Ač papírově málo kilowat, výkon je naprosto dostačující, je velmi pohodlný i pro spolujezdce a velmi úsporný, živý a rozšířený sroj
Výška jezdce: 188 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Atlantic 500: nenarazil jsem na kus ve stavu jaký jsem si představoval
Suzuki AN 650 Burgman: Na můj vkus již příliš těžkýa velký,měl jsem obavy z vyšší poruchovosti hlavně řazení, výrazně vyšší spotřeba
Honda FJS 500 Silver Wing: nenarazil jsem na kus ve stavu jaký jsem si představoval, výrazně vyšší spotřeba
První dojmy - První dojmy byly úžasné, cítil jsem se po přechodu ze stopětadvacítky jako v křesle, překvapila mne živost skůtru a celkový pocit stability a bezpečí. Komfort v podobě úložných prostor. Pod sedlo lze dát dvě přilby, příjemné jsou přihrádky pod palubní deskou, z toho velká je uzamykatelná. Luxusní je spotřeba.
Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil každému, kdo již nemá potřebu "závodit" na jakékoliv běžné cestování mimo dálnice, každému, kdo ocení dobrou ochranu před nepřízní počasí, luxusní úložný prostor a variátor.
Recenze
Motocykl byl dovezen z Itálie firmou Motocentrum Olomouc se zadřeným motorem. Majitel nedolil olej. Motocentrum stroj dovezl, udělali kompletní GO motoru (spodek i vrch, vše je zaznamenáno v servisní knížce). A nabídli ve své prodejně k prodeji.Skůtr měl najeto 37 000km. Jeden blázniivý motorkář, který vystřídal již desítky motorek, neodolal stavu a krásného skůtra koupil. Ujel na něm 800 km a rozhodl se ho po měsíci prodat, že chce radši chopera. Tak jsem ho od něj koupil , vyměnil olej (Motul 5100 10W-40) a filtr a ještě asi 500km jsem ho opatrně zajížděl, Manželka mu říká parník, velmi pohodlně se sedí i spolujezdci má široké a pohodlné sedlo, ze kterého se nikam nesklouzává. Nikdy mi nechyběl výkon, ani se mi nechce věřit, že je to jen čtyřstovka. Můj Burgman je označen 400S ve výbavě Execulive. A teď něco k jízdě. Brzdy nemám s čím srovnávat, ale brzdí podle mne velmi dobře. Na běžnou jízdu mimo dálnice je to ideální stroj. Díky vysokému plexi jezdím v otevřené přilbě s otevřeným hledím. Za mírného deště člověk ani nezmokne, pokud nemusí příliš zpomalit. Na dálnici jsem jel jednou a doufám, že naposled. Vysoké plexi si vybírá svoji daň v podobě turbulencí, které perou řidiči do zad a krku. Takže dálnice nic moc. Co se týče kritizovaných malých kol (13 palců), jezdil jsem na Hornetu a že by v tom byl nějaký extra rozdíl jsem opravdu nepozoroval. Třeba je to jen můj názor... Na třináctipalcových kolech jezdilo i mnoho osobních aut. Určitě se relativně malých kol není třeba bát. Oproti Hornetu je jízda po městě podstatně příjemnější, bezproblémová, určitě je to i díky variátoru (automatic.převodovka).Čtyřstovka Burdman je pohodlný, velmi úsporný a spolehlivý maxiskůtr. Přesto chci zkusit cestovní motorku, asi enduro, takže Burgmana s těžkým srdcem prodám.
Ač jsem moc toužil po cestovním enduru a jsem z mého V-Stromu zatím nadšen, dnes (24.října 2014) jsem Burgmana prodal se slzou v oku.
Jako pecka, zkuste se podívat na http://www.multybazar.eu a řekněte co si o tom myslíte. Vaše komentáře a názory by mohli být i docela zajímavé..