Srovnání Moto2, SSP a 250 ccm

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 11.01.2011 v 02:07

Marex - On Desmo ještě napsal s ROUKOU! JINAK ZA VŠECHNO ZASE MŮŽE TA ĎÁBELSKÁ MSMA! Tam musí sedět samí diletanti, všechno dělají špatně!

Marex (2570) napsal 10.01.2011 v 23:02

desmo: Tenhle "fór" s rukou v nočníku jsem naposledy použil na prvním stupni základní školy.

desmo69 (638) napsal 10.01.2011 v 23:00

Ikdyž blbost posílat odkazy na nějaký odborný články. Přece každý čech z obýváku od tv co grand prix navštíví sotva jednou za rok na Dčku v Brně, ví o fungování místrovství světa daleko víc

desmo69 (638) napsal 10.01.2011 v 22:58

Akro se nám probudil z říše snů s roukou v nočníku, a hned musel letět na motorkari.cz. A ty hybridy jak ty říkáš, totiž nevymyslel blb SZPtka ale...hádej kdo..chvilka napětí...//www.crash.net/motogp/news/80741/1/msma_wants_600cc_to_replace_250gp.html

ChenziiR1 (158) napsal 10.01.2011 v 22:16

To je témátko

AKRO (-498) napsal 10.01.2011 v 21:49

PityGPX - Na Karkulky jsi tady ty!

PityGPX (949) napsal 10.01.2011 v 21:25

A teď o té karkulce :)

AKRO (-498) napsal 10.01.2011 v 21:07

Je fakt, že za ty peníze, by ty MOTO 2 mohly jet o hodně rychleji! Až v roce 2013 dostanou zase pořádné motory od různých značek, pak snad konečně budou rychlejší, než Supersporty! Je to šaškárma, minimálně 8x-10x dražší motorky a ono to nejede ani jako upravené sériovky Supersporty! Nakonec ty hybridy vymyslel blb SPZka, tak jak to mohlo dopadnout!

koolja (134) napsal 10.01.2011 v 20:48

Já třídu moto2 v této podobě spíš vidím jako přechod na čtyřtaktní motory.Celkem v pohodě se tímto manévrem s jednotnýma motorama vyhnuli mistrovství světa SSP.Teď jsou tu továrny Morivaki atd.Za dva roky už v klidu zas pojedou Yamahy,Suzuki atd.Budou mít lehce změněný zdvih,vrtání,vačky anebo úplně něco jinýho,aby nebyli napadnetulný podle reglemá z mého oblíbeného seriálu WSBK a SSP.No a chlapci z SSP utřou jen nudli.

Marex (2570) napsal 10.01.2011 v 20:31

Balouch: Je to pravda a už dlouho ji tady prezentuje pár z nás, bohužel jsme za to pokaždé umláceni svorností několika ultragpfans, kteří to pochválí, i kdyby se jelo na bezmotorových odrážedlech.

GSXJarda (274) napsal 10.01.2011 v 19:07

kde je AKRO?

SoulTrain21 (753) napsal 10.01.2011 v 18:57

Panebože já nevím proč to pořád řešíte Moto2 mají za sebou první sezonu...

josef58 (823) napsal 10.01.2011 v 18:48

Balouch

Balouch (266) napsal 10.01.2011 v 18:28

Vyvstává otázka na co tvořit prototypové podvozky, když sériové motorky jsou stejně rychlejší...Přece jen by nebylo od věci trošku ty Moto2 porychlit, aby jako prototopy patřili mezi nejrychlejší stroje planety prostřední kubatury.. Kdyby Superbiky byly rychlejší než MotoGP, tak by to taky nebylo to pravé ořechové..

Kivis (35) napsal 10.01.2011 v 18:17

Zajímavý článek... úplně stejný jsem četl před třemi dny na crash.net, ale ne každý chodí i na zahraniční servery, takže určitě potěší.

Kivis (35) napsal 10.01.2011 v 18:17

Zajímavý článek... úplně stejný jsem četl před třemi dny na crash.net, ale ne každý chodí i na zahraniční servery, takže určitě potěší.

josef58 (823) napsal 10.01.2011 v 17:28

Tak mě napadlo: Dovede si někdo představit motogp litr dvou takt? To by byla pořádná kobyla, aspoň o 300 konících .Když 250 2t je stejně výkonná jako 600 4t.

Johni (1) napsal 10.01.2011 v 16:07

Zajímavé srovnání, ona první sezóna MotoGP vs. 500, když se jelo společně taky nebyla úplně jasná pro 4takty. A dnes by nikdo ani neuvažoval jít zpět na 500 2T. Uvidíme za rok, jak si tato kubatura sedne a jak se pohnou časy i proti 2010.

Marex (2570) napsal 10.01.2011 v 15:58

Co bychom taky za ty peníze chtěli?! Že?

mamba54 (1340) napsal 10.01.2011 v 15:00

běžný divák u trati [ a u TV už vůbec] stejně ty rozdíly v časech okem nepozná a proto naprosto souhlasím s Sefem i janem 26. Hlavně, že se závodí. Nedělejme z toho dragstery.

Sefo (59) napsal 10.01.2011 v 13:18

mě je jedno kolik je čas na kolo, hlavně že se závodí ne? !

jan26 (3624) napsal 10.01.2011 v 12:55

ja to beru jako ne krok zpatky s moto 2.samozrejme vse melo sve kouzlo jak 500-ted motogp,tak 250-trd moto2,tak 125-ted moto1.proste cas jde dopredu a co se ma stat tak se stane

Franky (155) napsal 10.01.2011 v 12:29

Zase na to, že se jendá o jednotné motory, žádné extra přemrštěné výkony a vesměs stavebnicově řešené ostatní komponenty /// a jsou ždibíček za technologií MS GP 250 = což byly vlastně skoro také jednotné motory /// tak Moto 2 se vlastně postupně srovnává s GP 250 a současně se technika přibližuje běžným motorkám z výlohy = to je také pozitivní.

JirkaCS (57) napsal 10.01.2011 v 11:50

Zlaté dvoutakty! Tyhle traktory to není ono,i když se na to taky moc hezky kouká!




TOPlist