WSBK Phillip Island – Bautista znovu vítězí a vede šampionát
Text: Petr Czyž | Zdroj: worldsbk.com | Foto: Ducati Media, Kawasaki Racing, Yamaha Racing | Zveřejněno: 24.2.2019 | Zobrazeno: 16 038x
Text: Petr Czyž | Zdroj: worldsbk.com | Foto: Ducati Media, Kawasaki Racing, Yamaha Racing | Zveřejněno: 24.2.2019 | Zobrazeno: 16 038x
@Karing: Nechce se mi zbytečně vířit vášně, ale zkusím pragmaticky odpovědět na Tvé osočování Ducati z podvodu. Nezajímá mě, jak byly nastaveny pravidla ohledně limitu otáček v sezóně 2018, ale pro 2019 by měly být následující: Kawasaki 14600 rpm, Ducati 16350 rpm. Ano, na první pohled lze vidět nepoměr. Ale...
U Kawasaki tento limit je 8 % nad maximální výkon a 3 % nad sériovým redline.
U Ducati je to 5 % nad maximální výkon a 2 % nad sériovým redline.
To už zas nevypadá tak senzačně, ne? A kdybych počítal s redline 16500 rpm, který se v jistých zdrojích uvádí u V4R, tak by na tom byla dokonce ztratná.
Byl bych s tím osočováním z podvodu opatrný.
Marex 20:38: Tobě uniklo, že se už nějakou dobu omezují otáčky značkám různě podle jejich dosažených výsledků? Takhle je to letos u nových modelů:
https://gallery.mailchimp.com/828d05dc5f4c88573aeb98365/files/55d9c1d1-de0a-4d47-88c7-71724c641a3c/Rev_limits_for_2019_Superbike_models.pdf
Chaz to rikal nekolikrat,ze si s tim nerozumi...tohle se pozna casem ci pripadnym prichodem nekoho jineho
Zajimava informace je pro mne to, ze ctyrvalce nemaji stanoveny jednoty strop otacek. Je to postavene na pravde? Autista ujel vsem, ale Davies a dalsi Panigale zaostavaly. Takze bud s tim 4 valcem neumi jako on, nebo...
Kdyby ten bike byl tak skvely, proc se mezi Duc obou tovarnich jezdcu vesla Kawa a Yamaha?
Hoši,podívejte se kde jsou další jezdci Ducati ?? 7. a 9. místo. Myslíte si,že to je jen v motorce a že je tak zázračná ?? Určitě to je raketa,ale možná,jestli to taky nebude trochu v Bautistovo pravým zápěstí...
Karing.. Přesně tak 20 koní nebude daleko od pravdy, za mě atraktivní závody znamená zastropovat výkon na cca 250ps,to jak to lítá na rovině mi těžce připomíná kdysi motogp, desetinka mezi zatackama na cílovce 3 a je to ranec, dorna musí být fakt odborníci
Bobus - pravda se blbě poslouchá, když jsi mi dal nesouhlas viď!
Karing :ty se toho nebojis
To se musi nahlasit aha uz si se umirnil.
Ona ta Dukna má díky těm vyšším otáčkám minimálně 15-20 koní navíc a maximálku minimálně o 12-15 km rychlejší! Alvaro je navíc vynikající jezdec! Rea nemá šanci protože má skoro o 2 tisíce menší otáčky a o 20 koní méně! V praxi to vypadá na o desetinu větší výkon ve prospěch Ducati. Pokud by se udělal strop 15 000 otáček, bylo by to férové a myslím, že by Bautista MS nevyhrál nebo by se s Reou tahali celou sezónu protože to Rea jezdí minimálně tak dobře jako Bautista! V každém případě jsem rád, že jsem ty nedělní závody neviděl a pokud se něco rapidně nezmění tak na koukání na SBK kašlu! Koukat na tu podvodnou trapárnu značky SBK-Ducati je ztráta času, stačí si přečíst druhý den jen výsledky!
Skandální závody a podvod Ducati! Rozhodují o 10% větší otáčky ať jde Dorna s takovými závody do prdele! Rea vyhrával jen o několik vteřin a řvalo se, že nejsou závody atraktiví tak to teď ti idioti z Dorny vylepšili!
blackblues: Oni na to stejně koukají (kdo by ne) Ale když prohrajete budeme "1." i když připouštím, že si výhru zasloužíte, ale ještě je čas
Totálně deklasované celé startovní pole od Alvara
Rosicko :neprovokuj
Vis ,ze jsem ti rikal,ze mame na to vyhrat zakl.cast...a moc tady nedrazdi hokejem diskutery mimo tema ,nemaji to radi
blacku: Hodně odbočím bylo by fajn, kdyby teď Tygříci prohráli zdraví "Indiáni" (WSBK je pořád né šik)
Matess:no a co Ducati? Ta fabii 3.valec nedela
Nejnizsi cena a dost vyrazna mi potvrzuje,ze vyrobni naklady kawi jsou o dost mensi pri zakladnim modelu stejne tridy a znacky reprezentujici v wsbk
bravooo
Ja nechapu jednu vec. Rea rekl neco jako: super nudnej zavod, jel jsem na 60 prcnt, jinak bych nedojel do cile (gumy). Ale proc??? To potrebujou o tolik vic dat kvuli gumam? Nebo proc je nestihli nasbirat a Ducati jo? Nedelam si prdel, fakt se ptam.
No já myslím že pokud se podíváte na sezony 2017 a 2018 a zejména na konec lonského ročníku tak mi dáte za pravdu že nepříliš charismatického Jonathana bylo už dost, takže jsem rád že bude vyhrávat zase někdo jiný...není to tak dlouho co jste si tu stěžovali že WSBK je o ničem a nudné, protože pořád vyhrává jen Rea, máme tu první závod kde dostal konečně naloženo od nováčka Bautisty a už se to tu zase nelíbí...někdy vážně nevím co chcete...
Třeba Honda, cebro je fakt bída, prostřit ho asi už moc nepůjde. Tak se nabízí dát jako sériovku RCV za nějaký rozumný peníz, týmy ho nabuší na skoro MotoGP mašinu a jsme zase tam
Balvaro Autista zajel skvěle. On a nová Panigale jsou velmi silný balíček. Ale je zatraceně brzo dělit kůži medvěda Rey, který ještě žije. On Johny ještě nepochybně ukáže, zač jsou v Severním Irsku ovesné vločky! A já mu k tomu držím palce!
strakon 13:58: Tak se mi zdá, že jsi naprosto nepochopil co píšu a koho cituju. To se stává
Guzo: No a když někdo postaví MotoGP motorku homologovanou na silnici, tak co potom? Vždyť o tom celý "produkční" motorsport vždy byl.
Současnou mantrou motorsportu je "víc předjíždění", ale připadá mi, že čím víc se do toho vrtá, tím víc je to rozbité
Ale i tak se těším na další závody.
1100Virago> blbost plácáš ty, dark-demon to napsal níže přesně, né pro všechny jsou letos mantinely nastavený stejně a je to více než okaté
Blackblues, konkuruje spíš tahle, Kawasaki Ninja ZX-10R SE 2019 | Nový motocykly
574.900,- Kč, Tohle je jakoby si srovnával Fábii junior s FabiiR5
Matess:jeste si vsak zapomnel dodat kawasaki ninja 1000 (400k)
Primej a relevantni konkurent [v uvozovkach]
KevinS
mozno viac fukalo. mozno bola ina teplota atd atd. ale zaujimave porovnanie.
bautista je asi latka pre jazdcov wsbk ktory by pomyslali na postup do motogp...vedel som ze je to skvely jazdec ale kto by cakal takuto pracu s motorkou a pneumatikami
Farage- ty ses blazen normalne, ty vole. Chapes to ze minuly sezony byl otackovej strop a na kolika otackach si v jedny sezone koncil na tech si v dalsi zacinal? A tak to je i LETOS!!! Jen najednou neni maximalni strop, ale ostatni musej mit otacky jako koncem lonsky sezony. Takze i kdyby kawa udelala stroj co toci 20000ot tak to nemuze!!! pouzit.
To je proste tak do oci bijici az to boli
Tak jsem si dal práci a vyhledal loňské výsledky a z nich vyplývá, že Bautista nejel letos nijak závratně rychleji oproti loňskému závodu. 22 kol stihl v prvním závodě za 33.38.9 a ve druhém za 33.38.1. Loni vyhrál Melandri první závod časem 33.40.3 a druhý za 33.42.6. V prvním byl druhý Sykes pouze 1.1 za vítězem a ve druhém byl druhý Rea pouze 0.021 za Melandrim. Takže zatímco Bautista jel letos standard, tak ostatní výrazně zpomalili. Takže asi tak k rychlosti Bautisti. Ale jinak klobouk dolu před jeho výkonem.
Race 2 a ctvetice stroju Yamaha v top10 se me velmi libi