Velké véčko, které je zasazeno do super agresivního obalu
První dojmy - Po nastavení ovládacích prvků sedla jak ušitá, kdo to nezkusí nedá se to popsat :-), nebo by toho bylo tolik co se sem nevleze, kam kouknu jede, dá se jet pila ale i cestovní zacházení ji nevadí.
Doplňky na motorce - gelové sedlo, tail tidy, v přední kole padáky, nastavitelné páčky, kufry, tank bag, alarm , a karbon na nádrži, Akrapovic Evolution komplet systém
Recenze
Po Superdukovi 990 byla 1290 volba evoluce
Mám najeto zatím něco přes 7000km a z toho polovinu s baťůžkem. Na delší trasu dovybaveno kufry se dá vyrazit bez obavy že to nejde. motorka v tomto cestovním režimu jede super a dá se ujet i 800km bez nějakých komplikací 'vlažným' tempem.
Na dálnici se dá v pohodě držet rychlost kolem 150-160km/h, při vyšší rychlosti už to nejde udržet dlouho nebo se musím skrčit. ale kdo by jezdil po dálnicích
Motorově je to bomba jede jak s praku vystřelená nad 8000 je to peklo ale pořád se dá dávkovat a odezva je neskutečně rychlá, při podřazování ve vyšších otáčkách do toho často kecá spojka, ale to je vlastně fajn na 990 to byl větší adrenalin, když se sekalo kolo, na rovince dobrý ale v zatáčce nic moc ( jo je mi jasné řadit už před zatáčkou ... )
Oranzova kola jsou vyborna
masakr raketa 10 b
Taky mám, super nástroj:)