125 ccm + Moto2: Test IRTA v Jerezu - 1. den

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JV (68) napsal 11.03.2010 v 20:27

To Akro: To čumím, Ty jsi někdy fakt šikovnej !

AKRO (-498) napsal 10.03.2010 v 21:56

JV - Ty jeden...!

JV (68) napsal 10.03.2010 v 14:24

To mamba54: AKROLETA ! Nejmenovala se tak kdysi jedna tanečnice s ideální výškou 177,4 cm a ideální hmotností 58,7 kg? A ještě byla 7,5x levnější než konkurence?
Pěkné !!!

Marex (2570) napsal 09.03.2010 v 21:48

Desmo: Tak +-450ccm by byly rozhodně zajímavější, než vykrádání supersportů tímto nešťastným hondazpůsobem. Klidně bych nechal použít týmy motory ze světových motárdů a krosek. To by bylo možností. A s těma 125ccm...ještě před pár dny, jsi opěvoval tuto třídu, jak je parádní a bezkonkurenčně zajímavá a teď ji chceš měnit... jak jsi mladý, tak jsi "nestálý".

AKRO (-498) napsal 09.03.2010 v 21:15

Mamba54 - Tak Akroleta?! Asi né, já fakt toho vola nesnáším! Je to klasická škodná! Má takový zvláštní "dar" dělat vše blbě, nebo jak se říkalo chytí všechno za ocas, místo za hlavu! S těmi tabulkami nebo spíš čísly je dost problém, jsou fakt blbě vidět! Navíc se mimo MS, např při MR, stejně jede jen pár kol a než se rozkoukáš je po závodě! V tom máš pravdu a něco by se s tím dělat mohlo.

mamba54 (1340) napsal 09.03.2010 v 19:01

Mne spíš v současnosti trápí jiná věc.A to st.čísla.Smutně vzpomínám na časy barevných start tabulek s normalizovanými čísly,která byla čitelná.Vím že současné kapotáže moc místa neposkytují[reklamy],ale přece...Takhle mi v nižších kub.třetinu sez. trvá než poznám how is how.Viz. loni např.Barbera-hnus.V MOTO GP to není problem tam je jich pár,ale nižší tř.-hrůza i pro TV.Prominte staromilci,že se vyplakal.

mamba54 (1340) napsal 09.03.2010 v 18:38

akro,navrhuju aby sis změnil nick na AKROLETA.Ty toho chlapa musíš fakt milovat.Co šká.lívá,to se...

AKRO (-498) napsal 09.03.2010 v 14:49

Desmo69 - S těmi 125kami si do budoucna nedělej starosti, už se připravuje nová třída 250tky 4takt a spolehni se, že jim 125tky 2takty budou stačit tak první sezónu a kdo ví jestli. Na vyrovnání výkonu 250tek 4T by potřebovaly 2T 150 ccm a do budoucna asi zmizí! Sice to zase podraží, protože 250 4T utavíš jako nic a skoro po každém závodě se bude dělat motor, ale spolehni se, že s tím bude tvůj "GENITÁLNÍ" Ušatec určitě velice spokojený!

AKRO (-498) napsal 09.03.2010 v 13:57

Desmo69 - nemáš to jedno na čem se jezdí!? Ty motorky vypadají stejně, ať je vyrobí kdokoliv. Liší se jen reklamami a barvou! Pokud je nějaká firma tak dobrá, že v nějaké třídě získá převahu o co jde? Pořad je to lepší než nějaké podvozky garážistů s motorem Honda! Tzv. Ezpeletoblbovština.

desmo69 (638) napsal 08.03.2010 v 23:12

btw, to byly řečnický otázky, tak na ně nemusíš odpovídat...jen by mě to zbytečně nas*alo Jo a s 125ccm by taky mohli rychle něco udělat. Ten kdo nemá tov. Aprilii skoro ani nemusí jezdit, a taky to jde na čím dál víc ubývajícím poli vidět. Bohužel mě nenapadá absolutně nic, co by vneslo do toté třídy trochu života.

desmo69 (638) napsal 08.03.2010 v 23:10

A co měli udělat? Nechat předražený 250ccm na který má vesměs monopol Aprilia? Dívat se na 25 stejných motorek, mezi kterýma se motá 4 Hondy, z nichž jen na jedné sbíral borec úspěchy? Navíc 250ccm 2T, absolutně nevyužitelná třída...Nebo snad udělat závody s nějakým tupým objemem 450 apod? No to by byl teda pěknej sranec . Nebo dokonce udělat další třídu pro japonskou čtyřku, aby mohli ovládat ne tři světový šampionáty, ale rovnou čtyři? Jo to by bylo fakt geniální no Jediný, co by se v moto2 dalo "změnit", tak aby si tým mohl vybrat jakejkoliv 600ccm motor, kterej by byl upravenej podle daných pravidel...dám krk na to, že tohle určitě bylo v jednání, bohužel by to ten ocas z itálie určitě zatrhl. Už tak má cafry kvůli totěm motorům, co teprv kdyby tam byly všechny možný značky

AKRO (-498) napsal 08.03.2010 v 22:29

Desmo69 - Mě je celkem jedno, zda podvozky dělají velké firmy, nebo nějací "garážoví" výrobci! Nevím proč jim tak fandíš, když píšeš, že nebýt MOTO 2, tak o nich nikdo neví! Ono na tom teoreticky moc není, sežene se nebo upraví nějaký rám a navěsí se na něj komponenty, tím lepší, nebo horší, podle toho, kdo má kolik peněz! Co je na tom tak úžasného?

Marex (2570) napsal 08.03.2010 v 20:01

Desmo: Jedinečná je Ducati 916, Honda SP2, Desmosedici, Aprilia RS 250...jedinečný byly 2T 500. Moto2 je jedinečný asi tak, jako jsou (v podtatě BYLY) 800ccm. Osobně tomu dávám dočasu,jako Ezpeletovi...a to říkám jako optimista.

desmo69 (638) napsal 08.03.2010 v 19:38

Myslím že je dost jedinečný, aby "garážoví konstruktéři" dostali možnost vytvořit něco, s čím budou jezdit špičkoví jezdci na úrovni MS. Už to není jen mezi tou klasickou ohranou japonskou čtyřkou a jedním italem, ale mezi xxxx konstruktérama. Ti mají šampionátů dost, nevím proč by se pro ně měl stavět další. 250 byly zbytečně dráhy a Aprilia měla vesměs monopol, nemělo asi moc smysl držet tuhle třídu. S 125 by se taky mělo něco udělat...to převaha Aprilie je děsivá.

Marex (2570) napsal 08.03.2010 v 19:05

Desmo: Optimista jsi pouze tehdy pokud se mluví o GP. Když se mluví o WSBK a Flaminnim, jsi spíše katastrofista. Čemu nerozumím je tohle: "Moto2 je očividně pro někoho jinýho, a to je na tom to krásný, jedinečný." Možná to tak jednou bude, ale ještě se hoši ani jednou nepostavili na strat... a v čem je to jedinečný? Vždyť to jsou Supersporty obráceně ve smyslu motor x šasi.

desmo69 (638) napsal 08.03.2010 v 16:53

RaceBoy, no já jsem vždycky optimista V totom ale vyrovnanost vidím díky testům apod. kde jsou rozdíly mezi jezdci absolutně minimální. Že můžou být závody o něčem jiným je samozřejmě pravda, ale těžko si představit, že se 40 jezdců roztahá takovým způsobem, že závod bude nudnej...
Akro, no však proto píšu o vyjímce, která potvrzuje pravidlo, jestlis nepochopil:) A zda má význam dělat moto2? No to je hodně debilní otázka. Myslíš, že by konstruktéři z Moriwaki, TSR, Sutr, Kalex, FTR, BQR a další, byly schopni udělat šasi, vyvinout motor a prodat do série, aby mohli začít jezdit supersporty? Nebuď tak natvrdlej a ku*va pochop, že moto2 je svým principem úplně něco jiný než nějaký supersporty. Pokud si chce Kawa udělat reklamu a pomoct si ve vývoji pro sériový motorky, ať švihá do motogp. Moto2 je pro ty menší, kteří mimochodem nejednou dělali rámy pro velký značky.

AKRO (-498) napsal 08.03.2010 v 15:46

PityGPX - Ale nejsem škaredý na kamaráda, jenom si tak povídáme a vyměňujeme názory...!

PityGPX (949) napsal 08.03.2010 v 15:40

tak sbk ve sračkách nejsou, právě letos asi zaživají vrcholnou sezonu, milion továrních kvalitních pilotů v poli sbk tu dlouho nebylo. žádný jezdec kt. by si vodil sbk od začátku po konec sezony jako tomu bylo v minulosti (troy a pak ben). proste letos si sbk všichni važme. Pokud se opravdu naplní to co zainteresovaní říkají a to tedy že aprilka a bmw odejdou do mgp až budou opet litry, bude hůř. Bohuzel radši bych upřednostnil přenosy sbk na ofiko stránkách sbk než na nějakých eurosportech. a kde je mgp? no bylo ve sračkách, teď už se to zas bude vracet k lepšímu pomalinku, ale to nejhorší dno ma mgp za sebou. Tak nudné závody jako v roce 07 a místy 08 a 09 už nebudou. Snad.
Akro: proč si škaredý na svého kamaráda? vždyť máte spolem tolik společného, oba ste zažili historii závodů a oba si máte očem povídat

AKRO (-498) napsal 08.03.2010 v 15:36

Desmo69 - tak loni v 250kách jak tady píšeš, kdo neměl Aprilii tak nežil, Máš určitě svatou pravdu a nakonec Mistra světa vyhrála Honda!

AKRO (-498) napsal 08.03.2010 v 15:34

Mamba54 - To máš samozřejmě pravdu, já sám jsem preferoval SBK před MGP, kde je ten rozdíl podobný a okem naprosto nepostřehnutelný! To Stocky 600 nebo Stocky 1000 by taky jely surer vyrovnané závody a náklady by byly desetinové a rychlost skoro stejná u šestistovek a vyšší u tisícovek. Tady šlo o to, zda má tedy význam dělat motorky MOTO 2, když Supersporty 600 jsou rychlejší a 5x levnější a motorky z krámu Stocky 600 jen s lepšími brzdami a výfukem jsou skoro stejně rychlé a stojí minimálně 10x míň? A navíc ta vyrovnanost vůbec nemusí být pravda, to se uvidí až v závodech!

SoulTrain21 (753) napsal 08.03.2010 v 15:30

WSBK táhne do sraček? tak to potom nevim jak nazvat to,kam to dotáhlo MGP..to je asi bažina plná sraček

RaceBoy (63) napsal 08.03.2010 v 14:37

To desmo69: Tak sem tady zase... V zásadě s tebou souhlasím, akorát nevím kde si sebral tolik optimizmu, že to bude taková řežba, když se nejel ani jeden závod... Já myslím ,že se teprve uvidí. Po předchozí zkušenosti s Moto GP, bych si na to nevsadil... Možná ty jo, ale to bude asi způsobeno mladistvou naivitou...

desmo69 (638) napsal 08.03.2010 v 14:14

Na rychlost je motogp, na vyrovnaný a plný pole moto2, na mladý a talentovaný borce 125:) Závodní víkden při motogp dává všechno

mamba54 (1340) napsal 08.03.2010 v 14:11

Akro a ty poznáš,at už v tv nebo přímo na okruhu okem,jestli je ten který borec o sec. rychlejší nebo pomalejší,než v jiném záv.třeba tř.SSP Pro mě je hlavní vyrovnanost pole a akce.Ne rek. okruhu.To je jen třešnička.

desmo69 (638) napsal 08.03.2010 v 13:32

A víš že je mě úplně jedno, jestli ta motorka stoji 20Kč nebo 200mil Kč? Mě stačí, že všichni jsou v v 2.5 sec, je tam 40 jezdců a přes deset druhů motorek A navíc je to levnější jak loňský 250, kde jezdilo "pár" jezdců, a kdo neměl Aprilii jakoby nežil..až na jednu vyjímku, která klasicky potvrzuje pravidlo

AKRO (-498) napsal 08.03.2010 v 13:23

Desmo69 - A takovému diletanství ty fandíš! Drahé to je a ještě pomalé! Prostě Ezpoblboletovština!

desmo69 (638) napsal 08.03.2010 v 12:47

Doktorááá!, zavolejte někdo doktora

AKRO (-498) napsal 08.03.2010 v 12:40

Marex - To se spolehni, že jsou supersporty asi 5x levnější a navíc rychlejší, než MOTO 2! Proto fakt nevím, co mám obdivovat na MOTO 2, když jsou upravené motorky z obchodu daleko levnější a navíc rychlejší! Ještě, že zakázali start loňských 250tek! Ty byly loni o 2 vteřiny rychlejší, než ten paskvil co vymyslel debil Ezpeleta a který si říká MOTO 2! Ty předražené lepší křápy MOTO 2, by od 250tek dostaly v závodě něco okolo 1 minuty a polovina ostatních kolo!

AKRO (-498) napsal 08.03.2010 v 12:30

Jirka CS - Asi to moc rozdíl s ostatními třídami nebude! Zase to vyhrají ti, co mají nejvíc peněz, samozřejmě s dobrým jezdcem.

AKRO (-498) napsal 08.03.2010 v 12:21

Ogg - Ty jsi fakt ňouma! Děláš si z nás všech srandu, ale začíná to být trapné a nudné SOUDRUHU!!!

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist