Hornet 900, šedá metalíza, karbonové LeoVince výfuky, tlumiče Showa, K&N filtry.
První dojmy - Jezdím na ní asi 4 měsíce a pořád se s ní zžívám v ostrých zatáčkách, ale bude to i tím, že nemám s kým jezdit a s kým se zlepšovat. Ještě mě ničím nepříjemně nepřekvapiila.
Doplňky na motorce - Karbonové výfuky SBK Leo Vince Ovale evoii, tlumiče Showa, K&N filtry olejový i vzduchový..
Recenze
Chtěl jsem jako svou první "velkou" motorku nějakou léty prověřenou klasiku a Hornet byl pro mě jasná volba. Kromě toho miluju nakedbikes.
Něco najeto už s ní sice mám, ale nemám moc s čím porovnávat a ani nejsem zkušený mechanik, abych se mohl pouštět do nějaké krityky jízdních vlastností. Jedninné co mohu říct, že do úložného prostoru se mi v klidu vejde lékárna, řetěz na přivázání ke sloupu, síťka (pavouk), hadřík, barometr a třeba i triko na převlečení. Je opravdu hezky prostorný.
Nejlépe se cítí samozřejmě na silnici, ale ani ve městě s ní problém nemám. Projíždění zácp (a že jich v Praze je) není problém. Ale samozřejmě je jí ve městě občas teplo, když se musí jet pomalu, nebo stát, takže si pouští ventilátor chladiče.
Zatím jsem na ní jel jen minitrasy max. 150 km a úplně v pohodě. Ovšem když jedu čtyři dny po sobě 120 km, tak trochu bolí zadek, ale možná jde jen o zvyk.
Jinak na manipulování mimo jízdu je úplně v pohodě, ale je třeba dodat, že mám 190 cm a kolem 90 kg.