Lin Jarvis o situaci kolem Rossiho, Lorenza a Spiese

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 06.08.2010 v 21:51

//cs.wikipedia.org/wiki/Olgoj_Chorchoj
NoooooÓ?!

Marex (2570) napsal 06.08.2010 v 18:20

Max: No. říkám, že teď už vyšťourali toho Olgoje. Zní to bez něj líp.

Max57 (5) napsal 06.08.2010 v 10:17

to DN a Chenzi: mám pocit, že Yamaha měla první 2 roky měli klasickej screamer jen s proměnlivým zapalováním a řešili tam pneumatický ventily, který stejně nic nepřinesly... a klasickej bigbang (klikovka s ojnicemi ne po 180st.) byl později... ale jistej si nejsem, takže me neukamenujte... mám sebou DVD Faster 2001-2003, tak jsem si to teď pustil - každopádně M1 '03 zní výrazně jinak než současná M1...

Marex (2570) napsal 05.08.2010 v 22:35

Pity: Takovej Olgoj Chorchoj v nádrži (i když to bylo ještě štěně) to není žádná legrace. Mít ho někde pod kapotou, lehnu taky ... ještě že mám naháče.

PityGPX (949) napsal 05.08.2010 v 22:19

Marex: ano, o Capim máš pravdu, kdo ví jak by to dopadlo kdyby ho nesejmul. Na druhou stranu, můžu říct to samé, co říkali letos kritici abaju na pády v prvních zatáčckách, a to, že aby se vyvaroval té nehodě tak se měl líp kvalifikovat a ujet jim na startu :)))))) né sradan :))))
O padu jsme se bavili ale pad jako pad (tzn pad rossiho jako pad stonera letos v kataru) :) oba měli k tomu důvody, proč spadli.

Marex (2570) napsal 05.08.2010 v 22:02

Pity: Tak Nicky si titul zasloužil,ale víc by si jej zasloužil Capirex, který na něj měl našlápnuto a byl rychlejší se silnějším tahem na branku, jenže Gimbo byl proti. No a o tom Rossiho pádu už jsme se spolu taky bavili...

AKRO (-498) napsal 05.08.2010 v 21:18

ChenziiR1 - To já si zase myslím, že mu to vadilo a hodně a NAKONEC KOMU Z NÁS BY NEVADILO, že by přišel v posledním závodě o titul Mistra světa, který byl skoro jistý! Rossi si ho stejně prohrál vlastní chybou, za jeho pád Hayden nemohl!

AKRO (-498) napsal 05.08.2010 v 21:14

Jo myslím taky, že zvednul motorku a dojel poslední, asi na 14 místě! Tak mě napadlo, že vlastně už před 4 roky byla stejně mizerná účast v MGP jako je letos! O kolik by měl asi Rossík méně titulů, kdyby nepodváděl s těmi gumami?

ChenziiR1 (158) napsal 05.08.2010 v 21:13

Myslím,že to tenkrát Rossimu až tak nevadilo,jsou s Nickym dobří přátelé a rychle se stím vyrovnal.

PityGPX (949) napsal 05.08.2010 v 21:06

No rossi dojel mam pocit na 13 či na 14 pozici, tedy dva body. Ale je fakt, že sejmuli i Haydna takže bylo "vyrovnáno" a před Valencii byl vepředu Rossi a tak to znělo jasně, Rossi může dojet až za Haydnem a má titul :) bohužel pro všechny Rossiky nedojel, resp. dojel za Haydnem ale o 11 příček za ním Ale tak co, stejně na tituly vede nad všema ostatníma jezdcama takže až bude titul desetiletí tak to vyhraje Rossi.

AKRO (-498) napsal 05.08.2010 v 20:02

Úvod sezóny nemá cenu řešit, každý z nich měl nějaký výpadek, kdy nebral body! Hlavní bylo, co se dělo a jaký byl stav dva závody před koncem!

AKRO (-498) napsal 05.08.2010 v 20:00

Souhlas? Ty body nevím úplně přesně, ale zhruba tak to bylo! Kdyby né tak mě Pity oprav, nechce se mi to hledat!

PityGPX (949) napsal 05.08.2010 v 19:59

AKRO: se sejmutím nemůžeš brát, protože i Rossiho sejmul na úvod sezony Elias takže oba byli nezaviněně sejmuty a bylo to tedy "vyrovnáno" musíme být objektivní

AKRO (-498) napsal 05.08.2010 v 19:56

PityGPX - Haydena předposlední závod, když vedl o 10?bodů, sundal jeho tovární kolega a Rossi před posledním závodem vedl o 15? bodů. Rossi to ovšem položil v posledním závodě hned po startu /spadl sám/ a titul si tak prohrál!

Stanford (10) napsal 05.08.2010 v 19:00

Jsem na to fakt zvědavej, jak to nakonec dopadne.

PityGPX (949) napsal 05.08.2010 v 18:36

AKRO: s roce 06 naprosto souhlasím. Hayden získal titul absolutním právem a byl prostě lepší a hlavně ustal tlak v posledním závodě kdy jel hlavou a to tam dva roky ze tří před tím vždy lehl. (03 a 04).

AKRO (-498) napsal 05.08.2010 v 14:53

DN a ChenziiR1 - Jo, beru, že BRIDGE byly v roce 2007 lepší než Micheliny a to asi rozhodlo, že to Stoner vyhrál. V roce 2006 Rossi padal a Hayden dojížděl a těch bodů nakonec nastřádal víc! I když si ten titul Rossi prohrál sám, pádem v posledním závodě! S tím "pečením" pneumatik podle dat z tréninku, jsem někde četl, že tuto výsadu měl jen Rossi, takže si myslím, že to podvod byl a navíc to využíval i v nižších třídách, tak to vlastně podvod vůči ostatním jezdcům byl! Kdo ví, o kolik titulů méně by bez této super-výhody měl! Pak se to zakázalo, sice se to nijak nekomentovalo, ale určitě tam protesty byly, když se to zrušilo!

ChenziiR1 (158) napsal 05.08.2010 v 14:15

Big beng má Yamaha od sezony 03.Makal na tom už Carlos Checa.

DN (57) napsal 05.08.2010 v 12:36

Max54: pockej Yamaha jezdi BigBang od sezony 03, kdy tam zacal jezdit Rossi. Alepson to tak stoji v jeho autobiografii, pokud jsem cetl dobre. Tehdy se rozhodoval, jestli BigBang nebo Screamer a vybral ten prvni, uz jsem to tu nekde psal..

Max57 (5) napsal 05.08.2010 v 10:05

Jojo, Yamaha byl vždycky skvělej stroj - teda od druhé poloviny '06 - ale do konce '07 měli problém s topspeed na rovinkách. Což samozřejmě není to nejdůležitější, ale v motogp i tohle hraje důležitou roli - a taky proto ten Rossiho tlak na Yamahu na konci '07 a proto příchod BigBangu...
Právě třeba ty "akce" s gumama pečenýma přes noc mi HODNĚ vadily - ale fakt je, že to nikdy nebylo proti předpisům, to není pravda... A řekl bych, že to byl jeden z důvodů, proč tehdy přistoupili k tomu pravidlu, že si musel jezdec vybrat pneu už na začátku víkendu - což byl zase druhej extrém...

ChenziiR1 (158) napsal 05.08.2010 v 09:17

DN:pokut si pamatuju,tav v roce 07 měla M1 potíže s výkonem a rychlostí.Tak že to píšeš správně.Jen jsem tě chtěl doplnit nebo tak něco

DN (57) napsal 05.08.2010 v 01:30

ChenziiR1: tak beru zpet, Yamaha v roce 07 byla ok, Micheliny byly na hovno. No ale proste tam byl problem a nedalo se jet pokazde na 100%. To ze ovladl tenkrat par (mozna 2 nebo 3) zavody to nevytrhne. Napriklad Assen 2007 a Rossi v tech silenych barvach Fiat 500 nebo tak nejak.

ChenziiR1 (158) napsal 04.08.2010 v 23:44

Micheliny byli v tom roce fakt na nic.V roce 07 začalo totíž platit pravidlo o nahlášení a počtu pneu už v pátek(nemohlo se u michelinu "péct" přez noc.A potíže začali mít všichni jezdci Michelinu-ne jen Rossi.

DN (57) napsal 04.08.2010 v 23:38

ChneziiR1: vlastne jo, ja zapomnel, v roce 07 jeste byly dva vyrobci gum, ok..

ChenziiR1 (158) napsal 04.08.2010 v 23:34

DN:Rok 07 byl katastrova pro všechny jezdce ,co jeli pneu michelin...to je další fakt.

ChenziiR1 (158) napsal 04.08.2010 v 23:33

No ,to tvrdí Melandri a Akro.Taky si to ale nedovedu představit.
To že michelin připravoval pneu ze soboty na neděli je pravda,Jestli ,ale jen Rossimu je otázka,Melandri mě připadá jako zhrzená pýcha vůči Rossimu.On měl dojem ,že je lepší už od It. mistráku-kde spolu závodili.Jak říkám-nevím.V tom se vyzná asi jen Akro.

DN (57) napsal 04.08.2010 v 23:30

AKRO: ja nepsal nic o nejhorsim bajku, ale musis proste uznat, ze v roce 07 byla Yamaha hrozna (relativne spolehliva, ale nejela)! Proto jsem psal.. "z ruznych duvodu na ne nemel!" Ona byla hrozna i v roce 06, ale spis z duvodu spolehlivosti, rychlost tam byla. Po techto dvou letech Rossi zatlacil na vedeni Yamahy (Furusawa) a najednou to zaclo fungovat a funguje dodnes, akorat z toho vice vymackne Lorenzo. Zkratka bys mohl akceptovat, ze jako "Rossik" jsem objektivni a uznavam, ze od roku 07 Rossi nebyl ani jednou nejrychlejsi! (beru soupravu motorka+jezdec) Naposledy byl nejrychlejsi v roce 06, ale titul udelal Hayden, kterej na nej rychlostne nemel ani nahodou. Ale titul ma a preju mu ho, mam Nickyho rad! Skutecnou rychlost jezdcu se ale asi nikdy nedovime..

koolja (134) napsal 04.08.2010 v 23:19

ChenziiR1:zrejme tak nejak.Rossi zrejme podle AKRA rekl,ze mu guma nesedi a oni mu do rana upekli tu spravnou.V podstate se rok flakali a za noc to diky Rossimu dohnali.

koolja (134) napsal 04.08.2010 v 23:10

asi jsem to zmastil "pilot co umi i na vratech od stodoly".Jinak ten kdo umi na tech vratech od toho "spravnyho" Stodoli (motocros-enduro) se nema zac stydet

ChenziiR1 (158) napsal 04.08.2010 v 23:08

koolja:Akro myslí,že ty "horký" pneu dávali jen Rossimu a v tom vidí ten podvod.No,já nevím.

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist