renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Laverda SFC 750 (1972)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník zdenyseek
Vloženo 20.12.2014
Aktualizováno 26.12.2019
Zobrazeno 3 386x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Jedná se o Laverdu 750 SF v úpravě SFC.
Motocykl má zajímavou historii, byl dovezen z itálie, kde měl 2.majitele. Druhý majitel byl zaměstnán v Breganze jako mechanik a motorku přestavěl na úpravu SFC.

Více fotografii

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Nadčasový stroj, dobrá technika pro toho, kdo má rád cafe racery.

Doplňky na motorce - všechny doplňky, které jsou na motocyklu namontovány jsou dobové originály.
Přepákování Tarrozi, řidítka clip-on Tomaselli.
Na motocyklu jsou namontovány otevřené výfuky verze SFC.
Úprava hlavy válců a karburátory Dellorto PHF 36 s akceleračními pumpami.

Recenze

Zatím jsem najel jen pár stovek metrů. Když jede, tak letí, ale s koupí italského stroje se člověk zároveň stává mechanikem. Motor má surový zátah od spodu, podvozek funguje překvapivě dobře, samozřejmě s přihlédnutím k roku výroby motocyklu. Brzdy jsou vcelku postačující pokud před Tebou nazabrzdí Audi

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Le-Corbusier
Le-Corbusier napsal 21.08.23 v 08:26 10b.

Moc hezká. Přemýšlím proč uživatel Gambalunga měl potřebu napsat to co napsal. Bez ohledu na to jak moc má n3bo nemá pravdu

Gambalunga
Gambalunga napsal 14.05.23 v 16:56 2b.

Nadčasového na tom stroji není nic, jen aktuálně dobře udělaný od Japonců okopírovaný OHC monoblok s 5 kvalty a POUZE elektrickým startérem, o čem se producentům anglických OHV olejniček v té době ani nesnilo...Proti těm je i motor z nepochopitelně v Čechách přeceňovaného klumpru, zvaného JAWA 500 OHC, kosmická technika...
Nevím na co jste byl zvyklý a na čem jste jezdil, když Vás překvapuje podvozek téhle Laverdy. Ten, na svojí dobu dobře navržený zbytečně těžký rám, kvůli 2,9mm tlustým trubkám a osazený pérováním od Ceriani ani jinak, než dobře sedět nemůže...
Překvapuje mě Vaše spokojenost s těmi věcmi, co nazýváte brzdami, hlavně ta přední...
Asi jste na tom ještě moc nejezdil a už vůbec ne rychle. Já se Vám ani nedivím, s těmi brzdami, co tam máte je to velké riziko. Buďte opatrný, ať se nestane nějaké neštěstí. S těmi brzdami je Laverda jako vlak se sto vagóny naloženými železnou rudou...
Ale největší zvrhlost je ten pačoch tou stříbrnou metalízou a ten naleštěný štít předního bubnu...už kvůli tomu by měly být opět zavedeny fyzické tresty...

Jenda1605
Jenda1605 napsal 27.12.19 v 18:10

Tak to je velká paráda.

chevyr
chevyr napsal 27.12.19 v 12:07 10b.

Bowler
Bowler napsal 10.12.19 v 03:23 10b.

Nadherny stroj v neuveritelne peknem stavu!

Více komentářů



TOPlist