PROFIL MOTORKY

Honda VFR 1200X Crosstourer (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jaryn1969
Vloženo 4.10.2014
Aktualizováno 25.12.2018
Zobrazeno 2 697x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Popis motorky


Toužil jsem po silném stroji jak na příležitostné svezení, tak především na delší cestování s dostatkem výkonu , občasné dojíždění do zaměstnání, s dobrou ovladatelností a především spolehlivostí, rychle dostupným servisem a náhradními díly.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Auto Jarov (Praha 3-Žižkov)

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 990 Adventure / S: Nepohodlná na delší cesty po silnici, přecitlivělý, ucukaný plyn
BMW R 1200 GS: Za půl mega se zážitek dotýkající hvězd nekonal.

První dojmy - Famózní motor, jeho síla, zátah, zvuk...navzdory váze celkem výborná ovladatelnost za jízdy, horší na místě, velmi pohodlná poloha za řídítky i při delším cestování, příznivá spotřeba.

Motorku bych doporučil pro - Ideální stroj pro vyšší chlapy s touhou cestovat po dobrých evropských cestách.

Doplňky na motorce - Padací rám Givi - nutnost !!! Už se mi zaplatil...
Halogenové světlomety Givi ( no myslím, že bez nich dá obejít )
Plexi kšilt Givi - nutnost !
Systém kufrů givi Trekker - vřele doporučuji
Blatník zadního kola - rovněž vřele doporučuji, účinně brání špinění pružící jednotky a motoru
Centrální stojan Givi





Recenze

Crosstourer jsem koupil v nový v roce na podzim v roce 2012 po cca 5 letech spokojeného ježdění na Transalpu. Ihned po zkušební jízdě mi opadla do ruky a po pár minutách jízdy jsem věděl, že je to to pravé ořechové. Usoudil jsem, že přidávat dalších 150 - 200 tisíc za konkurenční stroj nemá opodstatnění.







Plusové vlastnosti: silný motor , jeho zvuk a zátah, výborná ovladatelnost a stabilita za jízdy, nízká spotřeba, bezúdržbový kardan, pohodlná poloha za řídítky, ani při delších cestách nic moc nebolí. Jako ryba ve vodě je motorka při 130 km/h na dálnici, obtěžkána kufry a nákladem, kdy si bere pouhých cca 4,5 litru a motor si přede v neuvěřitelné pohodě. Velmi dobře se ovládá i v alpských serpentinách, kde si doslova vychutnáváte dílky silnému motoru výjezdy ze zatáček. Po 14 000 km maximálně spolehlivá, porucha se nekonala.







Minusové vlastnosti: jednoznačně váha 260-280 kg, vzhledem k vyššímu těžišti i špatná manipulopvatelnost na místě. Nízké tovární plexisklo si žádá malé navýšení, protože vzduch je směřován přímo na helmu a při 130 vám to slušně cloumá s hlavou. Pneumatikám Bridgestone s ubývajícím vzorkem výrazně, myslím až neúměrně, klesá stabilita v zatáčkách.







Ve výbavě chybí 12 V zásuvka, kterou je celkem komplikovaně nutno nainstalovat nejlépe někde do kapotáže u řídítek, aby šla napojit navigace.
Motocykl svoji výškou rozhodně není ideální pro nižší postavy pod 170 cm.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
TRA
TRA napsal 17.12.14 v 18:26 10b.

Super motorka, pěkný fotky. Mnoho šťastných km přeji

Wurst
Wurst napsal 27.11.14 v 14:11

Nádherná, měl jsem tu čest povozit se jeden den na předváděcím modelu u Hondy Šmucler, nalítal jsem něco přes 500km a jízdními vlastnostmi mne opravdu dostala, paráda! Až se dost vyskotačím na mém CBFku, jako nástupce mám jasného favorita

Swoop
Swoop napsal 29.10.14 v 09:20

Pěkná motorka! Už na mě čeká na salónu. Můžu se zeptat jak je moc funkční to přídavný plexi? Ty velký turistický se mě vůbec nelíbí. Díky

Vlnič
Vlnič napsal 11.10.14 v 16:59 10b.

Je to úžasnej stroj , jel jsem na tom a souhlasím s Tebou, ten motor je fakt famózní

alexander
alexander napsal 11.10.14 v 06:18 10b.

Více komentářů



TOPlist