Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
MM dokázal Hondu poslat na totální dno. Pak přejde na raketu Ducati, kde je rad za bramboru a na okruhu který jako by byl stavěn na nej a měl by vyhrát, to zahodí do kačeru a pak se vymlouvá na brzdy. On je asi opravdu z jiné planety.
Zkusím sedmilhářovi nějak pomoct
To " občas..brzda.. pumpování" by mohlo (ne 4x do zatáčky) být: házivost kotouče ( kontakty měl), vůle na ložisku (cha cha) , vůle na ose (blbě dotažená nebo nedolisované ložisko)
Když podle jeho příznivců jezdí na smeteném ponku ( na kterém ke konci sezóny jezdil Digiannantonio vyhrával) tak teď by u Gresiniho mohli být mechoši z učiliště
Doplněno: brembo hlásí brzdy cajk
Tak Mára jistě brzdit umí, když tedy zrovna nezapomene brzdit úplně, a nebude si kazit status ikony hloupou chybou na trati, kde od něj všichni čekali vítězství.
Příležitostí ještě bude mít hodně. Kdyby to byl jezdec tří tratí neměl by tolik titulů kolik má.
Jen jsem zvědavý, kolik takových příhod ještě za sezónu bude. Ducati i přes počet mašin v poli jedna z nejspolehlivějších a jen přijde Mára, hned "odhalí" chybu v brzdovém systému. Je to zlatíčko.....
O MM93 si i jako "žltka" prostě myslím, že ještě furt je jako jezdec výjimečnej, jen se mu vrátili (pro mne strašně překvapivě Maverick...?, Quarta už holt teda ne...), dozráli (teď např. asi hlavně Martin...) a dokonce vyrostli (PAcosta) vysoce kvalitní soupeři, zatímco on je oproti třeba "neporazitelnýmu" MM 2019 - 20 přece jen určitě už aspoň o něco, byť třeba i málo, horší...
!!! ALE !!!, co je podle mýho důležitější, já si myslím, že i on předpokládal, že Ducna (23 nebo 24) je výrazně lepší než KTM a dokonce i Aprilka (což já jsem si nemyslel a furt jsem to psal - teď to potvrzuje i mnou již naprosto odepisovanej - omlouvám se mu znovu - probuzenej Maverick...), ale teď se, opět podle mýho..., ukazuje, že KTM i Aprilka jsou hodně rychlý atd. motorky a hlavně jsou asi "UŽIVATELSKY PŘÍVĚTIVĚJŠÍ" než Ducna...
Když vidím, jak Aprilka při jízdě "nedělá potíže" a co všechno s KTM dělá PAcosta, přemejšlím, co by s nima asi dokázal MM93, kterej si vlastně stěžuje, že tohle na Ducně nemůže = nemůže "si užívat možností" Aprilky, nemůže "znásilňovat" KTM jako PA = musí se "na starý kolena" přizpůsobovat, potlačovat v sobě ledacos a spíš se učit jezdit tak, jak Ducna požaduje...
Víc se mi prostě líbí, když hlavní je JEZDEC hledající a využívající hraniční možnosti motorky (KTM a Aprilka) a ne možná spíš jezdcovo co nejdokonalejší se přizpůsobení motorce (Ducna)... To je snad to, proč se taky díváme radši na motorky a ne na dokonalou, ale už až "sterilní" F1...
Když tu komik zmínil Šťastného, vybavilo se mi Brno. Je vtipné, že nebylo 50 mega na nový povrch, ale nová bezvýznamná silnice ze Žebětína na masec se udělala Velká gratulace k provizi a zvláštní poděkování fetce
A nyní následuje výstaviště s lukrativními pozemky Tři písmenka bravo, nejen v Brně.
Je zajímavé, že Domenicali , který v rozhovoru MM93 velmi pochválil za rychlost na Ducati23 v Austinu, jednoznačně řekl, že pád MM93 byla jeho jezdecká chyba.
No a tenhle pán ty data asi k dispozici má.
Mimochodem, já na životě úplně nelpím = dožil jsem se "určitýho jasnýho rodovýho liniově - mužskýho rekordu a užil si jako málokdo..., ALE trochu mne napadá, že bych byl ještě asi rád třeba "ZARYTEJ PAcostovec" (i když to je Španělák...) , ale na opravdovej důvod "zarytosti" je asi třeba si ještě nějakou dobu počkat (i když ho dost nadšeně pozoruju už od sezóny 2020...) - to není třeba jako když si Doohan po skvělejch výsledcích zmrzačil nohu a já věděl, že je to "invalidní" ON, komu už budu vždycky fandit (i když pak už jsem měl "v záloze" i zábavnýho Valeho, co to pak po něm tak trochu převzal...) !!!
Brzdy putovaly do bremba na zkoumání. Nic. Kdyby něco našli, tak se tím bude hned ohánět
Známí sportovci by měli být příkladem, znovu píši, že je ostudnou a špatným vzorem tohoto sportu
Na motoristických stránkách to vypadá, jako by MM vyhrál závod, tolik radosti, tolik oslavování a on vedl jen chvilku závod. K tomu i jeho komentáře "vedl jsem závod, to že jsem spadl není důležité..." Tohle by jste před třemi roky od něj těžko slyšeli. Je mě líto MV, který byl famózní a ujel o parník všem. Jenže se píše o neúspěšném jezdci. Zvláštní doba.
No povedzte,nie je tento web úžasný?
Ľudia sa sem prídu vygrcať,vysrať a vyšťať a hneď im je lepšie. Ako v tejto "diskusii".Uľavia si ,odkydnú si a ušetria tým svoje reálne okolie.
MCZ tým plnia aj veľmi ozdravnú funkciu spoločnosti. Vďaka,chlapci!
Nejlepší jezdec, současnosti to určitě není ale určitě nejsledovanější .Pár jeho zaprisahlych odpůrců se tu předvádí kdo napíše trapnejsi komentář a to jim stačí ke spokojenosti a pár dalších z něj dělá boha.
Že nevyhrál 2,5 roku no někdo nevyhraje vůbec a někomu k titulu stačí jedna výhra za kariéru. Své si dokázal jen 2 jezdci mají více titulů jak on a to je dostatečně vypovídající o jeho kvalitě.
Jak moc MM93 údajný problém s brzdou limitoval, nakonec ví jen o sám. Důležité, a pro něj nepříjemné, je to, že přišel o další body. A to na trati, kde prostě šel jednoznačně po vítězství. To mu na jeho sebevědomúplně nepřidá. Co na tom, že má rychlost, když v hlavním závodě podruhé spadl.
Jsem zvědavý na Jerez. Tato Evropská trať možná zase trošku víc napoví, jak na tom je.
A smetený ponk pro MM93 zdejší diskutujcí snad ani nemyslí vážně. Navíc, náš zdejší multinick kozel (občas se tady mihne pod novým nickem Bau-Bau přece psal, že MM93 vyhraje i na vratech od stodoly....
Počkejme si na další závody. Jestli v nich bude podobná řežba, jako v Americe, tak se máme na co těšit.
Jsem zvědavej, zda to tak skvěle MV pojede i v Jerezu.
Málo platné chlapci Marquez je prostě dobrej o tom žádná
Rád ho nemám, ale tohle uznám, je po zranění, není mu 18, sedí na Ducati chvilku, ještě má loňský model, netovární stáj a stejně ho prostě vidíte v závodě konstantně mezi první pětkou. Jeho bratr úplně jalový a má na Dukně mnohem víc najeto.
Že spadnul je jedno, stane se, ale výhra je v jeho případě jen otázka času to je myslím jasné každému.
Pořád je to patrně nejlepší současný jezdec.
Nemám úplně čas, ale tohle mne dostalo...
Von je teda MM93 největší hvězda všech dob...? A kurrrwa, vod kdy...?
Když vezmu jenom "MotoGP"/„FIM Road Racing World Championship Grand Prix“ od roku 1949 - dosud...
--------------------------------
Když jsou tyhle OPRAVDU ODBORNÝ srovnávací (jde to vůbec...?) žebříčky na jezdce, co třeba nemuseli mít takový štěstí, ale jde opravdu o jejich "schopnost ježdění", obvykle jsou tam úplně jiný jména, jako např. všeobecně známý hvězdný Hailwood, ale objevují se i další, co nejsou tak "profláknutí"...
Pak jsou poněkud překvapivě úplně jiní, když se bere úspěšnost - na Aga prostě nikdo nemá a MM93 zatím (?) nemá ani na VR46...
A pak tam můžou bejt třeba spíš až "zvláštnosti", jako "trochu odsunutej jezdec i konstruktér a vítěz i F1" Surtees (a i přes to všechno furt "v klidu" 4 + 3 tituly...), "invalida" Doohan (a přes to zmrzačení, který ho nutilo k různým "změnám" 5 titulů v "500"...) - tady někde možná jednou bude i MM (do 27+ vyhrával naprosto fenomenálně, ale pak už...)...
Musím se smát těmto hláškám na začátku sezony, jak MM je nejlepší! Špatný není, ale nejlepší? Teď byl na své trati, levotočivý MM a vyhrál? Ne. Ducatka je prostě jiná ve všem, než ta Honda na které jezdil. Bude to trvat, než jí pochopí. Jenže jsou tu mladší a dravější kluci. Pak tu jsou ti kterým, když vyhovuje trať jsou nesporně rychlejší. Podstatná věc je také to, že dnes už mu nikdo nic nedaruje a jdou do něho tvrdě. Hlavně MM stárne a to potká každého jezdce bez výjimky. Takže na první místo to bude mít zatraceně těžké. Uvidíme jak se s tím bude prát, je teprve začátek sezony, úspěch je, že dojíždí do pětky, tedy když to nepoloží.
Tak na tu bídu je pořád na smeteném ponku rychlejší než tovární ducati a její dlouhodobí mladí jezdci... Cítím ve vzduchu lehké obavy místních fanatiků 46, že by se mu snad mohlo začít i dařit....
Tak jsem se dozvedel, ze kdyz MM intenzivne brzdi tak to nemuze byt, ze zaznamu, na pacce brzdy videt ani pri priblizeni.
Tak znalcum je to jasne, dekuji za informaci.
Dale jsem se dozvedel, ze to co vidim v prenosu/zaznamu nema vvypovedni hodnotu a mam si po zavode precist piarko.
Take dekuji za objasneni.
No nebudem si tu, misto diskusi, sdilet jen ty spravna piarka?
Kdosi to tu uz zaved s Hodgsonem.
Na tyhle trati vsichni pumpuji, je to tam nanhrbolech klasika a vsichni zo vedi - ano, i novacek Acosta. Marc asi zapomnel...
MM dokázal Hondu poslat na totální dno. Pak přejde na raketu Ducati, kde je rad za bramboru a na okruhu který jako by byl stavěn na nej a měl by vyhrát, to zahodí do kačeru a pak se vymlouvá na brzdy. On je asi opravdu z jiné planety.
3 reakce
Zkusím sedmilhářovi nějak pomoct
To " občas..brzda.. pumpování" by mohlo (ne 4x do zatáčky) být: házivost kotouče ( kontakty měl), vůle na ložisku (cha cha) , vůle na ose (blbě dotažená nebo nedolisované ložisko)
Když podle jeho příznivců jezdí na smeteném ponku ( na kterém ke konci sezóny jezdil Digiannantonio vyhrával) tak teď by u Gresiniho mohli být mechoši z učiliště
Doplněno: brembo hlásí brzdy cajk
3 reakce
Tak Mára jistě brzdit umí, když tedy zrovna nezapomene brzdit úplně, a nebude si kazit status ikony hloupou chybou na trati, kde od něj všichni čekali vítězství.
Příležitostí ještě bude mít hodně. Kdyby to byl jezdec tří tratí neměl by tolik titulů kolik má.
Jen jsem zvědavý, kolik takových příhod ještě za sezónu bude. Ducati i přes počet mašin v poli jedna z nejspolehlivějších a jen přijde Mára, hned "odhalí" chybu v brzdovém systému. Je to zlatíčko.....
Na závěr MM93 a Ducna...
O MM93 si i jako "žltka" prostě myslím, že ještě furt je jako jezdec výjimečnej, jen se mu vrátili (pro mne strašně překvapivě Maverick...?, Quarta už holt teda ne...), dozráli (teď např. asi hlavně Martin...) a dokonce vyrostli (PAcosta) vysoce kvalitní soupeři, zatímco on je oproti třeba "neporazitelnýmu" MM 2019 - 20 přece jen určitě už aspoň o něco, byť třeba i málo, horší...
!!! ALE !!!, co je podle mýho důležitější, já si myslím, že i on předpokládal, že Ducna (23 nebo 24) je výrazně lepší než KTM a dokonce i Aprilka (což já jsem si nemyslel a furt jsem to psal - teď to potvrzuje i mnou již naprosto odepisovanej - omlouvám se mu znovu - probuzenej Maverick...), ale teď se, opět podle mýho..., ukazuje, že KTM i Aprilka jsou hodně rychlý atd. motorky a hlavně jsou asi "UŽIVATELSKY PŘÍVĚTIVĚJŠÍ" než Ducna...
Když vidím, jak Aprilka při jízdě "nedělá potíže" a co všechno s KTM dělá PAcosta, přemejšlím, co by s nima asi dokázal MM93, kterej si vlastně stěžuje, že tohle na Ducně nemůže = nemůže "si užívat možností" Aprilky, nemůže "znásilňovat" KTM jako PA = musí se "na starý kolena" přizpůsobovat, potlačovat v sobě ledacos a spíš se učit jezdit tak, jak Ducna požaduje...
Víc se mi prostě líbí, když hlavní je JEZDEC hledající a využívající hraniční možnosti motorky (KTM a Aprilka) a ne možná spíš jezdcovo co nejdokonalejší se přizpůsobení motorce (Ducna)... To je snad to, proč se taky díváme radši na motorky a ne na dokonalou, ale už až "sterilní" F1...
5 reakcí
MM do továrné Ducati
4 reakce
Zas za to já nemůžu, tentokrát zas přední brzda - pořád stejnej chlapák, co?
Když tu komik zmínil Šťastného, vybavilo se mi Brno. Je vtipné, že nebylo 50 mega na nový povrch, ale nová bezvýznamná silnice ze Žebětína na masec se udělala Velká gratulace k provizi a zvláštní poděkování fetce
A nyní následuje výstaviště s lukrativními pozemky Tři písmenka bravo, nejen v Brně.
5 reakcí
Je zajímavé, že Domenicali , který v rozhovoru MM93 velmi pochválil za rychlost na Ducati23 v Austinu, jednoznačně řekl, že pád MM93 byla jeho jezdecká chyba.
No a tenhle pán ty data asi k dispozici má.
5 reakcí
A, omlouvám se, ale nějak jsme tady zapomněli, že v dubnu (8., 2000...), zemřel Franta Šťastný...
1 reakce
Mimochodem, já na životě úplně nelpím = dožil jsem se "určitýho jasnýho rodovýho liniově - mužskýho rekordu a užil si jako málokdo..., ALE trochu mne napadá, že bych byl ještě asi rád třeba "ZARYTEJ PAcostovec" (i když to je Španělák...) , ale na opravdovej důvod "zarytosti" je asi třeba si ještě nějakou dobu počkat (i když ho dost nadšeně pozoruju už od sezóny 2020...) - to není třeba jako když si Doohan po skvělejch výsledcích zmrzačil nohu a já věděl, že je to "invalidní" ON, komu už budu vždycky fandit (i když pak už jsem měl "v záloze" i zábavnýho Valeho, co to pak po něm tak trochu převzal...) !!!
Nazdar všem
9 reakcí
Brzdy putovaly do bremba na zkoumání. Nic. Kdyby něco našli, tak se tím bude hned ohánět
Známí sportovci by měli být příkladem, znovu píši, že je ostudnou a špatným vzorem tohoto sportu
7 reakcí
Na motoristických stránkách to vypadá, jako by MM vyhrál závod, tolik radosti, tolik oslavování a on vedl jen chvilku závod. K tomu i jeho komentáře "vedl jsem závod, to že jsem spadl není důležité..." Tohle by jste před třemi roky od něj těžko slyšeli. Je mě líto MV, který byl famózní a ujel o parník všem. Jenže se píše o neúspěšném jezdci. Zvláštní doba.
1 reakce
No povedzte,nie je tento web úžasný?
Ľudia sa sem prídu vygrcať,vysrať a vyšťať a hneď im je lepšie. Ako v tejto "diskusii".Uľavia si ,odkydnú si a ušetria tým svoje reálne okolie.
MCZ tým plnia aj veľmi ozdravnú funkciu spoločnosti. Vďaka,chlapci!
3 reakce
Nechci, aby to zapadlo (když už je tady zmíněno i "dělání boha"...)...
Dodej mi odepisuje na vtip: "komik to mas od 46"...
Ano, dode, říká se že s vtipností apod. se člověk narodí = MÁ TO OD BOHA (46...?), woe...!!!
2 reakce
Nejlepší jezdec, současnosti to určitě není ale určitě nejsledovanější .Pár jeho zaprisahlych odpůrců se tu předvádí kdo napíše trapnejsi komentář a to jim stačí ke spokojenosti a pár dalších z něj dělá boha.
Že nevyhrál 2,5 roku no někdo nevyhraje vůbec a někomu k titulu stačí jedna výhra za kariéru. Své si dokázal jen 2 jezdci mají více titulů jak on a to je dostatečně vypovídající o jeho kvalitě.
7 reakcí
Jak moc MM93 údajný problém s brzdou limitoval, nakonec ví jen o sám. Důležité, a pro něj nepříjemné, je to, že přišel o další body. A to na trati, kde prostě šel jednoznačně po vítězství. To mu na jeho sebevědomúplně nepřidá. Co na tom, že má rychlost, když v hlavním závodě podruhé spadl.
Jsem zvědavý na Jerez. Tato Evropská trať možná zase trošku víc napoví, jak na tom je.
A smetený ponk pro MM93 zdejší diskutujcí snad ani nemyslí vážně. Navíc, náš zdejší multinick kozel (občas se tady mihne pod novým nickem Bau-Bau přece psal, že MM93 vyhraje i na vratech od stodoly....
Počkejme si na další závody. Jestli v nich bude podobná řežba, jako v Americe, tak se máme na co těšit.
Jsem zvědavej, zda to tak skvěle MV pojede i v Jerezu.
Pánové trochu respektu. Pořád se tu jedná o jezdce se suverénně nejvyšším počtem pádů v poli
2 reakce
Ha ha nejlepší jezdec současnosti co 2.5 roku nic nevyhrál. Tady někdo spí a má ruku v nočníku. Tohle už je fakt na vyšetření!
Málo platné chlapci Marquez je prostě dobrej o tom žádná
Rád ho nemám, ale tohle uznám, je po zranění, není mu 18, sedí na Ducati chvilku, ještě má loňský model, netovární stáj a stejně ho prostě vidíte v závodě konstantně mezi první pětkou. Jeho bratr úplně jalový a má na Dukně mnohem víc najeto.
Že spadnul je jedno, stane se, ale výhra je v jeho případě jen otázka času to je myslím jasné každému.
Pořád je to patrně nejlepší současný jezdec.
3 reakce
A taky jsem si vzpomněl na "dětský" vtipy typu: "Jak se vám podařilo zvítězit v závodě? NEFUNGOVALY MI BRZDY..."
4 reakce
Nemám úplně čas, ale tohle mne dostalo...
Von je teda MM93 největší hvězda všech dob...? A kurrrwa, vod kdy...?
Když vezmu jenom "MotoGP"/„FIM Road Racing World Championship Grand Prix“ od roku 1949 - dosud...
--------------------------------
Když jsou tyhle OPRAVDU ODBORNÝ srovnávací (jde to vůbec...?) žebříčky na jezdce, co třeba nemuseli mít takový štěstí, ale jde opravdu o jejich "schopnost ježdění", obvykle jsou tam úplně jiný jména, jako např. všeobecně známý hvězdný Hailwood, ale objevují se i další, co nejsou tak "profláknutí"...
Pak jsou poněkud překvapivě úplně jiní, když se bere úspěšnost - na Aga prostě nikdo nemá a MM93 zatím (?) nemá ani na VR46...
A pak tam můžou bejt třeba spíš až "zvláštnosti", jako "trochu odsunutej jezdec i konstruktér a vítěz i F1" Surtees (a i přes to všechno furt "v klidu" 4 + 3 tituly...), "invalida" Doohan (a přes to zmrzačení, který ho nutilo k různým "změnám" 5 titulů v "500"...) - tady někde možná jednou bude i MM (do 27+ vyhrával naprosto fenomenálně, ale pak už...)...
Mára na co sáhne to rozbije. Ani ten jeřáb mu raději nesvěřit.
1 reakce
Musím se smát těmto hláškám na začátku sezony, jak MM je nejlepší! Špatný není, ale nejlepší? Teď byl na své trati, levotočivý MM a vyhrál? Ne. Ducatka je prostě jiná ve všem, než ta Honda na které jezdil. Bude to trvat, než jí pochopí. Jenže jsou tu mladší a dravější kluci. Pak tu jsou ti kterým, když vyhovuje trať jsou nesporně rychlejší. Podstatná věc je také to, že dnes už mu nikdo nic nedaruje a jdou do něho tvrdě. Hlavně MM stárne a to potká každého jezdce bez výjimky. Takže na první místo to bude mít zatraceně těžké. Uvidíme jak se s tím bude prát, je teprve začátek sezony, úspěch je, že dojíždí do pětky, tedy když to nepoloží.
2 reakce
Tak na tu bídu je pořád na smeteném ponku rychlejší než tovární ducati a její dlouhodobí mladí jezdci... Cítím ve vzduchu lehké obavy místních fanatiků 46, že by se mu snad mohlo začít i dařit....
6 reakcí
Tak jsem se dozvedel, ze kdyz MM intenzivne brzdi tak to nemuze byt, ze zaznamu, na pacce brzdy videt ani pri priblizeni.
Tak znalcum je to jasne, dekuji za informaci.
Dale jsem se dozvedel, ze to co vidim v prenosu/zaznamu nema vvypovedni hodnotu a mam si po zavode precist piarko.
Take dekuji za objasneni.
No nebudem si tu, misto diskusi, sdilet jen ty spravna piarka?
Kdosi to tu uz zaved s Hodgsonem.
Tak vypravěč MM pokračuje, zde další vyjádření: "Na Ducati se nedá přední brzdou tak brzdit, jako na Hondě.", "Asi nikdy nebudu tak rychlý jako dřív."
1 reakce
poškodit přední brzdu největší hvězdě všech dob - ubohé i na italskou mafii
4 reakce
Bozska veta : Marquez řekl, že problém s přední brzdou ho donutil spěchat, aby se dostal do čela
1 reakce