Kompromisní řešení změn pravidel na rok 2014

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Romanko (1206) napsal 14.11.2012 v 10:54

Váhový limit se řešil i v době, kdy Danny jezdil malé kubatury a dost suveréně je vyhrával. Myslím, že to byl Aspar, kdo hlásal, že by se lehcí jezdci měli dovažovat, jako je tomu u žokejů...
A co se týče předpisů pro MotoGP? No uvidíme. Honda chce dodávat prodejní verze prototypu, Yamaha zvažuje dodávání motoru s elektronikou (až pro 4 jezdce) a Suzuki plánuje návrat do MotoGP. To vše by mělo nastat v roce 2014. To by mohlo být 20, možná i o pár více prototypů na startu. Na co by pak byly CRka, že ano? (zdroj Speedweek)

dante.peklo (951) napsal 13.11.2012 v 00:35+1

//www.navratdoreality.cz/?p=view&id=15229

DavidH (109) napsal 12.11.2012 v 20:26

Po Valencii se přišlo na to, že Marquez jede tlustší lanka plynu. Tým se neobratně hájil tím, že Marq. za to tak škube Samože se to nakonec ututlá, Dorna nechce incident...
Ovšem Drátovnám Bohumín se objednávky jen sypou

Marex (2570) napsal 12.11.2012 v 14:11

V MGP se váhový limit nepřipravuje? S tím pravidlem ohledně množství paliva bude pro továrny NUTNÉ brát jezdce s 50-ti Kg... méně bude lepší.

Rado_ (555) napsal 12.11.2012 v 11:58

Už se toho Marqueze chytá i médium pro OVCE

//sport.idnes.cz/o-triumfu-motocyklisty-margueze-d4y-/motorsport.aspx?c=A121112_091258_motorsport_rou

IvanDvoutakťák (5074) napsal 12.11.2012 v 11:46+1

To, co po "spojení" WSBK a MotoGP pomalu začíná "vylízat
na povrch", to není jen ´Honda Engine Cup´, Opici,
ale HONDA(Ducati)-REPSOL-DORNA-Španělsko-OPEN
mistrovství "světa"

opic26 (457) napsal 11.11.2012 v 18:20+1

Všechno blbě a prd.lí napřed, nemám slov . Jaký byl letos limit váhy pro Moto2? A kdy budou moci ostatní 600ccm 4-válce do Moto2? Nebo to zůstane Honda-engine Cup?

zzzmrzlinar (471) napsal 11.11.2012 v 15:58

v pravidlech motogp se nezměnilo nic, teda nic důležitýho. Násilné zvýhodnění CRT se nekoná, pro Abáju je to špatně, pro MotoGP dobře, je to jenom slepá cesta vývoje.

skinny (143) napsal 11.11.2012 v 13:38+5

Váhový limit až po odchodu toho skřeta? To je náhodička.

desmo69 (638) napsal 11.11.2012 v 12:13-4+1

Zazi, si myslíš že celý svět se točí kolem Marqueze? O zrušení nováčkovskýho pravidla žádali dřív než Stoner ukončil kariéru a Marquez přemýšlel o motogp...ikdyž kdo ví, to je těžký nějak "dosvědčit". Ale že by čekali až Marquez odejde aby mohli zavíst váhovej limit jezdec+motorka? To myslím určitě ne...

italšrot (164) napsal 11.11.2012 v 10:56+3

Zazi> Hodně protěžovaný mladík

Zazi (1006) napsal 11.11.2012 v 10:41+9

No jasně! Marquéz je z moto2 pryč a váhový limit je hned na světě... Marquéz potřebuje do továrního týmu, tak se hned zruší "nováčkovské" pravidlo. Co až bude Marquéz někdy potřebovat 30 bodů za vítězství? Asi mu je dají

Crucio (18) napsal 11.11.2012 v 10:20-1

Co se nelíbí na 5-i motorech na sezonu,Lorenzo myslím ukázal,že to jde ... :)

Kenji8 (47) napsal 11.11.2012 v 09:00+1

5 motorů na sezonu to chci vidět.

Dejvid17 (1088) napsal 11.11.2012 v 08:36+3

konečně ten limit.. borci jako Redding musí skákat až ke stropu, když to čtou :))




TOPlist