Nepřehlédnutelný spolehlivý veterán.
První dojmy - Můj první dojem byl asi: Ono to jede! A dobře to jede! Tyto dojmy jsem měl po přesedlání ze Simsona a mám je i dnes kdy jsem měl možnost osedlat o hodně silější stroje. Chvíli mi trvalo zvyknout si na opačné řazení než u běžných motorek ale byla to otázka chvíle.
Recenze
Vzhledem k tomu, že mi nevyšel věk na neomezené řidičské oprávnění a bohužel nevyšlo ani seškrcení mojí drahé Kawasaki ZZR 400 na kterou se můžu ještě rok a půl dívat v garáži, byl mi svěřen tento stroj. Po vyčištění a seřízení snad všech myslitelných součástí motoru jede na svůj věk výborně a jsem rád že v tomto mezidobí mám co prohánět . Průměrná spotřeba 3.5 litru je víc než dobrá a kamkoliv jedu se mezi ostatními samochody na cestách prostě nejde jen tak ztratit bez povšimnutí. Zvláště po polechtání plynové rukojeti, kdy ve zpětném zrcátku vidím jen namodralý oblak místo ostatních účastníků silničního provozu, o nenápadném projetí snad ani mluvit nejde. Letos už jsem na ní najel kolem 700 km a musím říct, že kdysi promovaní inženýři věděli co dělají a i ve dvou lidech je jízda na tomto stroji zážitek.
Ano, motorka není čistokrevná. Motor a nádrž je z ČZ, zbytek Jawa. Takové co dům dal ale jede krásně
Vypadá to spíše jako ČZ 175 450 ale to je detail 10b