Aneb závodní stroj, co už trochu stojí za to. Jsem zvědav, jak se spolu popereme v nastávajícíc sezoně.
Motorka koupena od KTM factory rider
První dojmy - Mé první dojmy byly rozpačité, páč motorka nejela 2 roky a tu celou dobu jen stála. Inu po vyčištění karburátoru a nalití čerstvé směsy úspěšně chrochtal :-) Jsem zvědav na jízdu...
Doplňky na motorce - Airbox Pitster Pro
Recenze
Najeto na pitbike strojích mám minimum, avšak nějaké jízdní zkušenosti s předchozím strojem jsou. Zakoupil jsem ho po týpkovi co dřív na ní jezdil závody, pak si koupil koupil velkou a tadle kráska jen stála. Vyčistili jsme karbec a hned objetavě chytla Pit byl zakoupen v roce 2009. Následně byl ježděn 2 sezony, poté nastala velká evoluce. Na novou sezonu 2011 bylo snad překopáno všechno na co si vzpomenete, po rám až po motor. Prodejce byl celkem vysoký, takže se rám odvezl klukum od Jawy do Divišova. Dělal se komplet nově vyvýšený podsedlový rám, nástavec 4cm pod nádrž + vyvýšenný klemy pro řidítka.
Úpravy:
Racing zapalování - jde za plynem tak, až se Vám z toho klepou kolena
OKO karburátor 30mm přetriskovaný
Zlaté dopln'ky
Vyvařované kartery (YX) aby nedocházelo k lámaní přepážek, slabina karterů...
WP přední vidlice z KTM SX 65
Centrál též z KTM SX 65
Nový držák motoru z antikora