Roadracingové Dymokury, reparát č. 2

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kovik59 (10) napsal 09.10.2014 v 17:33+1

AKRO naprostej souhlas.

AKRO (-498) napsal 09.10.2014 v 15:34+1

Tento okruh má něco do sebe a ta průměrná rychlost je v ČR něco jedinečného! Škoda ji snižovat nějakými retardéry, které stejně nejsou bezpečné, spíš naopak!

AKRO (-498) napsal 08.10.2014 v 21:05

Až na ty retardéry...

mirekhooper07 (65) napsal 08.10.2014 v 18:51

Tomáši díky za článek, krásný rozloučení se sezónou. Taky poděkování pořadatelům i jezdcům za skvělý zážitek a těším se na příští sezónu

IvanDvoutakťák (5074) napsal 08.10.2014 v 17:53+1

Názory jezdců jsou (samozřejmě!) rozhodující, ale nelze hla-
sovat a malá většina přehlasovat menšinu Asi by k tomu
(pořadatelům!)měl říct svoje fyzik a znalec fyzikálních fak-
torů dopravních nehod,jestli retardér na přímém úseku závod-
ní trati je dalším krizovým místem okruhu, nebo ne .

matrixbiker (457) napsal 08.10.2014 v 14:59

Problém je v tom, že názory jezdců na retardér jsou dost rozdílné.

JP (206) napsal 08.10.2014 v 14:36+3

Tomáši, jako vždycky parádní náhled do zákulisí českého road racingu . Poklonu zaslouží pořadatelé, ale hlavně Vy, borci, co se nebojíte jít na start a ukázat nám, jak jste se za ten rok zase zlepšili a věř mi, že to zlepšení je na vás vidět . Český road racing jde nahoru je fajn, že Dymokury se jedou. Velké díky všem závodníkům za skvělé letošní zážitky z přírodních okruhů , už se těším na 2015. Pokud jde o retardéry, myslím, že hlavní slovo by měli mít jezdci, nevím jestli máte nějakou skupinu, která má právo mluvit za ostatní, ale názory nějaké "bezpečnostní rady" by určitě měli brát pořadatelé vážně.

AKRO (-498) napsal 08.10.2014 v 14:14

Retardéry NEBRAT!

jiraslipo (3) napsal 08.10.2014 v 14:02

KRÁSNĚ NAPSANÝ ČLÁNEK . A VÝBORNÉ ZÁVODY . DÍKY VŠEM .

IvanDvoutakťák (5074) napsal 08.10.2014 v 07:49

Nějak si nerozumíme ,
není jediným rizikem RETARDÉRU, že si "dlouhej" udělá zajížďku na Poděbrady", ALE BYLO TO JEDINÝM RIZIKEM PŮVODNÍ TRATI, když se ""neubíralo"" v retardéru (a teď se ubírá?) , ale jelo se na plnej až
"po brzdy" do pravé na konci úseku´státovka´.

Demon3 (74) napsal 07.10.2014 v 22:29

Jestliže jediným rizikem retardéru bylo, "že si dotyčný,
co byl dlouhej, udělá "zajížďku" směr Poděbrady", tak rizikem původního řešení bylo, že si udělá výlet do příkopu, stromů, případně sloupu vysokého napětí, což je myslím výrazně horší varianta...

matrixbiker (457) napsal 07.10.2014 v 22:28

Super článek a dokonce i nějaký moje fota. Jsem vždycky rád, když se moje fotky někam dostanou. Díky.

V Dymokurech se jim podařilo z hovna uplést bič a ještě s ním zapráskat. Klobouk dolů před pořadateli. Samozřejmě se nějaká chybka objevila (a na foru dostatečně "proprala"), ale je třeba si uvědomit, že většina okruhů staví na nějakých základech a tady se začínalo na zelené (štěrkové) louce.

Souhlas i s tou (ne)opravou na Dachovské spojce. Ty hrby na přechodu vrstev asfaltu jsou fakt "libové". Snad se to dá dohromady.

IvanDvoutakťák

Problém je v tom, že je lepší doklouzat do Poděbrad, než ve vysoké rychlosti trefit násep se sloupem vysokého napětí.

Plačky jsou do diskuse a i na foru se to hodně probíralo. Hlavní je, že pořadatelé mají ochotu tyhle připomínky brát v potaz a najít řešení.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 07.10.2014 v 21:43

Dokud tam retardér nebyl,na té rovince se snad nestala jedi-
ná havárie(to spíš v esíčku,následujícím po "odbočení"vpravo
ze státovky!). A že se dá ten retardér projíždět prakticky bez u-
brání, to považuješ za přínos bezpečnosti?Podle mého,Tome,
toto byla "loterie" s jediným rizikem a sice,že si dotyčný,
co byl dlouhej,udělá "zajížďku" směr Poděbrady ...
Co se týká Zdeňkova zranění ruky,existuje i nebezpečí
ochrnutí a "zdroj" informace, že mu většinu zranění
způsobily ty "plácačky",je pro mně natolik důvěryhod-
ný, že o tomto TAKY nepochubuju.

tom@s-#67 (40) napsal 07.10.2014 v 19:59

co se v tom miste presne Zdendovi prihodilo netusim, ale muj nazor je, ze tak, jak byl retarder postaveny, fungoval naprosto smysluplne.
jo, dal se jezdit prakticky bez ubrani, ale branil dost kritickemu dobrzdovani z vnitrni strany, kdy se po statovce maze, co ja vim ... 260+? a do toho vinglu musis odbrzdit minimalne o 2kila ...
tam to byla vzdycky trochu loterie:
//youtu.be/e_8m3TjH4Ts?t=3m23s
proto ten retarder ma pro me skoro stejnou vahu jako novy povrch

IvanDvoutakťák (5074) napsal 07.10.2014 v 18:34

Taky by mně, coby příznivce "příroďáků", zajímalo, jestli a
jaký mají pořadatelé plán na rozšíření depa. Depo totiž ne-
musí být jen jedno - viz okruh v Branné, kde jsou depa málem
všude, kde je v obci místo. Jenže pak musí být nainstalován
buďto perfektní traťový rozhlas i tam, anebo, tak jako v Branné,
musí jezdci přesně dodržovat rozpisy nájezdů do tréningů a
závodů ...

Maverick1100 (0) napsal 07.10.2014 v 15:06

Super cteni diky.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 07.10.2014 v 14:36+3

Opět skvělý čtení, Tomáši.
Pořadatelé si zaslouží,aby ty příští ročníky, případně s no-
vým povrchem na státovce, už byly jednoznačný úspěch,jak z
pohledu jezdců, tak diváků,i nezanedbatelný úspěch ekonomic-
ký, protože co dokázali od jara letošního roku,je v ČESKÝCH
poměrech až neuvěřitelné. Hořickou obdobu, byť v menším mě-
řítku, průšvihu s nepřijatelným způsobem opravy povrchu,jsi
zkritizoval naplno a zcela oprávněně. Nicméně , toho
problému vhodnosti, či nevhodnosti retardéru prakticky až
na konci nejdelšího přímého úseku okruhu, ses"dotknul" jen
okrajově. Jednak by ten retardér měl smysl přibližně upros-
třed toho úseku, aby nezabraňoval "jen"přímé jízdě při ne-
dobrzdění před tou pravou, po asfaltu(!) státovky.
Já coby odpůrce veškerých retardérů,které podle mého názo-
ru jen přidají okruhu další krizové místo při rasantním brzdění,
ale to v případě, že je nutno značně vybočit, jako např. v
Těrlicku ve stoupáku směr Havířov. Pokud je retardér kon-
cipován tak,že se dá projíždět málem na nejvyšší převodový
stupeň, kde je jeho přínos bezpečnosti jezdců ?? Zdeněk
Sedlák se zranil především o ty "nastřílené"(jak píšeš)
plastové "plácačky" a kdoví,jak to vše dopadne s jeho zra-
něnou rukou
Na závěr Ti gratulovaluju k trefné definici "ochoty"
čelných představitelů stran a vlád cokoliv řešit, nedej
bože pracovat" ...




TOPlist