Jorge Lorenzo údajně uvažuje o ukončení kariéry

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
H123 (667) napsal 12.07.2019 v 12:28

už aby skončil ... ono to vlastně ani nebude znát , protože teď nejezdí - nikomu nechybí , když jezdí , tak pořádně není vidět , tak si myslim , že si nikdo pořádně nevšimne , že "nějakejL" Chorche už skončil ...
...a tu jeho sedačku bych přál ze srdce Nakagamimu

doderoja (-136) napsal 12.07.2019 v 12:18

Technasia ked chces porovnavat tak treba porovnat aj kto mal ake vyhody .Na zlteho nemé nikto

technasia (1933) napsal 12.07.2019 v 06:46+1

Marex
Slípr a Josef 58 rádi porovnávájí tak můžou porovnat JL, VR a jejich první půlka sezóny u Hondy
p. s. u žlutého si vyberte jaká se vám hodí víc jestli 2T 500 nebo moto gp 1000.nechám na vás

Marex (2570) napsal 12.07.2019 v 00:35

Rodriguez666: Tvl...

Marex (2570) napsal 12.07.2019 v 00:30+2

Sleeper: Tezke to porovnavat, ale Rossi s Hondou dal nejaky ten titul a kdyz srovnas oba na Ducati, byl obe sezony pred Lorenzem.
Tohle nikdo necekal, ze se Kotrbova zakope zrovna u Hondy. I ja jsem si pral, aby bojoval o spici.

KARING (245) napsal 12.07.2019 v 00:17+1

PeterRRoliver - On sice do poháru konstruktérů Lorenzo letos moc nepřispěl, ale podle mě, když nebodoval on, tak zase mohli bodovat Cal nebo ten Japonec, co taky jedou na Hondách! Myslím, že v tom poháru nebodují jen tovární jezdci, ale i ostatní, v tomto případě druhý nejlepší, co jede na stejné značce a je a nebo jsou lepší v pořadí, než např. Lorenzo nebo i MM když v Austinu spadl Doufám, že to tak je. protože nápady a nesmyslné předpisy Dorny jsou známé svou nelogičností a člověk u nich nikdy neví, jako když teď okradli Sykese o druhé místo!

JA-NE (767) napsal 11.07.2019 v 19:14

Hm, cakal som ze este nieco ukaze..

KARING (245) napsal 11.07.2019 v 14:04

1100VIRAGO - To máš sice pravdu, ale Bradl by taky potřeboval MGP pravidelně jezdit a ne se svézt jako náhradník jeden neho dva závody v roce! Pak by to umístění okolo šestého místa bylo reálné!

KARING (245) napsal 11.07.2019 v 13:59

Ona ta chyba bude v Lorenzovi, on to na té Hondě prostě zatím neumí, ale třeba se nakonec chytí, jako na Ducati!

Guzalkara (164) napsal 11.07.2019 v 13:53

Sleeper,to si ale úplne vedľa. Vale vymyslel pre Ducati deltabox a povedal im:" Svoju misiu som splnil,zbytok si už dorobte sami,babráci!"

SLEEPER (1002) napsal 11.07.2019 v 13:13

cameron > To vime, jak je slozite, prizpusobit jizdni styl ducati. Treba takovy Rossi to nedokazal ani za 2 roky.

matt (38) napsal 11.07.2019 v 10:59

Cameron: souhlasím, pěkně napsáno

cameron (627) napsal 11.07.2019 v 09:17+5

PeterRRoliver: je to jednoduché, pokud něco drhne v kombu motorka-jezdec-pneu, výsledky se těžko dostaví. Zvlášť v takové konkurenci, jaká panuje v současném MotoGP, nikdy v historii nebyla konkurence větší. Lorenzovi trvalo víc než rok, než se přizpůsobil Ducati, pak byl zatraceně rychlý. Musel kompletně změnit svůj jízdní styl, začít od nuly. S omezeným testováním oproti minulosti to jde ještě pomaleji. Pro další příkaldy nemusíme chodit daleko - Zarco v háji na KTM, Iannone stejně tak na Aprilii, oba prostě nestačí na stájové kolegy. Pecco Bagnaia, pro mě zatím obrovské zklamání, ale na Ducati vypadá zoufale. Naproti tomu Quartararo září. Je lepší jezdec El Diablo nebo Pecco? Nevím, oba jsou skvělí, ale prohoďme teoreticky jejich motorky a možná by situace byla úplně opačná a Bagnaia by stál v záři reflektorů a Quarto by neustále šňupal kačer...

A k JL - jestli se mu podaří nakonec přizpůsobit i Hondě nevím, to ukáže až čas. Pokud to tedy Jorge nezabalí, což by mě hodně mrzelo.

1100Virago (3052) napsal 11.07.2019 v 08:53+2

KARING 23:19: "Myslím, že i Bradl až by si na tu Hondu trochu zvyknul, by jezdil někde okolo prvních šesti!"
Myslím, že Bradl coby testovací jezdec Hondy má na té motorce naježděno víc než závodníci a zvyklý je až až

PeterRRoliver (378) napsal 11.07.2019 v 08:09+1

KARING: jinak myslim ze Lorenzo je na druhe koleji v Repsol Honde a i kdyz ma samozrejme stejnej bike tak i ten vyvoj toho bajku sel leta predtim nez prisel podle MM. A jemu zrejme nesedi, opet soudim podle jeho vysledku. Protoze at mi nekdo vysvetli jak takovy jezdec jako Jorge a nekolikanasobny mistr sveta si s tim neumi poradit a jezdi kolem patnactky

PeterRRoliver (378) napsal 11.07.2019 v 08:04

KARING: Dal jsem ti plus bo mas ve spouste veci pravdu! Souhlas. Ja mel na mysli staj Repsol Honda. Cal je muj kun kteremu uz dlouho fandim a mas recht ze MM trochu lepsi. Nemel jsem namysli Hondu celkove ale staj Repsol Honda blbe jsem to napsal. A vychazim jen z toho co se kde na netu doctu a z vysledku jezdcu staje Repsol Honda za posl roky a z toho co vidim pri zavodech v tv. Jen muj nazor ze pokud by MM nemohl jezdit z jakehokoliv duvodu tak by Repsol Honda nejaky cas ztracela bez MM predni umisteni. Ale pravdepodobnost ze by se MM dlouhodobe zranil je dost mala kdyz vidim co vsechno ten divocak ustoji takze mate pravdu ze pokud sazeji vse na MM tak zrejme delaji dobre, jen otazka jak moc jim jde o pohar konstrukteru kam druhy jezdec neprispiva moc boduu.

Rodriguez666 (125) napsal 11.07.2019 v 07:55+1

Lorika rad nemam.ale takovej konec mu nepreju.potom co udelal z Yamahy,Ducati a nakonec Hondy spickovy motorky takhle skoncit?jeste by se mel na skok stavit u Aprilky,Ktm.ty se v tom ted placaj.proste az da do kupy vsechny znacky,at odejde

cotapota (5) napsal 11.07.2019 v 07:08

Zatim nejrozumejsi vec co kdy rekl

Guzalkara (164) napsal 11.07.2019 v 05:28+2

Iba čistý debil nerozozná slovenčinu od maďarčiny...

technasia (1933) napsal 11.07.2019 v 00:25+2

Doderoja tie malédivy. To je the Chorchého warm up na důchodok lebo čo? Takto sa super vývojár a the profesor čisté zákruty ňechová. Na miesto aby bol pri závodoch a sledoval ostatných sůperojch si trtká chuja na dovolenké."konec hlášení v maďarském jazyce"

Dejf57 (605) napsal 10.07.2019 v 23:49

KARING: Naprosto presne!

Dejf57 (605) napsal 10.07.2019 v 23:47

Doderoja: Ze by prani otcem myslenky?

KARING (245) napsal 10.07.2019 v 23:19+2

PeterRRoliver Píšeš, pokud by se Marquez zranil bude celá Honda víš kde? Náhradníci budou jezdit okolo desítky... Tady aspoň vidíš, že ta Honda není zase takový zázrak a vyhrává jen díky umění MM! On by asi CC jezdil lépe než desátý i když není tovární jezdec, ale na Sachsu i se zraněním dojel třetí a na MM zase tak moc neztratil! To je ten rozdíl mezi jím a Marquezem, není to motorkou, MM je jen o trochu lepší jezdec než je Cal! Myslím, že i Bradl až by si na tu Hondu trochu zvyknul, by jezdil někde okolo prvních šesti! Lorenzo tu motorku měl stejnou, jen ji nezvládá tak dobře jako Marquez, nic jiného v tom není! U Hondy by byli pořádní blázni, aby tak drahému jezdci jako je Lorenzo neudělali pro jeho úspěch a výsledky první a poslední!

Guzalkara (164) napsal 10.07.2019 v 22:03+1

Nejde len o to,dostať sa do špičkovej fabriky. Musíš ich výkonmi presvedčiť,aby stavali motorku na teba. A ak to spravia,ďalej ich výkonmi utvrdzovať v tom,že robia dobre. Z tohoto pohľadu je Marquezova pozícia v Honde neotrasiteľná.
Pedro tam bol roky,pri zlatom prameni a nedokázal z neho vyťažiť zlato. Prosto na to nemal.

Guzalkara (164) napsal 10.07.2019 v 21:54

To už by som nechal na Hondu samotnú,asi vedia,čo robia.
Keď sa Marquez zraní,budú jeden rok bez titulu,je tam toho. Oplatí sa to,keď ich dáva ako na bežiacom páse. A keď vypadne úplne,budú stavať motorku na iný talent a tituly budú zasa. Honda má na takúto stratégiu najlepšie ľudské aj finančné zdroje. Len moja úvaha...

Samuel007 (376) napsal 10.07.2019 v 21:42

Lorenzo bude závodit, dokut mu za to budou platit.
Kdo z Vás by se nesvezl na motorce a ještě aby za to dostal pár mega.
Otázka je kdo to bude. Honda těžko, když se tam bude vozit Alex Marquez. Leda by vykopli Cala. Ve vítězství na třetí značce jsem věřil. Ale letos to nebude a příští rok těžko.
Překvapit může. To by byl mazec kdyby letos vyhrál na Hondě a za rok na Suzuce.

Tvrdíte že Honda je stavěná na MM. To jistě ano.
Ale proč Cal má náklon 64° a Marquez rekordních 66°?
A nebo to jeho zvednutí motorky z jistého pádu.
To nebude jen motorkou.

PeterRRoliver (378) napsal 10.07.2019 v 21:27

No neeee vzdy se vyplati sazet na jednu kartu!! Jestli se MM zrani bude cela honda vis kde??? Budou radi kdyz nahradnici budou jezdit kolem desitky. A navic budou zaostavat s konkurenceschopnosti kdyz je to delany jen na MM. Jorge neuspel, Dani radeji skoncil. Kdypak naposledy dojely dve tovarni Hondy na podiu??? MM je nadpozemsky jezdec o tom zadna ale co se jevi jako zazrak pro Hondu muze hodne rychle skoncit a pak to budou dohanet...

Guzalkara (164) napsal 10.07.2019 v 21:13

Boli by blbí,keby neprotežovali sliepku,ktorá im znáša zlaté vajcia. To snáď pochopia všetci so zdravým rozumom...

PeterRRoliver (378) napsal 10.07.2019 v 20:37

Nelibi se mu to protoze kdokoliv jinej nema v Tovarni staji Honda schodne podminky kdyz protezujou jen kokrspanela a jedou jen na nej ... myslim ze to vsichni pochopily krome tebe ...

Guzalkara (164) napsal 10.07.2019 v 20:24-1+1

"Mě se spíš nelíbí veký vliv Marqueze v Hondě"
Nelíbí se ti to,protože vyhrává. A to ty nechceš,že jo?

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist