Na první pohled Ural M-62 tak trochu jinak... Ve skutečnosti se jedná o motocykl Ural tost 7635 se speciálně upraveným motorem pro bezpečnostní složky. Motor tak nabízel maximální rychlost až 150 Km v hodině a výkon 45 hp oproti standardnímu motoru s výko
První dojmy - Motocykl je na první přidání plynu znatelně (cca o 25%) silnější než sériová verze a při prudkém přidání má tendenci se zvedat (a to i při své nemalé váze).
Recenze
Na motocykly z Kyjeva nebo Irbitu jsem dlouhodobě zaměřen a pro svou specifičnost a robustnost jsou mojí srdeční záležitostí.
Není tak divu, že mne lákají od těchto dvou výrobců všelijaké zvláštnosti, prototypy nebo alespoň malé série. Po originálním K-750 z roku 1959, v ČR ne příliš rozšířené M-62 z roku 1963 nebo policejním speciálu M-67.36 z roku 1977 jsem nyní rád, že jsem získal motocykl, který na první pohled vypadá jako Ural M-62 s motorem z M-63.
Ve skutečnosti (potvrzeno originálním štítkem a doklady) se však jedná o motocykl Ural TOST 7635 se speciálním motorem (sport):
- jiné uložení vačky (standardní motor má vpředu kuličkové ložisko a vzadu pouzdro, motor sport má ložisko vpředu i vzadu)
- velká zátka ke spojce (je vidět až když se sundá setrvák)
- větší ventily (oproti M-62) = jiné hlavy válců
- jiné časování = jiná vačková hřídel
- jiné uložení vačkového hřídele
Ne není, popis u motorky odpovídá realitě (rozdílům mezi standardní produkcí a výrobcem dodávanému provedení pro tento typa bádání). Zajímám se o prototypy nebo ne zcela běžné modely a až bude čas zveřejním zde další přírůstek a to eskortní motocykl MT-14.
Není to spíš náhodou GOST 7635 - ruská státní norma pro cestovní motocykly? (???? 7635)
Krásny.S bielymi linkami by bol ešte krajší
moc pěkný a zajímavý stroj.
pěkný