Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ikdyž blbost posílat odkazy na nějaký odborný články. Přece každý čech z obýváku od tv co grand prix navštíví sotva jednou za rok na Dčku v Brně, ví o fungování místrovství světa daleko víc
Akro se nám probudil z říše snů s roukou v nočníku, a hned musel letět na motorkari.cz. A ty hybridy jak ty říkáš, totiž nevymyslel blb SZPtka ale...hádej kdo..chvilka napětí...//www.crash.net/motogp/news/80741/1/msma_wants_600cc_to_replace_250gp.html
Je fakt, že za ty peníze, by ty MOTO 2 mohly jet o hodně rychleji! Až v roce 2013 dostanou zase pořádné motory od různých značek, pak snad konečně budou rychlejší, než Supersporty! Je to šaškárma, minimálně 8x-10x dražší motorky a ono to nejede ani jako upravené sériovky Supersporty! Nakonec ty hybridy vymyslel blb SPZka, tak jak to mohlo dopadnout!
Já třídu moto2 v této podobě spíš vidím jako přechod na čtyřtaktní motory.Celkem v pohodě se tímto manévrem s jednotnýma motorama vyhnuli mistrovství světa SSP.Teď jsou tu továrny Morivaki atd.Za dva roky už v klidu zas pojedou Yamahy,Suzuki atd.Budou mít lehce změněný zdvih,vrtání,vačky anebo úplně něco jinýho,aby nebyli napadnetulný podle reglemá z mého oblíbeného seriálu WSBK a SSP.No a chlapci z SSP utřou jen nudli.
Balouch: Je to pravda a už dlouho ji tady prezentuje pár z nás, bohužel jsme za to pokaždé umláceni svorností několika ultragpfans, kteří to pochválí, i kdyby se jelo na bezmotorových odrážedlech.
Vyvstává otázka na co tvořit prototypové podvozky, když sériové motorky jsou stejně rychlejší...Přece jen by nebylo od věci trošku ty Moto2 porychlit, aby jako prototopy patřili mezi nejrychlejší stroje planety prostřední kubatury.. Kdyby Superbiky byly rychlejší než MotoGP, tak by to taky nebylo to pravé ořechové..
Tak mě napadlo: Dovede si někdo představit motogp litr dvou takt? To by byla pořádná kobyla, aspoň o 300 konících .Když 250 2t je stejně výkonná jako 600 4t.
Zajímavé srovnání, ona první sezóna MotoGP vs. 500, když se jelo společně taky nebyla úplně jasná pro 4takty. A dnes by nikdo ani neuvažoval jít zpět na 500 2T. Uvidíme za rok, jak si tato kubatura sedne a jak se pohnou časy i proti 2010.
běžný divák u trati [ a u TV už vůbec] stejně ty rozdíly v časech okem nepozná a proto naprosto souhlasím s Sefem i janem 26. Hlavně, že se závodí. Nedělejme z toho dragstery.
ja to beru jako ne krok zpatky s moto 2.samozrejme vse melo sve kouzlo jak 500-ted motogp,tak 250-trd moto2,tak 125-ted moto1.proste cas jde dopredu a co se ma stat tak se stane
Zase na to, že se jendá o jednotné motory, žádné extra přemrštěné výkony a vesměs stavebnicově řešené ostatní komponenty /// a jsou ždibíček za technologií MS GP 250 = což byly vlastně skoro také jednotné motory /// tak Moto 2 se vlastně postupně srovnává s GP 250 a současně se technika přibližuje běžným motorkám z výlohy = to je také pozitivní.
Marex - On Desmo ještě napsal s ROUKOU! JINAK ZA VŠECHNO ZASE MŮŽE TA ĎÁBELSKÁ MSMA! Tam musí sedět samí diletanti, všechno dělají špatně!
desmo: Tenhle "fór" s rukou v nočníku jsem naposledy použil na prvním stupni základní školy.
Ikdyž blbost posílat odkazy na nějaký odborný články. Přece každý čech z obýváku od tv co grand prix navštíví sotva jednou za rok na Dčku v Brně, ví o fungování místrovství světa daleko víc
Akro se nám probudil z říše snů s roukou v nočníku, a hned musel letět na motorkari.cz. A ty hybridy jak ty říkáš, totiž nevymyslel blb SZPtka ale...hádej kdo..chvilka napětí...//www.crash.net/motogp/news/80741/1/msma_wants_600cc_to_replace_250gp.html
To je témátko
PityGPX - Na Karkulky jsi tady ty!
A teď o té karkulce :)
Je fakt, že za ty peníze, by ty MOTO 2 mohly jet o hodně rychleji! Až v roce 2013 dostanou zase pořádné motory od různých značek, pak snad konečně budou rychlejší, než Supersporty! Je to šaškárma, minimálně 8x-10x dražší motorky a ono to nejede ani jako upravené sériovky Supersporty! Nakonec ty hybridy vymyslel blb SPZka, tak jak to mohlo dopadnout!
Já třídu moto2 v této podobě spíš vidím jako přechod na čtyřtaktní motory.Celkem v pohodě se tímto manévrem s jednotnýma motorama vyhnuli mistrovství světa SSP.Teď jsou tu továrny Morivaki atd.Za dva roky už v klidu zas pojedou Yamahy,Suzuki atd.Budou mít lehce změněný zdvih,vrtání,vačky anebo úplně něco jinýho,aby nebyli napadnetulný podle reglemá z mého oblíbeného seriálu WSBK a SSP.No a chlapci z SSP utřou jen nudli.
Balouch: Je to pravda a už dlouho ji tady prezentuje pár z nás, bohužel jsme za to pokaždé umláceni svorností několika ultragpfans, kteří to pochválí, i kdyby se jelo na bezmotorových odrážedlech.
kde je AKRO?
Panebože já nevím proč to pořád řešíte Moto2 mají za sebou první sezonu...
Balouch
Vyvstává otázka na co tvořit prototypové podvozky, když sériové motorky jsou stejně rychlejší...Přece jen by nebylo od věci trošku ty Moto2 porychlit, aby jako prototopy patřili mezi nejrychlejší stroje planety prostřední kubatury.. Kdyby Superbiky byly rychlejší než MotoGP, tak by to taky nebylo to pravé ořechové..
Zajímavý článek... úplně stejný jsem četl před třemi dny na crash.net, ale ne každý chodí i na zahraniční servery, takže určitě potěší.
Zajímavý článek... úplně stejný jsem četl před třemi dny na crash.net, ale ne každý chodí i na zahraniční servery, takže určitě potěší.
Tak mě napadlo: Dovede si někdo představit motogp litr dvou takt? To by byla pořádná kobyla, aspoň o 300 konících .Když 250 2t je stejně výkonná jako 600 4t.
Zajímavé srovnání, ona první sezóna MotoGP vs. 500, když se jelo společně taky nebyla úplně jasná pro 4takty. A dnes by nikdo ani neuvažoval jít zpět na 500 2T. Uvidíme za rok, jak si tato kubatura sedne a jak se pohnou časy i proti 2010.
Co bychom taky za ty peníze chtěli?! Že?
běžný divák u trati [ a u TV už vůbec] stejně ty rozdíly v časech okem nepozná a proto naprosto souhlasím s Sefem i janem 26. Hlavně, že se závodí. Nedělejme z toho dragstery.
mě je jedno kolik je čas na kolo, hlavně že se závodí ne? !
ja to beru jako ne krok zpatky s moto 2.samozrejme vse melo sve kouzlo jak 500-ted motogp,tak 250-trd moto2,tak 125-ted moto1.proste cas jde dopredu a co se ma stat tak se stane
Zase na to, že se jendá o jednotné motory, žádné extra přemrštěné výkony a vesměs stavebnicově řešené ostatní komponenty /// a jsou ždibíček za technologií MS GP 250 = což byly vlastně skoro také jednotné motory /// tak Moto 2 se vlastně postupně srovnává s GP 250 a současně se technika přibližuje běžným motorkám z výlohy = to je také pozitivní.
Zlaté dvoutakty! Tyhle traktory to není ono,i když se na to taky moc hezky kouká!