WSBK Aragonie – Neuvěřitelné, Bautista vítězí posedmé v řadě

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
opic26 (470) napsal 06.04.2019 v 21:05+1

Závody jsem neviděl a asi jsem o prd přišel. Nerozumím neustálé diskuzi expertů motorářů tady - každý ví naprosto přesně kde má Panigale V4 Bautisty špici výkonu a že jí pak ty povolené otáčky navíc dovolí s ním letět o třídu jinde než zbytku pole . Jj a nedali tam třeba ti rudí hajz.ové podvodem Doviho agregát? Nechal bych jej po každém závodě přeměřit jestli to není 11-stovka .
Chce se to více pídit po faktech pánové a přečíst si třeba názory zasvěcených jako je jeho týmový kolega, nebo hlavní rival (mj.k přečtení na těchto stránkách).
Koho s.re že vždy ujede ať čumí na MX nebo SM.

VIZI (1431) napsal 06.04.2019 v 20:47

300: všichni naši se těšili na závody a budou sedět v garáži bída

JollyJoker (1016) napsal 06.04.2019 v 20:45

Kawafil: V Itálii,nebo ve Španělsku? Kde ten titul vlastně chtěli mít?

kawafil (1109) napsal 06.04.2019 v 20:39+1

Přesně tak než bude něco jinak bude titul v Itálii a o to šlo

JollyJoker (1016) napsal 06.04.2019 v 20:37

1100Virago: To je pořád dokola, pořád si někdo myslí, že je někdo zvýhodněný.
Když jezdil Checa z náskokem,taky Ducati všichni podezřívali.

1100Virago (3087) napsal 06.04.2019 v 20:24+4

JollyJoker 20:06: Protože Rea je o dost lepší fára než Davies. Navíc se Chaz se čtyřválcem teprve sžívá, na rozdíl od Bautisty.

Samozřejmě, že se nejedná o podvod. Jedná se o pitomě nastavené pravidlo o omezení otáček. Vzniklo za účelem přibrzdit Reovu dominanci a teď se obrátilo proti promotérovi, protože umožnilo Ducati dominovat a závody jsou atraktivní až od druhého místa dál. A než se postupně omezí otáčky u Ducati tak, aby se pole opět vyrovnalo, bude o titulu rozhodnuto.
Dašlí pitomé účelové pravidlo, které mělo něco zlepšit a výsledkem je opak. Stejně jako třeba jednotné pneumatiky.

Paulo (2647) napsal 06.04.2019 v 20:12

Já myslel, že to tu s podvodníkama z Ducati popichujete že srandy ale vy to někteří myslíte vážně...

JollyJoker (1016) napsal 06.04.2019 v 20:06

Když tvrdíte, že Ducati je podvod,tak jak to že Davies nedokázal ujet Reovi?

Capan (190) napsal 06.04.2019 v 20:02

deluxa,no a čo povieš na to,že Davies sa s tým trocha trápi? Nebude na tom Alvarovi predsa len niečo?

deluxa (347) napsal 06.04.2019 v 19:44

Prosim vas porovnavat MM a Bautistu? ak by pretekali na kolobezkach, odrazadlach, detskych slapacich autickach,damskych retro bicykloch alebo na tom malom elektrokolese furt by vyhral Mrkvez. Nie som sice jeho fanusik ale to ze je urcite lepsi o tom ma presvedcil on sam. Bautista ma o nicom nepresvedcil, len o tom ze ten motor je proste vykonnejsi a to dost podstatne a hlavne tam vidno ze zrychluje a ide do otacok podstatne skor ako radak. No nic posledny z toho wsbk cirkusu nech zhasne svetlo...

TDM851 (4270) napsal 06.04.2019 v 19:32+2

Nikdy mě nenapadlo, že se budu zastávat KARINGA
Ale ta Duc jede fakt nějak moc, proti zbytku pole. Podle mě motorem udělají vteřinu na kolo

miramara (1571) napsal 06.04.2019 v 19:26

10% otáček navíc = 10% výkonu navíc = nový fyzikální zákon?
Prosím o vysvětlení...

BSA (338) napsal 06.04.2019 v 19:24

Laverty zavadil o zadní kolo Chaze a urazil si pravé křidélko
záznam např. zde:
//www.worldsbk.com/en/videos/2019/18%20actionpacked%20laps%20Watch%20Race%201%20from%20Motorland%20Aragon

IvanDvoutakťák (5126) napsal 06.04.2019 v 19:12

Jako kdyby se Evžen (Laverty ! ) nemohl zbavit smůly
Tak perfektně zajetej závod a v posledním kole toto !
Doufám, že si ještě někdo další z diváků všimnul, že z jeho Dukny
"něco upadlo" a po odrazu od asfaltu trati vyletělo dost do výšky !???
Nebyl to ""náhodou"" ten zázračnej deflektor, co má chladit zadní pneu
(případně taky přidává přítlak zadnímu kolu ) ... ??
Když holt zadní kolo nahede na kus plastu na trati, je to pád "na zadeček" ,
jak s oblibou říká Lukáš Pešek ...

Rado_ (567) napsal 06.04.2019 v 19:08+2

Mám za sebou 320km v sedle. o něco jsem přišel?

PetrG450X (46) napsal 06.04.2019 v 18:54

VIZI - jenze chybou vedeni zavodu a ne chybou jezdce ... Oliver dostal 2x "Drop 5 position" , prvni opravnene za prekroceni limitu trati a podruhe chybne...

VIZI (1431) napsal 06.04.2019 v 18:46

Jsem to říkal, že je pěkný máme tam 3 jezdce, ale že závod nepojede ani jeden.

kawafil (1109) napsal 06.04.2019 v 18:38

Mě stačí že Sykes začal sekat Haslama

PeterRRoliver (378) napsal 06.04.2019 v 18:09+1

Karing: ano v tom vsem s tebou souhlasim a mam stejny nazor na to ze uz meli byt davno nastavena jasne pravidla ohledne otacek, vahy atp. Vim prd co ma dorna s ducati ale jsem i naklonen tomu ze tam neco v pozadi treba bude!!! Je nesporne ze serialu WSBK to nijak neprospeje. Jen me zarazilo ze je Bautista podvodnik. Ja treba nemusim Marqueze v GP a i tam bylo hned od zacatku zjevne jak je protezovan ale podvodnikem bych ho nenazyval. Jen proste chytl prilezitost i s vyhodami pevne za pacesy tak jak bych to udelal i ja a spousta dalsich. A myslim ze neni fer hodnotit (to neni na tebe) jezdce z gp ze tam jezdily tuzku apod. jak tu o AB nekdo psal. Za casu kdy jezdil AB u gressinyho tak spoustu zavodu bojoval hodne vpredu. Pak sel do Pullandbear na motorku znatelne horsi a uz to slo do haje, a i tam obcas dojizdel kolem desitky. Takze myslim z toho co jsem videl ze je hodne slusnej jezdec. Navic vazi cca 60 kg a meri 170cm co je velika vyhoda .)

KARING (245) napsal 06.04.2019 v 18:00

Rogih - Vy mě chlapi nenecháte odjet! Kdepak, na ty Dukna-podvod závody se sice koukat nebudu, ale na Supersporty se podívám! Výsledky a reportáž z podvodu zvaného SBK-Ducati-Bautista budu číst dále, protože přece jen existuje jiskřička naděje že se to jednou změní i když letos a asi ani příští rok to určitě nebude!

Capan (190) napsal 06.04.2019 v 17:58

Karing to hrotí. Ale zamyslime sa,či nemá aj kus pravdy.
Takéto preteky za veľa nestoja.

rogih (1043) napsal 06.04.2019 v 17:54+1

Karingu, dobrej začátek. Přestal jsi sledovat závody a čteš jen výsledky. Teď to chce pokročit o krok dál a přestat i číst výsledky a my budeme mít konečně klid!

KARING (245) napsal 06.04.2019 v 17:53

No nic kluci, už vás nechám být, jdu se projet, ale raději autem, motorku nechám doma, nějak mi ji ta podvodnická Ducati znechutila!

KARING (245) napsal 06.04.2019 v 17:51

Meli - Vlastně ten boj o druhé místo byl prakticky boj o první místo, protože podvodník Bautista se nemusí počítat! A nevím jestli by se měli počítat i další Dukny, protože ty ten neférový motor mají také! I když ne tak výkonný jako Dornou podporovaný Bautista!

KARING (245) napsal 06.04.2019 v 17:45

Capan - Máš pravdu SBK stojí za ...!

Meli (195) napsal 06.04.2019 v 17:41

Moc pěkný závod!!! Přál jsem Yamaze pódium ale na rovinkách na Ducati nikdo neměl... Jinak když odmyslíme Bautisti vepředu tak jeden z nejvyrovnanejsich závodu... všem kdo jen kritizují protože potrebuji kritizovat aniž by videli doporučuju shlédnout...

KARING (245) napsal 06.04.2019 v 17:40

PeterRoliver - Ale to se pleteš! Mě taky nevyhovovalo,když Rea pořád vyhrával, ale tenkrát jim nikdo neomezoval otáčky a SBK jely hodně rychle, na stejných tratích to Rea by jel s časy na kolo okolo 5-6 místa i mezi jezdci MGP! Po drastickém snížení otáček u jeho Kawasaki se Rea sice zpomalil, ale stejně i když mu to točilo o pár set otáček méně než ostatním, dokázal vyhrát MS.
Nebylo proti čemu protestovat, když měli všichni stejné podmínky a pokud KAWA dokázala udělat nejlepší motorku bylo to v pořádku! Horší to bylo po omezení otáček! Tam už to bylo špatně!
Ovšem to, co předvedla Dorna a Ducati letos, kdy má Ducati povoleno mít 10% otáček a tím o deset procent vyšší výkon to je totální podvod nejen na ostatní značky, ale i na diváky a nebude se čemu divit, když zájem o SBK půjde znova hodně dolů a nakonec je to dobře vidět na dnešních 18 startujících. Jediné co by stačilo,stanovit všem minimální váhu motorky a stejné otáčky, ať si každý poradí jak umí! A vůbec by se nemusela řešit váha jezdců a jejich výška a kde co dalšího, jak tady demagogicky píšeš! Do té doby, pokud se tedy debilové z Dorny chytí za frňák a pochopí která bije, zůstane u mě Ducati jako podvodnická firma a Bautista co na ní jede zůstane podvodníkem, který vyhrává nezaslouženě, jen díky motorce a debilům z Dorny, kteří mu to jako Španělovi zařídili! !

Capan (190) napsal 06.04.2019 v 17:32

Ale uznajme si,že celé WSBK stojí za kokot.

petridas (275) napsal 06.04.2019 v 17:29

Furt nejak nechapu v cem je AB podvodnik.

JA-NE (783) napsal 06.04.2019 v 17:16

pekny zavod. hlavne boj o 2 flek




TOPlist