Sezóna 2012: Postupný odchod továren

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
memphis.unv (17) napsal 04.01.2012 v 15:26

JP: však při formování proncipů velké ceny se plešaté tvůrce přece inspiroval právě v té f1, kde aji když bylo mnohonásobně víc peněz, aji tak to málem padli na hubu a měli co dělat se zachraňováním čeho se dalo.
to všechno že třídy nejsou nezávislý ale všechno směřuje k motogp, továrny-satelity atd.
bohužel jedná zářná nad-třída se nekoná

memphis.unv (17) napsal 04.01.2012 v 15:23

81Tomm: taky jsem to říkal, netuším kde je ten smysl motorsportu když proti sobě nebudou závodit ty nejlepší značky tak jako kdykoliv jindy, teď třeba honda, ducati, yamaha, dřív třeba norton kdy se továrny předháněly kdo postaví lepší mašinu, teď je to jakési nou-nejm kočkopes kdy motory jsou erární a zbytek motorky staví někdo o kom jsme v souvislosti s motorsportem v životě neslyšeli. ale asi za deset let až přijedu na benzinku se budu borca od vedlejšího stojanu ptat na jakým jezdí rámu...
a tyhle unifikovaný barevný krabičky mají prosím byt chloubou světové techniky, špičkou výrobců opravdovéch motorek

desmo69 (638) napsal 04.01.2012 v 15:23

JP, nebýt toho výmyšlenýho paskvilu na nahrabání, tak je letos na startu maximálně 13 motorek. A diváci že je nezajímají? Proboha, vždyť diváci je živí...takže to je spíš to jediný co je zajímá. Jak si můžeš takhle odporovat? Na jednu stranu říkáš že si chtějí nahrabat, na druhou stranu že je diváci nezajímají. Unikum

Evo (411) napsal 04.01.2012 v 14:48

Ja nechapu, proc z toho delate takove drama. Je proste krize a lidi se vrati k prapodstate sve existence. Lidi chteji zabavu. At vsem daji stejne masiny a o zabavu bude postarano.

JP (206) napsal 04.01.2012 v 14:47

Za to kam dospěl motocyklový sport ve světě můžou jen a pouze ti, kteří to řídí, pořád si chtěli nahrabat víc a víc až zjistili, že už jim to tolik nesype, tak začali vymýšlet, jak si pořád co nejvíc vydělat – a vymysleli paskvil jménem CRT . Mají tu drzost říkat, že prý závody jsou pro diváky – výsměch , diváci je vůbec nezajímají. Ale proč se tomu divit, je to odraz toho, že světoví politici se taky o své voliče nezajímají a kam se svět řítí...

Bosso (344) napsal 04.01.2012 v 14:41

To Jan26: Ano pojede se ve stejný víkend. To je ale problém Infrontu! Tak jako se MotoGP podřizuje F1, tak by se Infront-WSBK měl termínově podřídit Dorně-MotoGP.

81Tomm (65) napsal 04.01.2012 v 14:18

FA = F1..překlep

81Tomm (65) napsal 04.01.2012 v 14:17

Upřímně řečeno jde MOTOGP a WSBK do kopru... ta omáčka kolem z úst pana Espezeti jak vlastně je to pro motocyklový sport dobře je nesmysl. Teď se jezdí v MOTOGP špička ve vývoji a vše ostatní je krok zpět. Dokáže si někdo představit, že na startovním roštu v MOTOGP neuvidíme Ducati proti Hondě, Yamaze apod.. vždyť je to blbost. Fandové sledují a jdou protože je to baví... mají tam toho "svého borce na mašině", který jezdí jisté značce... Už vidím jak někdo sleduje FA, když nepojede třeba Ferarri apod...

pasolini (260) napsal 04.01.2012 v 14:00

S tím zákazem reklamy na cigára byrokrati všeho druhu pranic nedokázali. Dneska (statistiku neznám)mě přijde, že nejvíc kuřáků je mezi omladinou, která možná z větší části ani neví, co je to motorsport.
Příklad z mé familie: Jedinej, kdo sleduje závody již od počátku 70let jsem já a zároveň jsem taky jedinej,kdo nehulí.
Mě teda koukání na pojízdne krabičky Marlboro, Rothmans atd. absolutně neovlivnilo.

saci_ventil (292) napsal 04.01.2012 v 13:53

mmlmike prvý zámer u SBK bolo aby boli na úrovni dnešných stockov... žial u MGp sa pojde nejaká zmeska "kdo čo postaví na tom pojde" pinčelgulášcup

AKRO (-498) napsal 04.01.2012 v 13:22

SPZka a Dorna je neuvěřitelná škodná!

Kubát (1404) napsal 04.01.2012 v 13:09

frki: pamatuju si, když ještě jezdíval mrkva, tak jeho motorka byla ta, kterou si člověk koupil v obchdě-to doslova, bývala to myslím 996r + vytuněná podvozkem, možná řídící jednotkou, lauchy, antihop - to vše z katalogu ducati performance za cenu dohromady cca 2,5 mil Kč!!! (snad si to pamatuju dobře) v dnešní době věc nepředstavitelná. škoda, že to došlo až tak daleko, mělo se to všechno omezit tak před 3 rokama

mmlmike (120) napsal 04.01.2012 v 12:32

No, Dorna dokázala za pár let dotlačit MotoGP na pokraj krachu. Není důvod se obávat, že by se jim něco podobného nepodařilo i u WSBK! Představa, že zanedlouho v MotoGP pojedou současné SBK a ve WSBK současné stocky mi nepřipadá jako něco, co by mělo člověka nadchnout.

jan26 (3632) napsal 04.01.2012 v 12:28

v Rusku se pojede vikend,kdy je v Brne MOTOGP .Vychodni blok se ukaze svetu

Frki (0) napsal 04.01.2012 v 12:19

Tak osobně bych neměl nic proti tomu, aby Stocky byly opravdu stocky (myslím tím podvozek/laufy/elektronika - zrcátka v závodech to fakt neeee), a SBK by naopak byly právě ony spešl potuněné stocky, dle finančních možností daných soukromníků.
"Normální" člověk by se tím pádem s touto sérií ještě více stotožnil, a byla by finančně přístupnější imho.
Otázka by ale potom zněla, zda-li by techničtí giganti i právě přes toto omezení tuningu, stále rádi figurovali jako sponzoři.
A k tabákovým reklamám...wtf? Pořád rozumem nechápu, proč se ze závodů odstranili. Jasně, v některých zemích to zakazovali, ale proboha proč. Aby se tím snad nenakazily děti? Blbost, když 60% populace kuří, tak se s tím všude setkají ještě dřív, než uvidí první WSBK závod. A vůbec, reklama na piva fičí, tak proč se třeba neukazují i reklamy na Finlandku, Fernet apod.

saci_ventil (292) napsal 04.01.2012 v 11:04

Danny wrc je u mňa top

danny355 (127) napsal 04.01.2012 v 10:45

Přesně jak jsem říkal,začalo to v autech,nejdřív se muselo zlevnit WRC,pak Formule 1,i když Bernie E. je furt nenažranej,ted'to dopadlo na MotoGP a WSBK .. Takže lze očekávat trošku hororový scénář,že v r. 2013 - 14 budou v MGP pouze týmy CRT a u WSBK jen lehce vytuněné seriovky No ,už delší dobu mám zato,že doby hojnosti už skončily,ted' se budou opravdu utahovat opasky,jak říká náš nejvyšší ekonom z hradu ..

saci_ventil (292) napsal 04.01.2012 v 09:14

SBK až moc chcela kunkurovať technikou MGp

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist