Sezóna 2012: Postupný odchod továren

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mamba54 (1340) napsal 05.01.2012 v 11:13

Frki: "Oslovit čistě továrny, nepustit do M1 žádné satelity..." To by jako každá z továren živila ve svém týmu 4-5 jezdců?A když už seš u těch úspor, co těm továrnám a jejich jezdcům navrhnout, aby se věechny závody jely jen v Evropě (ušetřilo by se za dopravu), každému z jezdců místo motor home povolit pouze dvoukolák, tažený max. Octavií a na přespání pouze stan typu "A"? To by byly úspory!

Marex (2570) napsal 05.01.2012 v 10:29

Před půl hodinkou jsem přečetl část diskuze polohlasně před svojí polovičkou, (která se celkem nachechtala) a když jsem dočetl jeden příspěvek Desma, tak můj pes (možná je to ale náhoda) hodil strašlivou šavli. Uklízel jsem to skoro půl hodiny a celkem se mi navalovalo. Bylo to všude. Teklo to pod skříňky i takové to molitanové dětské puzzle nezůstalo ušetřeno. Už to víckrát neudělám. A ty s nad sebou zamysli, Desmo!!!

Frki (0) napsal 05.01.2012 v 09:17

Marex> "Neznalost zákona neomlouvá" prý teda...
Jasan, je fakt že finance se dají blbě uhlídat, v tom případě, při zlevnění celého šampionátu zbyl prostor pro "hlídací psy". Překročili ste limit? Fajn, stop na 2 závodní víkendy + odečtení 20ti bodů pro každého jezdce v týmu a v žebříčku továren 40.
Teď jak na to koukám, tak mi to přijde jako hodně light postih...
Pro "veterána" z řad závodních fanoušků je sice elektronika věc, kterou by ze závodů rád vyhodil (docela bych se k nim i připojil), ale jedním dechem musím dodat, že je to zkrátka směr, kterým se vývoj uchýlil, a není to na škodu. Přeci jen, elektronika která skončila na letošní kawě 1400 bude částečně určitě vycházet právě ze závodních koncpetů (nebo alespoň dat), a stejně tak Multistrada, i jiné.
A nováček co si takovou mašinu pořídí, tak se může rozplynout samým štěstím, že mu ta mašina nemá tendence vyskočit z pod ruk, nebo že se mu zadní kolo na mokru prostě neprotočí jak tomu naloží apod.

desmo69 (638) napsal 05.01.2012 v 09:17

Marex, proti jakym vsem? Ja proti nikomu nejsu jen se nestacim divit cos byl vsechno schopen odvodit z jedne vety, ktera byla zarazena mezi "jednoduse receno".
A kdyz jsi proti elektronice jako takove v motogp, a melo by yo byt spis o jezdci a divakovi, tak CRT je pro tebe jak delany, nevim co mas teda za problem

Marex (2570) napsal 05.01.2012 v 09:08

Frki: Ten finanční strop by byl sice pěkná věc,ale neuhídatelná. Proto se to motá kolem použitých materiálů, počtu a tvaru válců- pístů... otáček. Elektronika a její cena je taky cenově neověřitelná... pravidla jsou příliš obsáhlá a sám je neznám dobře na to, abych o nich mohl mluvit... osobně jsem proti elektronice v MGP jako takové. Má to být více o jezdci a o divákovi.

Frki (0) napsal 05.01.2012 v 09:01

Revoluční řešení? Jo.
Oslovit čistě továrny, nepustit do M1 žádné satelitní týmy, a vývoji biku dát finanční strop, to bude pro vývojáře teprve kýžená výzva, stejně tak na průběh sezóny.
Neříkám, že by takové závody by byly atraktivní, ale zůstala by ti čistě prototypová série, do které by se rázem časem zapojili možná i právě současné společnosti, vyrábějící pouze chasis.

Marex (2570) napsal 05.01.2012 v 08:57

Green: Dvojdomek...? S Desmem? Já myslím, že v reálu bysme pokecali v pohodě. Ona ta virtuálnost je z toho fóra cítit... takže jsi pobavil...to jó ,ale v reálu by to možná bylo jinak.

Marex (2570) napsal 05.01.2012 v 08:53

Desmo: Naprostý souhlas! Zkusil jsem teď mluvit chvíli do zdi a mělo to stejný efekt, jako tady na fóru s ... jak to napsal Josef... Dětským Espézetkovým Samozvaným Motogp Odborníkem.
Mno nic. Jdu to zase zkusit s tou stěnou. Tam se dá očekávat alespoň částečná tématická odpověď- ozvěna...
Nepřipadáš si jako Jirásek? Proti všem? Něco to naznačuje.

desmo69 (638) napsal 05.01.2012 v 07:43

a jako bonus rikali ze zmena objemu je to nejmensi. Stejne skoro na kazdej rok konstrujuji novej motor, a jestli s 800 nebo 1000ccm prej takovej zasadni rozdil nedela. Nejdrazsi je vyvoj elektriniky, ale na tu si nechteji nechat sahnout...takze co. Ma nejaky cech/slovak co motogp videl max z Ccka v Brne, nejaky revolucni reseni, na ktery jeste nikdo neprisel?

desmo69 (638) napsal 05.01.2012 v 07:39

Marex, to je jak mluvit do zdi. Opravdu nechapu jak muzes vymyslet nejaky teorie o stockovych motorech nekdy v budoucnu v motogp jen na zaklade jednoho odstavce, kterej zacina "jednoduse receno". Neskutecny.
green, to je sice krasny, ale na tohle tema se vyjadrovali sami zastupci tovaren snad milionkrat. To oni totiz mimochodem prisli s 800ccm atd. A proc? Tenkrat bylo penez ze nevedeli co s nema a tohle byla pro ne technologicka vyzva. To ze za 7-8 let prijde nejaka krize a budou radi ze maji na vyplaty, si pravdepodobne vedel jen ty...

mike99 (322) napsal 05.01.2012 v 01:23

Mimo misu: Bradl bude mat v sezone 2012 na motorke cislo 6.

mike99 (322) napsal 05.01.2012 v 00:54

green: tvoj minuly prispevok s gulasom na tuto temu bol super

josef58: mne sa aj tak najviac pacili jeho slova, ked sa podpisali nove okruhy do MotogGP, do Argentiny a Texasu, tak povedal, ze sa skrtne jedna GP zo Spanielska, ze su tam 4. Ze to bude Jerez, aj ked je jeho srdcou zalezitostou. Sa mi zda, ze novy starosta nechcel stale doplacat ten dlh, ktory okruh tvoril, tak ho chcel Carmelo skrnut. Jerez nakoniec nasiel peniaze, a hele, uz je zmluva do roku 2016.
Srdce nesrdce, prachy su prachy

josef58 (823) napsal 05.01.2012 v 00:08

desmo69
prosím tě, stojí ti ten hrobník motosportu za to??

AKRO (-498) napsal 04.01.2012 v 23:47

Green - Dobře!!!

green (21) napsal 04.01.2012 v 23:39

desmo desmo, s tebou bych nechtěl mít dvojdomek.. Můj názor jsem zde na tento paskvil prezentoval už několikrát.. Ekonomická situace v tomto sportu se měla řešit dříve a jinak. Neměl se prodražovat vývoj neustálými choromyslnými změnami obsahů a jinými špatnými rozhodnutími. Značky jsou výkladní skříní každého odvětví, a vývoj značkových prototypů posouvá vývoj vpřed. Bylo to tak, je a bude. Nemám nic proti legu, ať si postaví kdo chce co chce, když se mu to líbí a je to jeho hobby. Ale ať si stavebnice jezdí svůj šampionát nebo třídu.. Slučují se zde jablka s hruškami. Jedni zde budou závodit ( ti co dosud ), a druzí si zde budou cosi dokazovat i když jen do počtu. Ano bude jich víc, ale to neznamená že to bude lépe.. Bude to furt jen ten naředěný guláš kterého bude víc, ale stále tam budou plavat jen ty 4 kousky masa, jak jsem se tu kdesi zmiňoval. S takovým přístupem se ten gulášek za stálého míchání nakonec vylije do hajzlu..

Marex (2570) napsal 04.01.2012 v 23:38

Frki: Pokud se ti vysmáli, tak jsou k smíchu oni.

Frki (0) napsal 04.01.2012 v 23:33

Kubát> Přesně to mám na mysli! To to bylo tak zlé, že na startu bylo 26+ jezdců? A to že na čele to valili "jen" Fogarty a Edwards, no bodejď, vždyť to byli esa oné éry...bah, nostalgie mě bere.
Navíc, Dávno se vytratily z WSBK 750ccm mašiny...jasně, litrům nestíhaly i když byly ovladatelnější, ale zase je v tom ten element, že být širší výběr supersportů v 750ccm odvětví, tak po ní asi sáhnu na cestu raději, než na litr (pořád mluvím v rovině motivace diváka ke koupi nějakého stroje, který vidí v bedně).
Navíc, dnešní rádoby bikeři se mi cca dva roky zpět vysmáli do xichtu, když jsem tenhle fakt zmínil, že v WSBK jezdily dohromady 750+1000, že jestli sem prý nespadl z Marsu, "přece to dycky byly jen a jen litry!"

Marex (2570) napsal 04.01.2012 v 23:22

Josef 23:19: Pf f ff ffff ff Člověče k tomu nemám co dodat. Moc často se neshodneme,ale tentokrát teda

Marex (2570) napsal 04.01.2012 v 23:20

Memphis 23:05: Je. Možný je všechno.

Marex (2570) napsal 04.01.2012 v 23:19

Desmo: A to všechno pořád za 20 tisíc Eur. Bude-li ta měna ještě platit... ty jsi nepochopil jednu zásadní věc. Já se tady vůbec nehádám. Jenom jsem přetlumočil obsah článku a ty jsi to nazval pitchovinou. Nevyvracím ti ani to IQ 1. Dokonce ti nebudu vyvracet ani to, že jsem omezený a to s tím mozkem... mno... spíše zauzlinou...
Ještě jednou ti sem dám tu větu, která tě tak zvedla:" To časem ty CRT budou jezdit pořád ty staré WSBK motory, nebo přejdou na Stockové...?"
Vidíš tam někde něco o tom, že bych jim bránil v ladění? Nebude motor z WSBK 2012 lepší, než Stockový 2013 poladěný? Předpokládám, že do roku 2020 se vrátí prototypy, protože CRT Suter, BQR a Inmotec zřejmě davy na tribuny nepotáhnou.

josef58 (823) napsal 04.01.2012 v 23:19

desmo69
Dětský Espézetkův Samozvaný Motogp Odborník

Věř tomu, že Carmela zajímaj jen prachy, adiváci vůbec néééé
Vždyť u arabů je spokojen se 6000 diváky za výkend, a např. u nás, v německu a španělsku, kde chodí přes 200000, maj problémy s výpalným

josef58 (823) napsal 04.01.2012 v 23:11

JP 14:47

memphis.unv

memphis.unv (17) napsal 04.01.2012 v 23:11

desmo69: to by pak neměla s kym byt... do... jakým slovem to nahradit, chtěl jsem to slovo nahradit výrazem "anál" ale to bych kvůli kontextu pak byl obviněn z nepatřičností
prostě bysme se už pak nezasmáli

memphis.unv (17) napsal 04.01.2012 v 23:09

desmo69: takhle vypadá nechtěné komik...
(radši podotýkám že ty )

no a jinak co se týká reové motorky, kdyby ta jezdila aspoň jedna celistvá motorka, byla by to krása, aspoň jedna reálie mezi těma nou-nejm paskvilama

desmo69 (638) napsal 04.01.2012 v 23:06

memphis.unv, a čelts co napsal Marex v 17:58? "o časem ty CRT budou jezdit pořád ty staré WSBK motory"? A já slovíčkařím? Asi jo, pardon, žádám trest smrti

memphis.unv (17) napsal 04.01.2012 v 23:05

Marex: je tohle možný?

desmo69 (638) napsal 04.01.2012 v 23:04

Marexi, prosím tě, (nic ve zlém) jsi tak omezený, a mozek ti přebere jen text co je napsaný, nebo máš tu schopnost uvažovat sám? Co kdyby jen tak čistě úplnou náhodou, motogp používalo v budoucnu pravidla pro motory jako nyní v sbk, a v budoucnu by sbk používalo pravidla pro motory jako nyní ve stockách. Víš co by to znamenalo? Jako "starý známý" ti poradím. I v r. 2020 by mohli jezdit s sbk motorama..a teď pozor!něčeho se chytni!...ani by to nemusely být motory z r. 2012!!! Ale motory z r. 2020, akorát by drželi pravidla současných sbk motorů To je pecka co? Já vím, neuvěřitelné co?? Zatančeme si!
.
.
Marex, Marexi mimo to tam v tom tvém krásném uryvku bylo napsáno "Pokud bychom to vyjádřili hodně jednoduše"...což i kůň pochopí, že to prostě nesmíš brát do slova. Vždyť CRT si může s motory odvozenýma ze série (jako v SBK, mazec co?) dělat, co se jim zlíbí.Samozřejmě v rámci pravidel 81mm vrtání, 1000ccm objem a materíály atd.
Takže úplně to poslední čeho bych se obával je, že např. Marqueza uvidíme v r. 2020 na FTR-Honda CBR1000RR by Ten Kate 2011 ex Rea bike To se fakt neboj...můžem se vsadit

Marex (2570) napsal 04.01.2012 v 22:57

víraz Už to nebudu hulit!!!

Marex (2570) napsal 04.01.2012 v 22:54

memphis: Teď dostanem všichni banána. Desmo za to, že použil víraz pi oviny. Já za opakování toho výrazu a ty za toho idiota. Pak si můžeme psát P.M. a ostatní na fóru si konečně vydechnou.
Ale pochopil jsi to správně. Je to přesně, jak píšeš.

memphis.unv (17) napsal 04.01.2012 v 22:53

AKRO: rossictví nevadí, navíc může byt ta věc na koncu zad




TOPlist