nepředpokládá např. něco o poměru svalové hmoty atd. Ale ten tvůrce toho nesmyslu zvaného BMI by se u závodníků určitě radoval! Tam by byl každý hluboce pod normou! Moto 2 sice úplně nejdražší motorka nevyhrála, ale to bohatě vyrovnal ten Japonský skřet, který využil své malé váhy a mám obavy, že to on nebo někdo další podobně "postavený" využije zase! Jinak ten blbej dědek ze Španělska něco blekotal, že je třeba trochu zpomalit závody, protože jsou moc rychlé a řešili to tenkrát zavedením osmistovek, místo tisícovek, ale nakonec se ukázalo, že žádnou rychlost nesnížili a osmistovky jely stejně rychle. Nedělám si iluze, že by ty blbce v MGP napadlo, že by závody trochu zpomalili, pokud by zavedli dovažování jezdců! Vyšší váha by znamenala trochu pomalejší motocykly. Jinak ti přeji také hezké pokoukání na závody v Jerezu!
Akro-Ze současné startovky tř.Moto2 měří 170 a více cm rovných 30 jezdců.Když si dáš tu práci a propočítáš si jejich BMI,tak zjistíš,že až tak velcí chcípáci to nejsou.Ohrazuješ se tím,že už to tady píšeš 3 roky.Ale bavíme se o Moto2,tudíž tehy jsi nemohl ani tušit,kdo v ní pojede.Od začátku roku jsi zde řešil hlavně to,očem píšu níže Prohlídni si znovu výsl. 1.záv.co se udávaných cen motorek jednotlivých výrobců týče.Nejdražší rozhodně nebyly nejlepší Jinak souhlasím s tebou,že dovažování by byl ideál.Ale co je v dnešním světě ideální,že? Jinak ti přeju příjemné,ničím a nikým nerušené pokoukání na Jerez
To Mamba: Nezapomněl jsem na De Angelise. Jen ten patří automaticky k favoritům a bohužel v Qataru spadl hned ve druhé jízdě. Spíše jde o to, že v Jerezu pojedou i jezdci, kteří za umělého osvětlení jeli poprvé v životě a naopak v Jerezu se cítí jako ryba ve vodě.
Trubkový rám RSV Abaji, ale i Simona a Di Meglia, je samozřejmě těžší než rámy klasické a to o 8 kilo než Suter.
Pokud někdo nepochopil slovní spojení "Honda-Dunlop-Cup" jako ironii, tak je mně ho líto. Napsal jsem to schválně a čekal, jestli se někdo chytne.
Jinak se mně Moto2 velmi líbí - viděno Katarem (i když po jednom závodě nelze dělat nějaké ukvapené závěry), a myslím si, že se v sezóně dožijeme velmi pěkných závodů této třídy. I když je škoda, že dvěstěpadesátky jako jedna ze dvou klasických závodních kubatůr, skončily.
To, že tam stojí 14letí tak za to můžou šéfové tymu. To oni angažují mladou krev přicházející z 250 než veterány a naopak veteráni musej jít do SBK (Max, Barros, Carlos, Nakano,...). Možná takovou cestu čeká aj Colina s Lorisem po této sezoně. hehe.
Mamba54 - No to zírám! Tak já jsem si podle tebe vytvořil z váhy závodníků nové náboženství! To nevíš, že tady už tři roky nadávám, že závodí samí krpatci, chcípáci, skřeti a Dachau? Že je vrcholové závodění odepřeno lidem s normální výškou a váhou? Že si myslím, že by podle objemu motoru měli mít limit aspoň 70-80 kilo? A když né, tak těžší motorku, nebo ji dovážit! Je to podle tebe hodně, kdy má normálně rostlý člověk 70-80 kilo? Že by se mělo dovažovat, aspoň jako ve 125kách nebo ve Formuli 1, kde by pár kilo moc neřešilo a stejně je dovažují? Je něco divného na tom, aby měli všichni stejné podmínky? Vypadá to podle tebe krásně, když na podiu stojí vítězové, kteří vypadají, že jim je 14 roků? I ty manekýnky vedle nich jsou o víc než o hlavu vyšší! Je celkem jasné, že pokud někomu překáží motorka, tak je mu malá váha houby platná! Jenže v MS těch špatných jezdců až na pár vyjímek moc není! Proto ta malá váha rozhoduje podstatně a v MOTO 2 o dost víc, než v MGP! A že špičkové motorky v MOTO 2 jsou dražší a lepší než ostatní je taky pravda! Za málo peněz je málo muziky, to je snad jasné!
Během předsezoních testů Akro totiž vyznával jiné"náboženství" oddůvodnˇujíc zajeté časy.Tvrdil,že je to způsobeno penězi.Cenou šasi.Pamatujete?Když se ukázalo v Kataru,že vyhrál ne najdražší Suter,takse obávám,že jsem mu svou poznámkou o vahách jezdců nahrál k přechodu na novou teorii.
Ona ani ta váha jezdce není všechno.Během závodu stačí udělat nějakou chybku a naděje na slušný výsl.je fuč,bytˇby byl jezdec jako pírko.Nebo stačí jeden uvolněný kábkík,viz.Kuba v SBK.Navíc,ne všchny okruhy vypadají jako Katar.Tím chci říct:Nesvádějme zase úplně vše jen na váhu jezdců.
Na stránce 6 ve čl.Katar pohledem našich, jsem na Akrovu výtku směrem k Abajovi,:Proč se vymlouvá že mu to nejede,když motory mají stejný?-poprve zde vyslovil názor,že jednou z možných příčin může být i rozdíl ve váze jezdců.Akro to připustil.Dnes se však bojím,že si z tohoto dílčího důvodu vytvořil nové"náboženství" a důvod zpochybnování průběhu a výsl.tř.Moto2.Soudě tak dle jeho vyjadřování o "skřetech".
Desmo69 - No, mohly by Moto 2 být v Jerezu nejlepší závody! Možná budou i vyrovnanější, než 125tky, uvidíme! Jen aby zase nerozhodovala skřetí váha toho Japonce, případně dalšího krpatce Eliase nebo někoho jim podobného!
Nejlepší závody Nadávat na to může už jen zakomplexovaný blb, který už neví do čeho víc rýpat. Vždy je řešení to nesledovat a držet hubu, bohužel většina čechů tohle nikdy nepochopí . A teď jak by řekl Pity... Tak a do mě
Desmo69 - To je sice hezké, že jich má 13 titul, ale vzhledem k plechovkám co dostali na ježdění v slavném MGP, jich osm vypadá jako roští a komparz!
to Desmo 00.52 .Co dodat ?
Z těch 17ti človíčků má 13 titul MS Ale tady šlo o moto2 a ssp. A mít 42 jezdců z nichž 21 je v jedné sekundě, a mít 19 jezdců je kuwa rozdíl. Ale šak prskej si dál. Sice zbytečně ale na jednu stranu je to krásný když se vždycky najde někdo, kdo bojuje za práva slabších
Desmo69 - A co těch 17 človíčků v MGP? To slovo človíčků úžasně sedí!!!
Jo stejný no Těch 19 nahánějících se človíčků je naprosto stejný no Připadá mě, žes ssp viděl naposled před pěti lety
Jak jsem ti už napsal Desmo, jsou to pouze 10x dražší a pomalejší Supersporty! I ta vyrovnanost motorek a průběh závodu je naprosto stejný!
Marex, to označení bylo čistě ironický, což Bosso napsal i toť v komentech. Ono totiž mluvit o soutěži, kde v top10 je 9 různých motorek jako o cupu, je trošku na hlavu padlý, makem potrefený. Motor je sice důležitá část motorky, ale jde vidět že né až tak tolik jako jezdec. Prostě když je devět druhů rámů (ať už jakékoliv ceny pane Akropoviči) v první desítce, tak se nedá mluvit o cupu...no dá, leda ale někde tam mezi bláznama v blázinci. Moto2 je bomba, to říká už od začátku
Marex - Tipuješ skřetí souboj o 1 místo mezi Eliasem a Tomizavou? Váhově na to 1 místo určitě mají! Uvidíme, jak jim pujdou tréninky!
Moc se mi líbí to Bossovo označení téhle kubatury!!! A můj tip: Tomizawa a Elias v boji o 1. flek, Angelis třetí.
Desmo69 - S mojí postavou a vahou jsem byl přinucený se na závody jen dívat! V každém případě by ti jezdci mohli mít těch 70-80 kilo a kdo je nemá, tak těžší motorka to snadno vyrovná! Tedy někde mezi mnou a těmi racheťáky a Osvětimci, kteří MS jezdí! Ten Sabataini měl dokonce, aby navážil těch 135 kilo, obě stupačky hodně těžké, vážily dohromady 8,5 kg. Další zátěž měl na motorce, tu mu museli taky zatížit! Dovažovat se začalo kvůli Raudiesovi, kdy jezdci podávali protesty, protože měl jen 41 kilo a skoro všechno vyhrál. Po přidání potřebných kiloramů byla jeho suverenita okamžitě pryč!
Mamba54 - To jo, kdybych jezdil já, tak bych musel reklamovat větší objem motoru dle nějakého váhového koeficientu!
to Akro-to by jeden nevěřil,co zde na těch diskusích musí člověk podstupit.Dokonce měření a vážení.
Ještě takovou perličku k tomu dovažování.Pametuju se,když jezdil ještě ve dvácách Němec Dirk RAUDIS,tak byla okolo jeho váhy taky mela.Nebo potom Ital SABBATANI.Ten měl tuším pouze 150cm a vážil kolem 39 kg.Tomu museli udělat ocelové stupačky,aby se i se strojem vešel do tehdejšího limitu.
Akro, pozor //www.vypocet.cz/bmi?BMI_Vyska=185&BMI_Vaha=111&submit=Spo%E8%EDtej+BMI&Email=%40&Email_Type=HTML Takže hold z toho průměru se vymykáš ty, ne jezdci
Desmo69 - Já se možná standartu vymykám 185/111 kg. Mě by závodní motorka měla co vézt! Nevím, zda se o mě dá říci, že jsem sportovní postava, špek na mě není žádný, 82cm pas a 133 cm hrudník. /kvůli tobě jsem se změřil a zvážil!/ Rachetické postavy závodníků mi na rozdíl od tebe moc sportovní nepřipadají!
Akro, jestli to není tím, že ty jedinej se vymykáš "standartu" a všichni jsou podle tebe koncentráčnící. Jestli jsi asimetrický (asi metr výška, asi metr šířka), tak se ani nedivím, že tě tak se*ou jejich sportovní postavy
Mamba54 - Tak počítat jejich BMI asi nemá cenu, ten vzorec dělal nějaký koncentráčník, protože tam je ideální váha např. na 180 cm 69 kilo a to je hodně málo i pro civilistu a pokud by měl např 80 kilo, je na hranici obezity! Ten výpočet vůbec nepředpokládá např. něco o poměru svalové hmoty atd. Ale ten tvůrce toho nesmyslu zvaného BMI by se u závodníků určitě radoval! Tam by byl každý hluboce pod normou! Moto 2 sice úplně nejdražší motorka nevyhrála, ale to bohatě vyrovnal ten Japonský skřet, který využil své malé váhy a mám obavy, že to on nebo někdo další podobně "postavený" využije zase! Jinak ten blbej dědek ze Španělska něco blekotal, že je třeba trochu zpomalit závody, protože jsou moc rychlé a řešili to tenkrát zavedením osmistovek, místo tisícovek, ale nakonec se ukázalo, že žádnou rychlost nesnížili a osmistovky jely stejně rychle. Nedělám si iluze, že by ty blbce v MGP napadlo, že by závody trochu zpomalili, pokud by zavedli dovažování jezdců! Vyšší váha by znamenala trochu pomalejší motocykly. Jinak ti přeji také hezké pokoukání na závody v Jerezu!
to Bosso:
Akro-Ze současné startovky tř.Moto2 měří 170 a více cm rovných 30 jezdců.Když si dáš tu práci a propočítáš si jejich BMI,tak zjistíš,že až tak velcí chcípáci to nejsou.Ohrazuješ se tím,že už to tady píšeš 3 roky.Ale bavíme se o Moto2,tudíž tehy jsi nemohl ani tušit,kdo v ní pojede.Od začátku roku jsi zde řešil hlavně to,očem píšu níže Prohlídni si znovu výsl. 1.záv.co se udávaných cen motorek jednotlivých výrobců týče.Nejdražší rozhodně nebyly nejlepší Jinak souhlasím s tebou,že dovažování by byl ideál.Ale co je v dnešním světě ideální,že? Jinak ti přeju příjemné,ničím a nikým nerušené pokoukání na Jerez
To Mamba: Nezapomněl jsem na De Angelise. Jen ten patří automaticky k favoritům a bohužel v Qataru spadl hned ve druhé jízdě. Spíše jde o to, že v Jerezu pojedou i jezdci, kteří za umělého osvětlení jeli poprvé v životě a naopak v Jerezu se cítí jako ryba ve vodě.
Trubkový rám RSV Abaji, ale i Simona a Di Meglia, je samozřejmě těžší než rámy klasické a to o 8 kilo než Suter.
Pokud někdo nepochopil slovní spojení "Honda-Dunlop-Cup" jako ironii, tak je mně ho líto. Napsal jsem to schválně a čekal, jestli se někdo chytne.
Jinak se mně Moto2 velmi líbí - viděno Katarem (i když po jednom závodě nelze dělat nějaké ukvapené závěry), a myslím si, že se v sezóně dožijeme velmi pěkných závodů této třídy. I když je škoda, že dvěstěpadesátky jako jedna ze dvou klasických závodních kubatůr, skončily.
To, že tam stojí 14letí tak za to můžou šéfové tymu. To oni angažují mladou krev přicházející z 250 než veterány a naopak veteráni musej jít do SBK (Max, Barros, Carlos, Nakano,...). Možná takovou cestu čeká aj Colina s Lorisem po této sezoně. hehe.
Mamba54 - No to zírám! Tak já jsem si podle tebe vytvořil z váhy závodníků nové náboženství! To nevíš, že tady už tři roky nadávám, že závodí samí krpatci, chcípáci, skřeti a Dachau? Že je vrcholové závodění odepřeno lidem s normální výškou a váhou? Že si myslím, že by podle objemu motoru měli mít limit aspoň 70-80 kilo? A když né, tak těžší motorku, nebo ji dovážit! Je to podle tebe hodně, kdy má normálně rostlý člověk 70-80 kilo? Že by se mělo dovažovat, aspoň jako ve 125kách nebo ve Formuli 1, kde by pár kilo moc neřešilo a stejně je dovažují? Je něco divného na tom, aby měli všichni stejné podmínky? Vypadá to podle tebe krásně, když na podiu stojí vítězové, kteří vypadají, že jim je 14 roků? I ty manekýnky vedle nich jsou o víc než o hlavu vyšší! Je celkem jasné, že pokud někomu překáží motorka, tak je mu malá váha houby platná! Jenže v MS těch špatných jezdců až na pár vyjímek moc není! Proto ta malá váha rozhoduje podstatně a v MOTO 2 o dost víc, než v MGP! A že špičkové motorky v MOTO 2 jsou dražší a lepší než ostatní je taky pravda! Za málo peněz je málo muziky, to je snad jasné!
to Bosso:Nějak si v článku pozapoměl na De Angelise.Ale chápu to. Ona by se zde dala vyjmenovat půlka startovky.
Během předsezoních testů Akro totiž vyznával jiné"náboženství" oddůvodnˇujíc zajeté časy.Tvrdil,že je to způsobeno penězi.Cenou šasi.Pamatujete?Když se ukázalo v Kataru,že vyhrál ne najdražší Suter,takse obávám,že jsem mu svou poznámkou o vahách jezdců nahrál k přechodu na novou teorii.
Ona ani ta váha jezdce není všechno.Během závodu stačí udělat nějakou chybku a naděje na slušný výsl.je fuč,bytˇby byl jezdec jako pírko.Nebo stačí jeden uvolněný kábkík,viz.Kuba v SBK.Navíc,ne všchny okruhy vypadají jako Katar.Tím chci říct:Nesvádějme zase úplně vše jen na váhu jezdců.
Na stránce 6 ve čl.Katar pohledem našich, jsem na Akrovu výtku směrem k Abajovi,:Proč se vymlouvá že mu to nejede,když motory mají stejný?-poprve zde vyslovil názor,že jednou z možných příčin může být i rozdíl ve váze jezdců.Akro to připustil.Dnes se však bojím,že si z tohoto dílčího důvodu vytvořil nové"náboženství" a důvod zpochybnování průběhu a výsl.tř.Moto2.Soudě tak dle jeho vyjadřování o "skřetech".
Desmo69 - No, mohly by Moto 2 být v Jerezu nejlepší závody! Možná budou i vyrovnanější, než 125tky, uvidíme! Jen aby zase nerozhodovala skřetí váha toho Japonce, případně dalšího krpatce Eliase nebo někoho jim podobného!
no, místo toho kilometrovýho odkazu má být nadavující se smajlík
Nejlepší závody Nadávat na to může už jen zakomplexovaný blb, který už neví do čeho víc rýpat. Vždy je řešení to nesledovat a držet hubu, bohužel většina čechů tohle nikdy nepochopí . A teď jak by řekl Pity... Tak a do mě