Totální střelopila xD Nádherný vzhled i zvuk
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 1000RR Fireblade: Nebyla žádná pěkná za dobrou cenu
První dojmy - Kurva výkon! Krásně ovladatelná, spolehlivá
Motorku bych doporučil pro - Rybářům
Doplňky na motorce - hlava z K6 (magnesium) otevřený výkon, pancéřové hadice, individuální přepakováni, vidle, kapotáž odlehčená, yoshimura, Power Commander...
Recenze
Vysokovýkonný motor se vyznačuje hlavně maximálním výkonem a kroutícím momentem uloženým v úplně vrchním spektru otáčkoměru. Maximální výkon 185 koní leží ve 12 000 ot/min. Ne že by motor neměl sílu i v nižších otáčkách, ale točit motor až do červeného pole otáčkoměru je u této motorky velice návykové. Odezva na plyn a řazení je lepší než kdy předtím.
Delší rozvor zaručil lepší stabilitu a agilnější výjezdy ze zatáčet. To určitě ocení každý sportovně naladěný řidič. Úpravami prošly také tlumiče a dá se říct, že motorka nabízí i trochu nějakého komfortu, ale na dlouhé cesty se moc nehodí. Tlumiče jsou nastavitelné a při správném nastavení získáte vyloženěě okruhovou motorku. Moc se nám nelíbily pomalé trochu ospalé rekce na změnu směru, za což mohou necitlivá řídítka.
Veškeré mechanické části na této Suzuki jsou skoro nezničitelné a vydrží opravdu pořádnou porci kilometrů. Ale bohužel lak a kryt motoru vypadá trochu levně a konkurence je na tom v tomto směru podstatně líp. Ale spolehlivost je na špičkové úrovni a pokud se o motorku budete dobře starat, odmění se vám opravdu dlouhou životností.
Suzuki nikdy nevyrobilo špatnou GSX-R1000 a u nového modelu se to jenom potvrdilo. Je to její vlajková loď a jeden z nejlepších superbiků, který byl kdy vytvořen. Díky možnosti snížit výkon se tato motorka hodí i pro ne úplně profesionální jezdce, ale samozřejmě začínajícímu řidiči bych ji asi nedoporučoval.