Po Jawě 350 jsem chtěl něco spolehlivějšího a rychlejšího. Ale musí to mít kulatý světlo vepředu, jinak to nechci
První dojmy - První dojem byl že jsem na tý motorce skoro zbytečnej. Chytá na první, motor zhasne když zapomeneš sklopit stojánek, neutrál najdeš i bez kompasu. Co přijde příště, povozy bez koní? Čumim
Motorku bych doporučil pro - Pro ty co ještě nevědí co koupit dál - jestli cesťáka, naháče, enduro...Honda dá spoustu prostoru si to srovnat
Recenze
Mašinu jsem kupoval tak 150 km od domova. Ty vyhřejvaný hefty nechci, slevíš litr když je tu nechám? Ok, tak to sundej. Cestu domu jsem promrz tak, že jsem si ani nestih nadávat co jsem to za vola. Ale od tý doby mi nechyběly. Prostě když je zima na pazoury tak jeď autem, nemá to cenu. Jak už jsem psal, technickej pokrok oproti třindě neuvěřitelnej. Holt Japonsko je jinde (dlabou syrový ryby, koukaj na zápasy velkejch mimin v plínách a jednoho dne vynaleznou i příbor).
Něco o motorce: 6 kvaltů - padaj tam přesně a bez keců, smysl šestky mi uniká. Spotřeba: do 5 litrů. Podvozek - nejsem žádnej střelec tak si nebudu hrát na znalce, mě stačil. Motor: výkon stačí na jízdu ve 2 a na pohodlný předjíždění, zvuk se sériovym vejfukem ideální tak na denní dojíždění do práce, já čekal víc. Ovládání blinkrů, světel atd. - jako nový, bez chyby. Sakumprásk, instantní stroj kterej zaleješ benzinem a to stačí. Motorka poslouží dlouho, spolehlivě a levně. Dost místa pod sedlem, charakteru trochu míň. A je to fakt držák, když jsem jí kupoval měla kolem 70.tis km a nikde to znát nebylo. Hlava doporučuje, srdce ne.