Seznam deníků k motorkám
Nalezeno 118 záznamů

• Jánské koupele

Poslední zápis před více než rokem?? Uff, jsem ostuda :-$ S Kymčátkem jsem nedávno oslavila šesté výročí a musím říci, že bohužel nám ty kilometry p...

Vloženo: 28.8.2017
  • 5 let s Kymčetem

Dnes je to přesně 5 let, co jsem si dovezla domů tuhle dvácu a nebyl jeden jediný den, kdy bych tohoto výběru litovala. Máme za sebou 26 000 společnýc...

Vloženo: 17.8.2016
  • Píchlá guma, holé neštěstí

Chtěla jsem včera básnit o tom, jak jsem najela posledních chybějících 270 km a máme tedy s Kymčetem 26 000.. Ale zákon schválnosti mi to nedovolil. V...

Vloženo: 16.8.2016
  • Při západu slunce

Konečně nějaké to volno a hlavně hezké počasí, takže jsem si k večeru stále pohrávala s myšlenkou, že bych se ještě někam projela. V 6 už jsem to nevy...

Vloženo: 22.7.2016
  • Konečně výlet

V práci naplánované volno, nádherné počasí, takže byl nejvyšší čas dát si konečně první letošní vyjížďku. S Radimem jsme si dali sraz na těrlické rov...

Vloženo: 6.7.2016
  • Můžeme zase klopit!

Přijde mi, že si z nás počasí letos dělá prd*l, protože zatímco jeden den se člověk peče, druhý den jsou přívalové deště, že není dobrý nápad vyjet ně...

Vloženo: 5.7.2016
    Typ: Údržba
  • Kolem komína

Jak je už je pomalu zvykem, motorku vůbec nestíhám a lítám z brigády na brigádu.. Včera mi to ale nedalo a dala jsem si aspoň 54 km kolem komína :-) ....

Vloženo: 18.4.2016
  • První jízda nové sezóny

A všechny starosti se rázem rozplynou! :-X Konečně i my vyjely a daly si prvních letošních 46 km. První pozdravy, první muška v oku, první spálenin...

Vloženo: 4.4.2016
    Město: Dolní Domaslavic
  • Do nové sezóny s novým obutím

Letos to bude již pět let, co jsem propadla motorkám. Co jsem si zamilovala ten pocit svobody na dvou kolech a i přes nesouhlas rodiny si pořídila Kym...

Vloženo: 30.3.2016
    Typ: Koupě
  • Ohlédnutí za sezónou

První projížďka: 17.3. Poslední projížďka: 3.10. Celkem najeto: 4 480 km Nejdelší výlet: 426 km z Prahy domů (Součást výletu kolem ČR - 1 131 km za...

Vloženo: 10.1.2016
    Typ: Reportáž
  • PF 2016

Ráda bych Vám všem popřála jen to nejlepší do nového roku. Hodně štěstí, zdraví, lásky, přátelství a hlavně splněných snů. I když Vám okolí nebude přá...

Vloženo: 31.12.2015
  • Kolem ČR - Den čtvrtý a poslední

Úterý ráno, 705 km za námi, nejdelší trasa před námi, takže bez mučení přiznávám, že se mi z postele vůbec nechtělo! Těšil mě aspoň pohled z okna ven,...

Vloženo: 6.10.2015
  • Kolem ČR - Den třetí

Jsem ostudaaa, ale už jdu na to! Třetí den opět začínal budíčkem v 7 a velmi neochotným hrabáním se z postele. O to horší to bylo, když jsem zjistila...

Vloženo: 18.9.2015
  • Kolem ČR - Den druhý

Neděle mě přivítala krásným slunečným počasím, nic mě nebolelo a já se na cestu opravdu těšila, protože mě čekalo něco nového. Sobotní trasa byla jen ...

Vloženo: 15.9.2015
  • Kolem ČR - Den první

Po čtyřech dnech od bodnutí vosou má ruka konečně přestává připomínat náčiní pro míčové sporty a já Vám mohu napsat něco o našem výletu “Kolem ČR". ...

Vloženo: 15.9.2015
  • Jako nová!

Nové díly byly doma a mohlo se jet konečně na výměnu. Cairuš musela nejdřív trochu pozlobit v garáži, kde nechtěla nastartovat a vyčítala mi tak, že j...

Vloženo: 13.9.2015
    Typ: Montáž doplňku
  • Moto narozeniny

Člověk si má taky někdy udělat radost, tak já si udělala krásné a pravé moto narozeniny B-) . Řetězovku už máme po smrti, zvládla s námi 16 000 kilom...

Vloženo: 28.8.2015
    Typ: Montáž doplňku
  • 4 roky s dvácou

Ano, je to tak.. Včera to byly přesně 4 roky ode dne, kdy jsem si Cairo dovezla :-) . Od té doby máme za sebou 22 513 km, spousty zážitků a nepopsatel...

Vloženo: 17.8.2015
  • Události posledních dní

Jelikož jsem každý den v práci, na nějaké výletování s Kymčetem mi nezbývá čas, a tak se z něj teď stal spíše dělník na denní dojíždění do práce a z p...

Vloženo: 24.7.2015
  • Aprílové počasí a Rokker kvalita

Jelikož jsem teď bez auta, tak mi nezbývalo nic jiného než jet do práce na motorce i přes ne příliš lákavou předpověď počasí. Cesta do práce proběhla...

Vloženo: 20.5.2015
  • Testování Kawasaki - Vysoké Mýto

Není to sice o mém zlatku, ale musím se pochlubit :))). Můj dnešní úžasný den ve Vysokém Mýtě!! Poprvé na okruhu a k tomu rovnou testování nových mal...

Vloženo: 7.5.2015
    Typ: Reportáž
  • 1. letošní vyjížďka

Tak konečně po zimě první vyjížďka. :-) Krásné počasí, tak proč toho nevyužít. :-) B-) :-DD

Vloženo: 24.4.2015
    Vložil: ĎábliceMaruška
    Město: Beroun-Město
  • Návrat hvězd

ANO! Konečně jsme se zase projely! Bohužel jsem měla dva měsíce motorku v práci a neměla čas jezdit.. I když bylo ještě v říjnu a listopadu božské po...

Vloženo: 14.12.2014
    Město: Dolní Domaslavic
  • Opačný kruháč a první závada

Opět mě popadla ta chuť zkusit kruháč opačným směrem :-$ . Takže jsme se s kamarádem vydali směr Hyundai a zkusili trochu potrénovat. Nééé, jezdit kru...

Vloženo: 8.10.2014
    Typ: Oprava
    Město: Dolní Domaslavic
  • Když mě brzdy zachránily a antifog zradi...

Po nedělním objevu úžasného, opuštěného kruháče u Hyundaie jsem si včera řekla, že využiju krásného počasí a zkusím si jízdu protisměrem :-$ . S čím j...

Vloženo: 30.9.2014
  • Mé první kneedown!

Na víkend nám vyšlo krásné počasí, tak jsme se s bandou domluvili a konečně zase vyjeli (y) . Sraz byl klasicky na Těrlické rovince a jak už bývá v po...

Vloženo: 29.9.2014
  • Kudy z nudy

Po náročném pracovním a prvním školním týdnu jsem zatoužila po troše relaxu v sedle motorky. Bylo už pozdní odpoledne a já věděla, že mám jen tak dvě ...

Vloženo: 20.9.2014
  • Relax po práci

Stydím se, že tu mou kočku letošní sezónu tak zanedbávám :-( .. Pořídili jsme si živého oře, prázdniny pomalu končí, nastoupila jsem do práce, tak mot...

Vloženo: 8.9.2014
  • 10 000 km

Dnes moje motorka najela 10 000 km. Ale já jsem na ní ujela zatím cca 1400 km. :-)

Vloženo: 4.6.2014
    Vložil: ĎábliceMaruška
    Město: Beroun-Město
  • "Menší" výlet

Počasí se trošku umoudřilo, tak bylo třeba toho využít. Naplánovala jsem trasu a poprvé nejela sama :-) . Frýdek, Šance, Valmez, Hranice, Potštát, Vít...