Nějaký ten kilometr od většího servisu už uběhl, takže nastal čas pár věcí vyměnit. Hlavě se jednalo o gufera přední vidlice, dále pak nové brzdové destičky (původní) + brzdovka, která tam byla opravdu dlouho, a také řetězovka (opět původní). Řetězovka by jěště nějakých pár set km určitě zvládla, ale když už, tak už. Origo rozety byly opravdu ve velmi pěkném stavu po 17 tis. km, problém byl už trochu vytahaný řetěz. Dal jsem tam O kroužek, rozety stejné jako originál (42 vzadu a 14 vpředu).
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Již od koupě jsem měl naprasklý jeden z bočních plastů plus byly díky laděným výfukům trochu nešikovně upraveny plasty v místě, kde jsou výfuky uchyceny. Navíc byly některý plasty docela poškrábané a prostě už to prostě
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 19.09.2018 |
Uskutečněno:
| 19.09.2018 |
Tachometr:
| 17350km |
-
Rozhodl jsem se přidat teploměr oleje, což je u vzduchem chlazenýho motoru bez jakýchkoliv budíků dost praktická věc. Navíc v černý barvě v kombinaci s chromem
vypadá opravdu hezky. Krásně pak vidíte, kdy už můžete mo
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 19.09.2018 |
Uskutečněno:
| 19.09.2018 |
Tachometr:
| 17250km |
-
Po ujetí prvních kilometrů jsem se rozhodl vyměnit raději olej, protože motorka dlouho nejezdila, ale také se blížil interval výměny na 9 tisících km. Olej jsem po přečtení různých názorů vybral Motorex Top Speed 4T a ol
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 19.06.2017 |
Uskutečněno:
| 19.06.2017 |
Tachometr:
| 9100km |