Bautista vše oznámí až po závodě

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mike99 (322) napsal 05.11.2011 v 19:24

kometak_huskova: dokonca Andrea jednal aj Monster Yamaha Tech 3.

mike99 (322) napsal 05.11.2011 v 19:14

PityGPX: ved jasne, ked ma zmluvu, ze ostane. Ale uvidime dokedy.

mike99 (322) napsal 05.11.2011 v 19:13

kometak_huskova: a preco Andrea testoval Ducati v Mugelle v juli? Ide nebodaj do Ducati?
Tak to podla teba potom do Hondy, Yamahy a Suzuki patri len japonci?

Marex (2570) napsal 05.11.2011 v 14:14

Bautista by v HRC zřejmě povyrostl... holt si musíme počkat.

kometak_huskova (0) napsal 05.11.2011 v 12:55

A Suzuki má snad zůstat ,tak nevim proč ty spekulace

kometak_huskova (0) napsal 05.11.2011 v 12:54

Snad ty vaše spekulace budou pouze omyl do Gresiniho týmu patří Ital ,a proto IANNONE

kometak_huskova (0) napsal 05.11.2011 v 12:05

mike99 - Hele borče a proč v Pondělí ju testuje co Andrea ??

PityGPX (949) napsal 04.11.2011 v 20:11

mike: ma smlouvu, takže ten zustane. Je sice fakt, že možná jiný jezdec by na té Ducati poboku Rossi měl lepší výsledky ale je to mistr světa a to se mu musí nechat! Mistři světa MGP se nevyhazují, pokud to nejsou "důchodci".
Jinak, ja tipuji ze Barbera bude mit vysledky podobné, tedy že se bude neustale zlepšovat a věřím že bude mít lepší výsledky než letošní duo Pramacu.

mike99 (322) napsal 04.11.2011 v 19:37

kometak_huskova: a co by s nou asi tak Andrea robil?

PityGPX: Randy, Tony a co este taky Nicky? Neviem co este robi v MotoGP . Barbera nech ide k Pramacu, uvidime ci bude lepsie ako u Aspara Ale uvidime ako to dopadne s tou tovarnou Hondou. Teda ak bude este k dispozicii.

PityGPX (949) napsal 04.11.2011 v 18:13

Vidím to stejně jako vy, Suza asi skončí a Alvaro by tedy mohl jít k LCR kde by měl tu tov. podporu. Borci jako Barbera, Bautista a další mladí z 250 / mt2 patří MGP. Naopak Randy de Puniet či Elias si budou muset najít nové místa.
Barbera = Pramac
Bautista = LCR

Ideální.

A velká budoucnost, kdo usedne na motocyklu honda v tymu San Carlo, jestli ta hond tam vůbec bude a nebo zda bude San Carlo pouze s jedním CRT s Takahashim.

Jinak, ze dne na den skončily v mgp aprilie, kawsaaki takže si nemyslím že by suzuki hrozila nějaká fin. pokuta. Kawa a Aprilie skončily a nevím zda platily Dorně nebo komu nějaké peníze
Jinak co se týče BMW tak tam zas je možnost že opravdu ta celá fabrika do MGP půjde. V takovém případě ale to bude zas na úkor wsbk.

kometak_huskova (0) napsal 04.11.2011 v 18:13

Ale kdepak aby tu Hondu dostal Bautista. IANNONE at ju dostane

mike99 (322) napsal 04.11.2011 v 16:55

Ked neostane Suzuki, tak dufam, ze dostane tu tovarnu Hondu Bautista.

SoulTrain21 (753) napsal 04.11.2011 v 15:57

DN naprosty souhlas.

DN (57) napsal 04.11.2011 v 15:30

podle me je Bautista obrovsky talent, ale jeste nemel moznost to ukazat, preci jen suzuki zacina za neco stat az ted, kdyz "konci". pred tim byla hrozna. jestli do ruky dostane tovarni hondu (zrejme misto Sica), dam ruku do ohne za to, ze bude pravidelne bojovat v top 5, pripadne casem i podia. uz ted tam pomalu nakukuje a to je mezi suzi a hondou stale velky rozdil!

korni (116) napsal 04.11.2011 v 12:45

Jestli to Suza fakt zabalí, tak to bude velká škoda. Faktem ale je, že zrovna teď by je to nemuselo zase tolik bolet. S ohledem na tlak pana Ezpelety ke směřování pravidel podporujíci jen CRT by se současné astronomické investice do vývoje litru stejně za pár let mohly ukázat jako úplně zbytečné. A budou-li muset i toárny přistoupit na pravidla CRT (a myslím, že to bude spíše dříve, než později), tak se Suza může za pár let lkidně vrátit s CRT a mezi tím si v automobilové branži ku--it reputaci s motory Fiat

SuperSic58 (1308) napsal 04.11.2011 v 11:22

Ale je to fakt smutný, že v MotoGP chybí tovární týmy Kawasaki, BMW, Aprilia a teď už i Suzi Zas na druhou stranu, světová ekonomika je v hluboké recesi a tohle je výsledek nenažranosti a chamtivosti hrstky lidí, který vše přivedou zu grunt...

SuperSic58 (1308) napsal 04.11.2011 v 11:16

Kdepak, Simoncelli je jen jeden.

mike99 (322) napsal 04.11.2011 v 11:13

no uvidime ako sa Alvaro rozhodne. Ci zostane Suzuki (ak nie, tak ich skoda, ze pustili Bautistu) alebo pojde na tovarnu motorku k LCR Tak ci tak, drzim palec Alvaro, nech sa dari aspon tak dobre, ako tuto sezonu

AKRO (-498) napsal 04.11.2011 v 10:59

Bautista je schopen nahradit s tovární motorkou Marca SIMa.

jan26 (3624) napsal 04.11.2011 v 10:37

KOLIK STOJI MOTOGP!!!KDYZ NEDOKAZE MEGA TOVARNA JAKO JE KAWASAKI,NEBO TED SUZUKI UTAHNOUT JEDEN TYM!!!Je tu i druha moznost a to ta jestli vubec chteji!!!

Sefo (59) napsal 04.11.2011 v 10:13

To ne, Suza mě bavila, sice většinou neatakovla nejvyšší příčky, ale měla dycky zajímavé piloty a prostě tak nějak tam patří...zkurvená doba je tohle fakt...

Ghostik (673) napsal 04.11.2011 v 10:02

Suzuki příští rok závodit nemusí,ale měla by,dle platné smlouvy s Dornou na rok 2012

1100Virago (3052) napsal 04.11.2011 v 10:00

Vždycky, když se Japonci spaktovali s Němci, to končilo průserem

jan26 (3624) napsal 04.11.2011 v 09:51

Tak ze by se skutecne moje predpoved potvrdila?!Uz od leta tady pisu,ze suza motogp nepojede jako jeden z mala ne-li jediny .Hodne lidi tady pise,ze musi,alespon jeden bike a ejhe nemusi

wario (126) napsal 04.11.2011 v 09:40

závody bez suzuki

Kubát (1404) napsal 04.11.2011 v 09:01

jjohny74: přesně jaks napsal. navíc fiat vyvinul jeden z prvních common railů na konci 90 let, které vw převzalo až poslední 3 roky. takže spojení s vw byl pro suzuki evidentně špatný krok, a nám nezbývá než jen doufat a modlit se, aby se v roce 2013 suza vrátila s takovou formou, s jakou letos končí.
jen je škoada, že si nechají pláchnout avlara, ač jsem ho neměl rád, musím uznat že letos jezdil fenomenálně. na snad jim aspoň počká hopper v superbicích...

jjohny74 (4) napsal 04.11.2011 v 08:39

No pravdou je že koncert fiat predal striekačkovu technologiu TDI VW-genu koncom devedesiatich rokov ked mal financne problemy..prvy motor TDI sa montoval do fiatu croma a co sa tykalo spotreby tak to bolo na tu dobu niečo pradne !!! sam som take TDI-čka mal a nedam na ne este aj po rokoch dopustit !!!..v podstate ta 1.9 tdia sa pouzivala donedavna vo vsetkych Passatoch Seatoch audinach a Skodovkach...akurat ze s tym ze si to VW prezentoval ako svoj produkt ktory si uz pomalička "zdokonalil"(aj ked ta dokonalost je len v uvodzovkach lebo spomedzi tychto novych sriekačiek čo ma koncern VW uz neni taka zivotnos tych motorov a o spolahlivosti ani nehovorim...co som sa rozpraval s ludmi co mali este tie klasicke TDI Octavky alebo Passaty tak hovoria ze to boli a ja su nejspolahlivejsie motory ..jedna sa o tie 66kW agregaty !!...toto je tema na dlho...ale taliani určite vyvoj nezastavili...no a teraz japončíci vedia kde sa da ušetriť ..sklbia ich tecnologiu s tou talianskou a všetko bde tip top aj napreik tomu že to je talian !!

PityGPX (949) napsal 04.11.2011 v 08:30

Ono by možná bylo dobré, třeba ten rok vypustil ale pak se vrátit s tím litrem co testují. Je fakt, že když by jezdila súza pořád s 800cc asi by mezi motogp motorkami byla mezi posledními. NO uvidíme, ale těším se na nadcházející novinky.

Kubát (1404) napsal 04.11.2011 v 08:25

mike.46: no svědčí to o kvalitě italských motorů od kterých vw jen opisuje ale tady nen vlkno o autech, tak toho necháme

JollyJoker (1004) napsal 04.11.2011 v 08:15

Tak chrochtající motor bude rozhodovat o učasti Suzuki??? To je zblázněný svět
Rossi vozil FIATA na kapotě,tak ať se dohodnou s sním,prej se FIATU začíná hodně dařit

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist