Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Váhový limit se řešil i v době, kdy Danny jezdil malé kubatury a dost suveréně je vyhrával. Myslím, že to byl Aspar, kdo hlásal, že by se lehcí jezdci měli dovažovat, jako je tomu u žokejů...
A co se týče předpisů pro MotoGP? No uvidíme. Honda chce dodávat prodejní verze prototypu, Yamaha zvažuje dodávání motoru s elektronikou (až pro 4 jezdce) a Suzuki plánuje návrat do MotoGP. To vše by mělo nastat v roce 2014. To by mohlo být 20, možná i o pár více prototypů na startu. Na co by pak byly CRka, že ano? (zdroj Speedweek)
Po Valencii se přišlo na to, že Marquez jede tlustší lanka plynu. Tým se neobratně hájil tím, že Marq. za to tak škube Samože se to nakonec ututlá, Dorna nechce incident...
Ovšem Drátovnám Bohumín se objednávky jen sypou
To, co po "spojení" WSBK a MotoGP pomalu začíná "vylízat
na povrch", to není jen ´Honda Engine Cup´, Opici,
ale HONDA(Ducati)-REPSOL-DORNA-Španělsko-OPEN
mistrovství "světa"
Všechno blbě a prd.lí napřed, nemám slov . Jaký byl letos limit váhy pro Moto2? A kdy budou moci ostatní 600ccm 4-válce do Moto2? Nebo to zůstane Honda-engine Cup?
v pravidlech motogp se nezměnilo nic, teda nic důležitýho. Násilné zvýhodnění CRT se nekoná, pro Abáju je to špatně, pro MotoGP dobře, je to jenom slepá cesta vývoje.
Zazi, si myslíš že celý svět se točí kolem Marqueze? O zrušení nováčkovskýho pravidla žádali dřív než Stoner ukončil kariéru a Marquez přemýšlel o motogp...ikdyž kdo ví, to je těžký nějak "dosvědčit". Ale že by čekali až Marquez odejde aby mohli zavíst váhovej limit jezdec+motorka? To myslím určitě ne...
No jasně! Marquéz je z moto2 pryč a váhový limit je hned na světě... Marquéz potřebuje do továrního týmu, tak se hned zruší "nováčkovské" pravidlo. Co až bude Marquéz někdy potřebovat 30 bodů za vítězství? Asi mu je dají
Váhový limit se řešil i v době, kdy Danny jezdil malé kubatury a dost suveréně je vyhrával. Myslím, že to byl Aspar, kdo hlásal, že by se lehcí jezdci měli dovažovat, jako je tomu u žokejů...
A co se týče předpisů pro MotoGP? No uvidíme. Honda chce dodávat prodejní verze prototypu, Yamaha zvažuje dodávání motoru s elektronikou (až pro 4 jezdce) a Suzuki plánuje návrat do MotoGP. To vše by mělo nastat v roce 2014. To by mohlo být 20, možná i o pár více prototypů na startu. Na co by pak byly CRka, že ano? (zdroj Speedweek)
//www.navratdoreality.cz/?p=view&id=15229
Po Valencii se přišlo na to, že Marquez jede tlustší lanka plynu. Tým se neobratně hájil tím, že Marq. za to tak škube Samože se to nakonec ututlá, Dorna nechce incident...
Ovšem Drátovnám Bohumín se objednávky jen sypou
V MGP se váhový limit nepřipravuje? S tím pravidlem ohledně množství paliva bude pro továrny NUTNÉ brát jezdce s 50-ti Kg... méně bude lepší.
Už se toho Marqueze chytá i médium pro OVCE
//sport.idnes.cz/o-triumfu-motocyklisty-margueze-d4y-/motorsport.aspx?c=A121112_091258_motorsport_rou
To, co po "spojení" WSBK a MotoGP pomalu začíná "vylízat
na povrch", to není jen ´Honda Engine Cup´, Opici,
ale HONDA(Ducati)-REPSOL-DORNA-Španělsko-OPEN
mistrovství "světa"
Všechno blbě a prd.lí napřed, nemám slov . Jaký byl letos limit váhy pro Moto2? A kdy budou moci ostatní 600ccm 4-válce do Moto2? Nebo to zůstane Honda-engine Cup?
v pravidlech motogp se nezměnilo nic, teda nic důležitýho. Násilné zvýhodnění CRT se nekoná, pro Abáju je to špatně, pro MotoGP dobře, je to jenom slepá cesta vývoje.
Váhový limit až po odchodu toho skřeta? To je náhodička.
Zazi, si myslíš že celý svět se točí kolem Marqueze? O zrušení nováčkovskýho pravidla žádali dřív než Stoner ukončil kariéru a Marquez přemýšlel o motogp...ikdyž kdo ví, to je těžký nějak "dosvědčit". Ale že by čekali až Marquez odejde aby mohli zavíst váhovej limit jezdec+motorka? To myslím určitě ne...
Zazi> Hodně protěžovaný mladík
No jasně! Marquéz je z moto2 pryč a váhový limit je hned na světě... Marquéz potřebuje do továrního týmu, tak se hned zruší "nováčkovské" pravidlo. Co až bude Marquéz někdy potřebovat 30 bodů za vítězství? Asi mu je dají
Co se nelíbí na 5-i motorech na sezonu,Lorenzo myslím ukázal,že to jde ... :)
5 motorů na sezonu to chci vidět.
konečně ten limit.. borci jako Redding musí skákat až ke stropu, když to čtou :))