V Chorvatsku vyhrál Oliver König oba závody
Text: Petr Czyž | Zdroj: TZ Team Five Two Racing | Foto: Team Five Two Racing | Zveřejněno: 21.6.2016 | Zobrazeno: 4 935x
Text: Petr Czyž | Zdroj: TZ Team Five Two Racing | Foto: Team Five Two Racing | Zveřejněno: 21.6.2016 | Zobrazeno: 4 935x
"Pupíci" blbě zvážili a kdyby někdo podal protest,
zvážilí by znovu a protestující tým by přišel o kauci ...
Kde by těch 10kg sundali? Šasi Moto3 a 125GP je +- stejné. Váha bez motoru 60-65 kg. Motor NSF250R váží s olejem v motoru a spojce 25,1kg.
Netuším, kolik může vážit 2T motor GP125, ale jen 5kg to nebude...
Camerona prostě blbě zvážili...
Ano a to je presne ten nesmysl hodnoceni - Moto3 + 125 GP dohromady, nicmene pokud se Cameron prihlasi do Moto3 - ma splnovat pravidla Moto3 = jezdec + bike po zavode 148 kg min. V sobotu vazil Cameron 152 kg a v nedeli 142 kg - to je realita.
No vzhledem k tomu, že jezdci jsou ti poslední,
kdo se na závodech (AA nevyjímaje) " živí ",
tak by ti "pupíci okolo",co to organizují, mohli mít
pořádek aspoň v tomto ...
No z rovna v tom grobniku tak 38 stará váha váží asi spatne ale do plusu ale to dle me moto najednou byla o 5-6 KG těžší
Tak Horsman nepodváděl, je nutno si přečíst pravidla pro 125GP pro AARRC 2016:
2.3 Weight
The minimum weight permitted:
The minimum weight in the 125GP class is: Motorcycle 70 kg.
There is no tolerance on the minimum weight.
During the final inspection at the end of the race, the selected motorcycles will be weighted in the condition they finished the race, and the established weight limit must be met in this condition. Nothing may be added to the motorcycle. This includes all fluids.
During the practice and qualifying sessions, riders may be asked to submit their motorcycles to a weight control. In all cases the rider must comply with this request.
Celková váha jezdce a motorky se neřeší.
Při pohledu na účes Horsmana odhaduji, že váží ve "zbroji" 70kg. Je větší a silnější, než M.Gbelec, který ve "zbroji" váží 68kg. Nechce se mi věřit, že by Horsmanova motorka, byť 2T, vážila jen 72kg. Na AA jim pěkně blbne váha...
Tak třeba se to dozvím(e) z ofic. výsledků
IvanDvoutakťák : Jak bylo zmíněno níže, nikdo ze zúčastněných nepodal protest, neb bylo automaticky předpokládáno, že Cameron bude diskvalifikován, předpokládám, že v oficielních výsledcích to tak bude, v opačném případě je to výsměch, jak je zmíněno RST - Péťa je dovážen 8kg, Oliver je pro NEC dovažován 6kg a pro Alpe Adrii 12kg - z testů v Brně víme, že v jeho případě 12kg = 2s na kolo.
Proč se to převažování po závodě dělá,
když zjištěný "podvod" není autoritou AA sankcionován ???
Po dlouhých letech moravských průměrných závodníků je talent Oliver z Prahy další možná hvězda jako byli Kuba Smrž, Lukáš Pešek a Patrik Vostárek!
je to talent, len to neprekaučovať
RST> diky za info
Tak to teda "zase čumím". Petře ...
Proč se to převažování po závodě teda dělá, když zjištěný "podvod"
není sankcionován ? Když podá jezdec / tým protest, musí zaplatit kauci,
takže odtud žeby "foukal vítr" ??
rudybaron: nechci mluvit za tým, když nevím jaké mají plány, každopádně letos určitě ne. Oliver má 14 roků a moto3 můžeš ve světě od 16ti. Jen ať se ještě "vyjíždí". Každopádně je jistě jezdecky na dobré cestě být jednou, bude-li vhodná konstalace vysoko. Tam kde doposud závodil patřil vždy k nejrychlejším. Už od minibiků.
Jen pro info máme na motorce 8kg závaží celková váha 151kg s prázdnou nádrží s jezdcem a 36 ps ten závod jsme taky jeli, protest jsme nedali, protože nám bylo řečeno, že to ředitelství řeší a dosud nevíme usnesení. Výsledky jsou na webu taky od druhého závodů na Pannoniaringu neaktuální tak asi tak... Tak uvidíme jak to dopadne... Honda NSF 250R standart, kterou jede Oli, tak momentáně není v Evropě skladem a dostupná bude možná po sezoně. Čeká na ni více kluků a ani neví jestli bude. Takže se jede na všem 250 4t na čem se dá. Otázkou je proč MOTO3 a 125 GP je vyhlašováno a bodováno dohromady jako MOTO3 na to nám ještě nikdo nedokázal odpovědět. Ztráty motoru 4T jsou jiné než 2T, ano vše se dá vyladit, ale v přímé úměře životnost/finance... Proto děkujeme že je tu možnost od 14 let závodit v ADAC. Dělají to tak dobře, aby si vychovali mladé jezdce a jedou standartní HONDY a byly to opdravdu závody na kterých se hledá talent jezdců a ne strojů...
rudybaron2009 - šance jet Moto3 v Brně není - Oliver nemá na Moto3 věk, můžeš zde jet od 16 let, pokud vyhraješ RBC nebo CEV junior World champioschip pak od 15 let.
Je šance jet Moto3 v Brně při MotoGP?Dík.
Tady je šance ho podpořit finančně
https://www.generosity.com/sports-fundraising/live-my-dream-about-motogp
Velká gratulace,jen tak dál.
Unavix:preeesne
Ten kluk je prostě famózní. Doufám že mu to vydrží a jednou vyhraje moto3 a překoná svého mentora.
Motokawasaki:no ono se to nabizelo, jak napsal dejf, tak se zajimame jen okrajove:ano nase chyba, pripoustim...o to lepe ze Petrg upresnil jak to je a evidentne opravdu jezdit umi!!!
Fandime a zdravime, at se dale dari
Jinak pro srovnání - letos na Silverstone jel Oliver nejrychlejší kolo 2:24 a Cameron 2:29
Po každém závodě jsou všichni váženi, takže na váze byl rozdíl zjištěn, protest nikdo nepodal... Oliver dojel před ním a ostatním to asi bylo jedno.
no tak sorry, ale 3 vteriny sou strasne moc, proto mi to prislo podezrely. V tomhle sampionatu se nevyznam, ale jesi je to tak jak pise petrG450X tak potom jeste o dost vetsi klobouk dolu pred takovym vykonem!
A to, Petře, Horsmana nediskvalifikovali ?
Jo, zapoměl jsem, žeby musel být podán a "vyhrán" protest .
Kdo ale potom tu Horsmanovu "podváhu" zjistil ??
PetrG450X : dik za info, uz se mi vybavuje, ze to tu nekde bylo.
Jinak dobra prdel, poprve asi ctu, ze je nekdo z nasich vepredu, protoze ma lepsi techniku
K materiálu - Oliver jede standardní Hondu NSF 250 R - bez jakýchkoliv úprav ( v NEC šampionátu, který jede Oliver primárně musí motocykl zůstat naprosto seriový) , kromě dovážení na předpisovou váhu. K rozdílu v druhém závodě - váha po závodě ukázala u Camerona 142 kg, což je 6kg pod minimální předepsanou hmotnost...
... a penez ma dost? Bo bez nich jsou ty "zlaty ruce" a talent k hovnu..