renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZZR 1400 (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník stenlej
Vloženo 19.8.2014
Aktualizováno 25.2.2015
Zobrazeno 2 028x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to jako vozit se na jaderné elektrárně...špičkově ovladatelné

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motomodřice ()

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - prostorná, silná, krásné budíky, heboučký podvozek a motor co zatahuje už od volnoběhu na jakoukoliv zařazenou rychlost. na druhou stranu mi motorka vůbec nepadla do ruky, snad proto, že předtím byli jen naháče s úplně jinou ergonomií a peru se s tím doteď

Motorku bych doporučil pro - pro vyježděný střelce, co ještě chtějí jezdit hodně rychle, případně rychle a daleko, i se svým baťůžkem (bude jí na tom křesle líp než na zadním prkýnku supersportu)

Doplňky na motorce - laďáky Scorpion, vyhřívané hefty, originál zadní kufr, centrál, teď nechávám dělat přizvednutí řídítek o 3 cm (napíšu jak se jezdí)

Recenze

ZZR jsem si vybral jako motorku "nafurt", jsem na velký objemy a chtěl jsem kapotovanou mašinu, před třemi roky jsem se při faceliftu zamiloval do téhle motorky na propagačním videu a teď jsem ji mohl mít. načetl jsem recenze, které se předháněly ve chvále tak bylo rozhodnuto a K1300S to prohrála (taky kvůli ceně). Zajel jsem ji poctivě, byl jsem nadšený hlavně z podvozku a motoru a těšil se na to, až budu moct naplno otevřít plyn k omezovači. Bomba, nedá se to popsat, Jenom ta ergonomie mi pořád nějak nesedí, nemůžu si zvyknout na ten posez, za chvilku jsem na ní dost ztuhlej, a pak se mi na ní jede blbě. Vydržím to tak hoďku pak zastavit na protažení ... a nebo jet fakt palbu. Takže závěr po 3 000 km je, že ZZR začíná dávat smysl až ve vysokých rychlostech, nicméně v tak vysokých, že takhle prostě nechci jezdit každou vyjížďku. Tak jsem ji dal do bazaru tady na motorkářích a pokud ji bude někdo chtít, vyměním ji za litrovýho naháče. na druhou stranu je mi to líto a ještě zvýším řídítka, třeba se ergonomie změní a bude z ní pohodlná mašina i pro normálnější rychlosti - všechno ostatní je totiž bomba - motor, brzdy, podvozek (ten extra), ovladatelnost ... jo zvuk jsem musel vylepšit laďákama, v základu je to dost nuda (nebudu ani mluvit o těch dvou kusech nábytku vedle zadního kola). Jo, spotřeba při normálu pod sedm, "rezervovaná" palba je do osmi litrů. Spotřeba zadní gumy (původní Bridgestone S20R) je 1ks na 3000 km )) teď jsem dal novou sadu Metzelerky Roadtec Z8 tak uvidíme jak si povedou, pocitově k mašině při jízdě sedí dobře.
Motorka je dělaná hlavně na kvalitní cesty - já ji mám nejradši na okreskách s dobrým povrchem, ale i jedničky (hradecká) nebo dálnice jsou pro ni jako stvořené. Dá se s ní jezdit i po rozbitých cestách nižších tříd a to zcela beze strachu, ale neužijete si to.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Luke-78
Luke-78 napsal 25.02.15 v 19:26 10b.

Parádní stroj, ať slouží dávám 10b

PokyXX
PokyXX napsal 26.08.14 v 16:35 10b.

Nádhernej stroj mít tý prachy tak ji od tebe beru a jj jezdit sní pomalu je otrava...

ondrej75
ondrej75 napsal 22.08.14 v 14:57

Super mašinka hele nezoufej, mám vfr 1200 a řídítka řeším taky. Viděl jsem japonce co jezdí se zzr gymhkanu, ale v detailu bylo vidět, že tam měli jiný řídítka, dost vysoký, a jezdili s tím jak se skutrem😃

Ninjista
Ninjista napsal 21.08.14 v 10:17

Kabriolin
Kabriolin napsal 20.08.14 v 00:10

10b Krasavic tak ať ti to hezky lítá

Více komentářů



TOPlist