Seznam deníků k motorkám
Nalezeno 135 záznamů

• Dvoutaktní chvilka poezie

mámo, jedem všichni pikslou na Chotuc a nebo jedu s klukem. Odpověď nebyla jednoduchá, ale lehké nadšení cítit bylo ale jen decentní s odpovědí ne jed...

Vloženo: 21.1.2024
  • Servis reklamace - startovací pakny

Tak chvilku babetka jezdila v poho, řazení už si sedalo a jednoho dne přijdu, nastartuju a při zabrždění zadního kola, abych ji sundal že stojánku, mo...

Vloženo: 26.12.2023
  • soukromý ELEFANTENTREFFEN

Dnes jsem potřeboval zajet na odběr krve, kroutím třetí tejden doma a už mi z toho hrabe. Protože jsem to chtěl vyřídit rychle, auto jsem na poskaková...

Vloženo: 6.12.2023
  • Servis

Babka už poslední dobou trochu zlobila, hlavně blblo řazení. Na studenej motor ihned po rozjezdu řadila dvojku a nechtěla řadit zpátky na jedničku. Ja...

Vloženo: 31.10.2023
    Město: Kouřim
  • zase šlapka a novej olej

Šlapka moc dlouho nevydržela a zase jsem jí urval při startování :-D Mechoš mi ji povařil už snad na fest a ještě jsem ji pro jistotu prohodil s prav...

Vloženo: 25.9.2023
  • rychlovka

na motorce to nejde, lanko stále nikde, což by nevadilo, stejně byla stále velká vedra a to se moc jezdit nedá, teda dá ale spíš v tričku a to pak čme...

Vloženo: 18.7.2023
  • Zavaření šlapky

Bábrdle chodí jak vínko, akorát levá šlapka, už jednou vařená, která vlastně funguje jako nakopávačka, se rozhodla upadnout :-D Borec v servisu mi ji...

Vloženo: 18.7.2023
  • Už to zase nejelo

Takže, Včera jsem se naštval a vyhodil jsem dellorto i s mezikusem, nasadil zpět starý dobrý Jikov trošku s obavami aby problém s dušením a jízdou na...

Vloženo: 16.6.2023
  • proč to nejelo

Zase drobná šlamastika, komedie při odjezdu od boxu balíkovny na hlavním nádraží a to proto, že mi to jelo, nejelo, a pak už jsem tlačil domu. Příčin...

Vloženo: 31.5.2023
  • drobný tuning

Tak jsem si na babettě málem rozbil držku, když mi při brždění za náklaďákem prdlo přední lanko :-P Takže objednána sada lanek a různý kravinky. dál...

Vloženo: 11.5.2023
    Typ: Údržba
  • Franta svár

bohužel, babetta ještě když byla v rukách synka, se jí vylomila již evidentně vařená trubička na spod rámu, jíž prochází osička stojanu. Bratr dovezl ...

Vloženo: 6.4.2023
    Město: Nymburk
  • Emoce vypustit je někdy prostě potřeba

A tak jsem si mezi nočními upravil šlapku na babetě protože tam byla z kola a byla moc hluboká na ose a klínek šel částečně mimo výřez takže jsem jí ...

Vloženo: 25.3.2023
    Město: Nymburk
  • Provětrání ZVL stroje, kolik to vlastně ...

Tak jsem pozdě odpoledne se hodil do motohadrů a termoprádlo teda pod to, a vyrazil směr Hořátev, Sadská, Milčice, Tatce, Lipany, Třebovle- mňam ta sk...

Vloženo: 23.2.2023
  • převzetí stroje

Milý deníčku, babettu jsem od syna odkoupil, jemu stačí motokolo a hlavně "strašně" potřeboval novej mobil. Říkám mobil - nasrat !!! protože takovou ...

Vloženo: 17.1.2023
  • Výlet a sběr

Dal jsem klukovi dohromady motokolo z mého starého horáka, s malým rámem 17". Hrozně lehké, úzké příjemné kolo co mi přenechal švára. Až na ty mitasky...

Vloženo: 5.10.2022
  • Dellorto

Synek si strašně přál karbec dellorto SHA 14.12L a tak ho dostal. Dnes nainstalován. Musela se akorát dát delší benzínová hadička a vykrouhnout kousek...

Vloženo: 22.8.2022
  • Objevy

Rám polyt odbarvovačem, žádný zázrak,.škrábeme to, hrůza. Objevujeme také zalakovanou rez, místy musím a chci, to pískovat. Pod stojanem se zespod rá...

Vloženo: 20.6.2022
  • Rám u stojanu poškozen

Při koupi jsem si nevšiml, že je asi poškozen rám u stojanu, ten upadl, celá ta trubička pro osičku stojanu je vylomená a ten kus rámu nad tím bouchnu...

Vloženo: 15.6.2022
    Město: Nymburk
  • nové pakny startovací spojky

Babka začala poslední dobou trochu zlobit, začly prokluzovat pedály, když jsem chtěl nastartovat. Zavez jsem ji k fachmanovi přes babety a ten odhalil...

Vloženo: 30.3.2022
  • Roadtrip Jižní Čechy

Od úplného začátku, kdy jsme se začali hrabat v Babettách nám bylo jasné, že přijde čas, kdy spácháme vícedenní roadtrip jako vyvrcholení éry strávené...

Vloženo: 15.8.2021
    Typ: Dovolená
    Vložil: littlebiker
    Město: Vnorovy
  • Duše opravena, jedu na výlet

Přední kolo opraveno. Strhla jsem ventilek duše, když jsem jela kousek na hodně podhuštěné pneumatice. Kolo sundal manžel. Zavezla jsem ho do servis...

Vloženo: 14.8.2021
  • nové zadní kolo

Zadní kolo se nějak divně vaklalo. Myslel jsem, že jsou v řiti ložiska, tk jsem to rozhodil a střed uvnitř bubnu uplně vejpůl :-C :-D Bazarový zadní...

Vloženo: 5.5.2021
  • plynové lanko

Lanko se pod válečkem v heftu začlo třepit a zůstávalo viset v bowdenu, takže se muselo dát nový (y)

Vloženo: 24.3.2021
  • Připravena na letošní sezónu

Co už... [img]https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2021/08/552598_58fcd2f757eb9f739eeffa1ba03685fd.jpg[/img] Vidlice zavařená, bowdeny vyměn...

Vloženo: 22.2.2021
    Typ: Údržba
    Vložil: JohnyShorty
    Město: Přelouč
  • Sníh leze dolu, je čas Bábu dát dohromad...

Pustil jsem se do toho. Přední vidlice je v peitchi, tak jsem se jal ji svěsit a připravit na zavaření. Nechápu jak to mohli takhle z fabriky poslat, ...

Vloženo: 22.1.2021
    Vložil: JohnyShorty
    Město: Přelouč
  • Jezdím i v roce 2020

I letos jezdím na Babetě. :-DD Málo, ale jezdím. Hned z kraje roku jsem si vyjela na nákup a vzala to oklikou. Špatně jsem se oblékla a tentokrá...

Vloženo: 23.12.2020
    Typ: Reportáž
  • Kraken ožil :)

V sobotu jsem stroj hodil na ponk. V nádrži 20 let starý benzín s M2T. Nádrž podle toho taky vypadala. Ve vnitř rezavá, jak liška. Karburátor zanesený...

Vloženo: 27.5.2019
    Vložil: jawarmaniak
    Město: Brno-Bohunice
  • Babetou cestou necestou

Vesměs jsem se celou sezonu vesele kodrcala za nějakým drobným cílem, jako byl nákup, geocaching, cesta do stáje nebo za kámoškou. [img]//img.moto...

Vloženo: 13.12.2018
    Typ: Reportáž
  • GO motoru Babetty

V létě jsem na ní nechala udělat generální opravu motoru. Ona už stejně skoro nejela, takže mě vlastně donutila ji odvézt do servisu. V říjnu mi z...

Vloženo: 13.12.2018
    Město: Hulín
  • nová svíčka, čištění zaneseného výfuku...

babka najednou začla nějak hůř jet, nechtěla do otáček, pak sem zůstal viset ve městě, byl nutnej odvoz dodávkou :-D Zjistil sem, že svíčka Brisk upl...