Jedná se o Laverdu 750 SF v úpravě SFC.
Motocykl má zajímavou historii, byl dovezen z itálie, kde měl 2.majitele. Druhý majitel byl zaměstnán v Breganze jako mechanik a motorku přestavěl na úpravu SFC.
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Nadčasový stroj, dobrá technika pro toho, kdo má rád cafe racery.
Doplňky na motorce - všechny doplňky, které jsou na motocyklu namontovány jsou dobové originály.
Přepákování Tarrozi, řidítka clip-on Tomaselli.
Na motocyklu jsou namontovány otevřené výfuky verze SFC.
Úprava hlavy válců a karburátory Dellorto PHF 36 s akceleračními pumpami.
Recenze
Zatím jsem najel jen pár stovek metrů. Když jede, tak letí, ale s koupí italského stroje se člověk zároveň stává mechanikem. Motor má surový zátah od spodu, podvozek funguje překvapivě dobře, samozřejmě s přihlédnutím k roku výroby motocyklu. Brzdy jsou vcelku postačující pokud před Tebou nazabrzdí Audi
Moc hezká. Přemýšlím proč uživatel Gambalunga měl potřebu napsat to co napsal. Bez ohledu na to jak moc má n3bo nemá pravdu
Nadčasového na tom stroji není nic, jen aktuálně dobře udělaný od Japonců okopírovaný OHC monoblok s 5 kvalty a POUZE elektrickým startérem, o čem se producentům anglických OHV olejniček v té době ani nesnilo...Proti těm je i motor z nepochopitelně v Čechách přeceňovaného klumpru, zvaného JAWA 500 OHC, kosmická technika...
Nevím na co jste byl zvyklý a na čem jste jezdil, když Vás překvapuje podvozek téhle Laverdy. Ten, na svojí dobu dobře navržený zbytečně těžký rám, kvůli 2,9mm tlustým trubkám a osazený pérováním od Ceriani ani jinak, než dobře sedět nemůže...
Překvapuje mě Vaše spokojenost s těmi věcmi, co nazýváte brzdami, hlavně ta přední...
Asi jste na tom ještě moc nejezdil a už vůbec ne rychle. Já se Vám ani nedivím, s těmi brzdami, co tam máte je to velké riziko. Buďte opatrný, ať se nestane nějaké neštěstí. S těmi brzdami je Laverda jako vlak se sto vagóny naloženými železnou rudou...
Ale největší zvrhlost je ten pačoch tou stříbrnou metalízou a ten naleštěný štít předního bubnu...už kvůli tomu by měly být opět zavedeny fyzické tresty...
Tak to je velká paráda.
Nadherny stroj v neuveritelne peknem stavu!