Hned padla do ruky. A po doladění odpružení není co bych jí vytknul. Jede za všech podmínek(Sportovní svezení, cestování, kochačka).
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
MV Agusta Brutale 800: Byla ještě menší než Honda. A trochu mě zarazilo zpracování, odhalené konektory, nepasující blinkry a jiné drobnosti.
První dojmy - Hned padla do ruky. A po doladění odpružení není co bych jí vytknul. Jede za všech podmínek(Sportovní svezení, cestování, kochačka). Snad jen nevhodně umístěný katík, již si párkrát škrtl o zem. Dobrý zátah odspoda, ale pro sportovnější jízdu je jí třeba roztočit
Motorku bych doporučil pro - Pro brusiče zatáček, ale i pro kochálisty a každodenní použití
Doplňky na motorce - Držák RZ od R&G racing, padáky SW-Motech, karbonový zadní blatníček, ukazatel zařazené rychlosti Gipro
Recenze
CBčko jsem si vybral kvůli pro mě nejvhodnějším parametrům mezi naháči. V celku se mi líbil i design. Až na pár drobností, jako byl například šíleně trčící držák na číslo. Nahradil jsem jej produktem od R&G, který jako jeden z mála padl na první dobrou a není třeba k němu kupovat mini blinkry (vyzkoušel jsem asi tři než jsem narazil na ten pravý). Samozřejmě svojí roli hrála i pořizovací cena, která byla díky přístupu dealera suveréně nejnižší mezi vybíranými motocykly.
Mám na této motorce najeto necelých 15 000 km. Moje dojmy jsou zatím jen pozitivní. Jede jak z praku, slušně brzdí i když po opakovaném častém brzdění, třeba v alpách, mi připadá, že brzdy trochu vadnou, ale není to nic výrazného. Jak jsem psal výše, po mírném doladění nemám podvozku co vytknout. Ovladatelnost perfektní, stačí jen naznačit a už se skládá, přilnavost je také dobrá. Jako hlavní plus vidím v nezáludnosti a velkorysém umění odpouštět chyby. Spotřeba se v dlouhodobém průměru pohybuje kolem 7-7,5 litru. Pod 6,5 litry jsem nebyl. Se servisem zatím zkušenosti moc nemám jelikož provádím pouze standardní údržbu v záruční době.
Jen bych snad trochu vytkl hodně malou schránku pod druhým sedlem, vejde se tam max. lékárnička.
Motorka je nejvhodnější na klikaté okresky, ale neztratí se ani na krátkých rovných přejezdech(rychlosti na to má dost).
Dá se na ní i vcelku bez problémů cestovat. Byl jsem na ní v Itálii, Rakousku, Švýcarsku, Německu a nemohu si stěžovat.
krásný stroj. Čekám na vhodného prodejce v této barvě.
Ahoj, nestál jsi náhodou 29. června na Proseku před jendím nejmenovaným panelákem?
Pěkná mašinka, ať dělá jen radost a mnoho šťastných km...
Prostě kráska tak užívej a spoustu šťastných km