Moje wrko je upravený ze silniční verze WR250x na WR250r, takže jsem ještě neměl tolik možností vyzkoušet všechny jeho přednosti. Zatím jsem jezdil jen lehčí terén a jen pár výjezdů, takže jsem pořádně nevěděl jak se motorka chová. V lese jsem zjistil, že je potřeba upustit obě pneu, protože to dost klouzalo a zadní pneu C-02 je spíš pro těžší motorky a je docela tvrdá. Po upuštění byl pocit daleko lepší a už jsem mohl jet jistěji. Projeli jsme celkem těžký useky jako přejezdy potoků,výjezdy se sněhem a jízda po kořenech.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Rozhodl jsem se udělat větší kontrolu a očistu motorky v průběhu sezony. Při enduro ježdění motorka trpí o hodně víc, než když jezdí jen po silnici. Proto jsem zkontroloval přední tlumiče, které začali trochu téct a nech
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 12.06.2016 |
Uskutečněno:
| 12.06.2016 |
-
Před nějakou dobou jsem se dozvěděl, že je problém se statorem generátoru u Yamahy WR250x/r. Začal jsem se o to víc zajímat a zjistil jsem, po kontaktování servisu Yamahy, že moje Wrko podle vin kodu spadá do svolávací a
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 23.02.2016 |
Uskutečněno:
| 23.02.2016 |
Tachometr:
| 21000km |
-
https://www.youtube.com/watch?v=Jtfz7bzuB0Y&index=1&list=PL9eOo7fSo5x78prPPZvq-K0ueMUlXJrHp
Malej tréning na krátkým okruhu. Zkusil jsem zrovna použít race chrono pro záznam dat z jízdy. Nejsem žádnej závodník, a po r
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 15.08.2015 |
Uskutečněno:
| 15.08.2015 |
Tachometr:
| 19980km |