PROFIL MOTORKY

Aprilia RS 125 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník tomica46
Vloženo 27.4.2015
Aktualizováno 20.4.2018
Zobrazeno 1 906x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Matně černá krasavice. Můj vysněný stroj a stroj mého obdivovatele Valentina Rossiho.

První dojmy - Hned první jízda byla fenomenální. Pro začátečníka ideální. Ihned padla do ruky a hned jsme si padli jeden druhému do oka. Na první pohled silně vypadající mašina a po rozjezdu i dravá šelma která musí rozjásat srdce spoustě motorkářům.

Motorku bych doporučil pro - Určitě pro začátečníky nejlepší volba, ale ani pro zkušené motorkáře to není žádná levota. Natřete to s touto motorkou i papírově silnějším soupeřům. A vzhledově vypadá jako velká mašina tak určitě i okouzlíte okolí :D.

Recenze

Od mala sleduji MOTO GP závody a Valentino Rossi je můj obrovský vzor. Jelikož i on na ní jezdil v kubatuře 125ccm tak to byla i pro mě jasná volba. Než jsem si na ni našetřil a koupil tak jsem měl o ní načteno spousta materiálů návodů, a plno dalších stránek.

Jízdní vlastnosti perfektní. Krásně drží na silnici, nebojí se ani sportovnější jízdy v náklonu také krásně drží. Nikdy jsem s ní neměl pocit, že by mě chtěla zradit. Opravdu jako začátečníkovi mi padla hned. Váhově patří mezi ty lehčí což mi taky vyhovovalo ze začátku. Brzdám brembo se nedá nic vytknout, brzdí vždy jak mají i na mokré vozovce mají perfektní vlastnosti.

Spolujezdec: přecejenom je to sportovní motorka taže nikdo ani nemůže čekat velký komfort pro spolujezdce, ale i tak si myslím že to není nejhorší. Na kratší vzdálenosti to není špatné.

Úložný prostor není nikterak velký, ale v pohodě se vleze lékárnička, základní nářadí + já vozím půllitrovku s benzínem a půllitrovku s chladící kapalinou pro případ nouze a není problém.

Poruchy: za celou dobu co jí mám, mám již téměř vše nové. Ale to i tím že jsem koupil stroj porouchaný.

1. oprava: byl přidřený motor takže to znamenalo nový píst, klikovou hřídel a ojniční sadu, výměna kapalin
2.oprava: nové páčky, brzdy, náplně a těsnění
3.oprava: nové gumy, nový bovden a náhon tachometru, blinkry
4.oprava: asi nejrozsáhlejší zasekla se převodovka, takže půlení motoru, výměna veškerých ložisek za kvalitní skf, nová gufera a komplet nové těsnění celého motoru, samozřejmě i výměna posekaných koleček v převodovce, vyčistění veškerých dalších dílů: výfuk, chladič, vzduchový filtr,..., a konečné nastavení karburátoru, doplnění nových kapalin, převodový olej, motorový olej, chladící kapalina, seštelování plynu, spojky, sytiče

Ted mám konečně vše opravené a motorka opět jezdí jako nová. Až mi bude líto ji prodávat protože se koukám již po silnější kubatuře. BuĎto pujde jen do nějakých dobrých rukou a nebo zůstane v garáži jako suvenýr a vzpomínka na první moto :D

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
RepsolGirl
RepsolGirl napsal 03.05.15 v 06:12 10b.

RSko se má u Tebe beztak nejlíp! Takový full servis! v té matné vypadá luxusně!

PayazZ
PayazZ napsal 29.04.15 v 22:11

pěkná jen musím říct že SKF už není co bývalo ale snad vydrží !

Bings
Bings napsal 29.04.15 v 13:34

Zdar, motorka pěkná. Je vidět, že je to pro tebe srdcovka. Oprav si ale prosimtě tu první větu, jestli tě Rossi obdivuje, tak musíš bejt sakra dobrej jezdec, nebo je Vale na český chlupatý zadnice.

Gahan37
Gahan37 napsal 29.04.15 v 12:43

Člověče to aby jsi ji jezdil aspoň 5 let po těch investicích…

Více komentářů



TOPlist