Info
|
Nejlepší univerzální pneu na dlouhé cesty,jakou jsem kdy zkusil.Výborná na silnici a velice schopná v terénu.Je to až skoro nesmyslná kombinace,ale opravdu je to tak.Velké mezery ve vzorku způsobují,že se pneu pěkně čistí i v mokrém terénu a zároveň má solidní vedení v přímém směru,protože negativní vzorek pobere hodně materiálu.Dokud je k dispozici alespoň 50% vzroku,tak má pneu solidní vedení a velkou schopnost přenést sílu při brzdění na nezpevněný povrch.
Žádný zázrak jsem při koupi nečekal,protože je to univerzální pneu,ale opravdu z toho Metzeler dostal maximum,co je jen možné z takového typu pneu dostat.Při slušném cestovním zacházení má obrovský nájezd,srovnatelný v této kategorii snad jen s Mitas E07,avšak za nesrovnatelně lepších jízdních vlastností na silnici...v terénu se tyto pneu snad ani nedají srovnávat,protože tam má Karoo jasně navrch.
Nebýt toho ztvrdnutí směsi v půlce hloubky dezénu,tak je to dokonalá cestovní pneu...ale zase takhle má obrovský nájezd,jen s přihlédnutím,k této nepříznivé vlastnosti.
Foto přední pneu po najetí 15000km,v čemž bylo 9600km kolem Černého Moře,takže s naloženou moto
Přední pneu by najela mnohem víc,ale měním celou sadu společně,navíc ten předek v tomhle stavu ještě zdaleka neklouže tolik,co mnohem víc sjetý zadek a ani se mi na to nechce čekat
|
Někde jsem četl,že se dají srovnat s TKC 80 a to jsem udělal největší chybu v životě.Jsou to neskutečně hučící mrdky a jak na suchu tak na vodě zapomeňte,že si štrejchnete uchem o zem.
Jedi né co je na nich dobré je cena v poměru k rychlosti sjíždění,ale pomalu sjedete také hokejový puk,který je ze stejného materiálu.
Tyto pneu jsem si na letošní sezónu koupil taky a s jízdou po silnici musím souhlasit,drží perfektně.Trochu jsem se obával jízdy s ještě neoježděnýma ale velice mile překvapily hned od začátku.To co si s nimi dovolím jsem si s Mitas E08 nedovolil ani náhodou.Na km.nájezd jsem zvědavej.
Obuto na Suzuki DR 800 S BIG.